Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: 1 of 2 nachten Crystal River?

  1. Top | #1
    Newbie
    Ingeschreven
    Jun 2018
    Berichten
    8

    Standaard 1 of 2 nachten Crystal River?

    Goede morgen,

    volgend jaar in april reizen we met 5 vw en 2 kids van 8 en 10, 2 weken door Florida.
    we maken een rit van Miami naar Orlando, langs de Keys op een rustig tempo.
    we willen zeker langs Crystal River voor de Manatees (hopelijk zitten er nog een paar in april).
    we komen zondag van Fort Myers en rijden naar Crystal River. Dan zullen we moeten wachten tot maandag voor de snorkeltrip met de Manatees. Is er dan in de namiddag nog genoeg te doen of te zien om daar nog een nachtje te blijven?
    we vertrekken daarna naar Orlando voor 3nachten, dus daar hebben we dan nog 2 volle dagen. En einde van onze reis!
    nu dat ik alle hotels aan het boeken ben, het blijkt ginder een zeer drukke periode, twijfel ik dus of we 1of 2 nachten zouden boeken.
    Ik weet wel dat we het uiteindelijk zelf moeten beslissen, maar het is altijd interessant om ideeën van anderen te horen.

    alvast bedankt en groetjes
    Greet

  2. Top | #2
    Florida Groupie Lannie's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Berichten
    402

    Standaard Re: 1 of 2 nachten Crystal River?

    Een aantal jaren geleden hebben wij daar ook gezwommen met Manatees en een hotel genomen omdat het zwemmen heel vroeg in de morgen was. De dag daarvoor hebben wij daar in de namiddag een strand bezocht, daar dolfijnen en manatees gezien. Je kunt bij mooi weer de hele dag bij de bronnen zonnen en zwemmen. Wij hadden de tweede dag helaas wat minder weer, waardoor we wat meer tijd in het hotel hebben doorgebracht.

  3. Top | #3
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Berichten
    784

    Standaard Re: 1 of 2 nachten Crystal River?

    Vorig jaar zijn we in Crystal River geweest. We hebben ook gezwommen tussen de manatees. Was erg leuk. We verbleven 2 nachten in Hotel plantation on Crystal River. Mooi hotel met een perfecte ligging. Maar Crystal River vond ik erg saai. Wel een mooie natuur. In mijn blog van 2017 kun je meer info vinden. We zijn toen de laatste dagen van onze vakantie naar Crystal River gegaan.
    2007-Florida, 2009-West-Amerika, 2010-NYC, 2011-Florida, 2012-Florida, 2014-Florida, 2015-Florida, 2016-Florida 2017-Florida 2018-Florida 2019-Houston-Bradenton (Florida) 2019-New York City 2020-Washington DC- Bradenton (Florida)
    Blog 2015/ 2016 Blog 2017
    Blog 2018 Blog 2019




Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •