Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: Hotel aan de Golf van Mexico

  1. Top | #1
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2017
    Locatie
    Millingen aan de Rijn
    Berichten
    82

    Standaard Hotel aan de Golf van Mexico

    Ja hoor, we zijn alweer bezig onze reis in mei 2019 samen te stellen. Dit keer zonder kinderen (geen pretparken dus!) maar met mijn zus en zwager. Volgens ons is er nog zooooveel te ontdekken in Florida, dus nogmaals voor Florida gekozen. Mijn zus en zwager vliegen tussendoor een paar dagen naar Memphis voor m.n. Graceland (mwah...niet zo onze smaak) en wij willen dan 2 nachten aan de Golf van Mexico doorbrengen (onze uitvalbasis is Davenport waar we hetzelfde fantastische huis gaan huren als dit jaar). En ik kan natuurlijk een hotel zoeken maar ja, op de plaatjes beloven ze vaak van alles dus volgens mij kan ik die vraag het beste aan jullie, de experts, vragen.
    Is er iemand die een leuk hotelletje / geweldige plaats met mooi strand weet aan deze kant van Florida? Dichtbij zee uiteraard. We kennen eigenlijk alleen Clearwater Beach (dat we prachtig vonden) maar zo zijn er vast meer bijzondere plekjes aan die kant te vinden. We houden wel van lekker lui liggen aan het strand maar ook een beetje de omgeving verkennen hoort daar bij uiteraard.

    En nog een vraag: dit jaar schijnt m.n. de 2e helft van mei nogal regenachtig geweest te zijn (wij waren er tot 11 mei en zo goed als alleen maar zon gehad) dat iets te maken had met een vroege tropische storm als ik me niet vergis. Is dat altijd zo in mei of is dat een uitzondering geweest?

    Alvast bedankt!

  2. Top | #2
    Florida Fanaat elstars's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Elst, in de Betuwe
    Berichten
    1.026

    Standaard Re: Hotel aan de Golf van Mexico

    Het weer in de tweede helft van mei was dit jaar uitzonderlijk, maar garanties zijn sowieso nooit te geven. In Nederland hebben we immers ook een hele tijd erg mooi weer gehad in de lente. Is ook niet helemaal normaal. Het was in die periode beter in Nederland dan Florida.

    Leuk hotel aan zee: Tradewinds in St. Petersburg. Dit hotel heeft ook een iets goedkoper ‘zusje’ vlak bij.
    Ook leuk: hotel op Anna Maria Island (ik heb geen ervaring met hotels hier, heb alleen dagtochtjes hier naartoe gemaakt).
    Laatst gewijzigd door elstars; 24-06-18 om 11:11.

  3. Top | #3
    Florida Groupie Fleurida's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Berichten
    569

    Standaard Re: Hotel aan de Golf van Mexico

    Hallo, dit is misschien ook een idee:
    http://www.sunsetbeachcottagerentals.com/

    Wij hebben zelf hier gezeten en dat was perfect, 1 blok van het strand af:
    http://crystalpalmsbeachresort.com/

  4. Top | #4
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2017
    Locatie
    Millingen aan de Rijn
    Berichten
    82

    Standaard Re: Hotel aan de Golf van Mexico

    Goeie tips! Daar zijn we nog niet geweest dus ik neem het mee. Dank je wel!

  5. Top | #5
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2008
    Berichten
    158

    Standaard Re: Hotel aan de Golf van Mexico

    Wij zijn ook op zoek naar een hotel/cottage aan de kust ter hoogte van Anna Maria Island/Clearwater. Het is voor 1 gezin van 4 personen (2 kids: 9/13) op 1 kamer. Liefst beach access:-)

    Iemand tips?

  6. Top | #6
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard Re: Hotel aan de Golf van Mexico

    Op Clearwater Beach zijn er vele mogelijkheden. Denk aan het Hilton, Marriot, Hyatt en nog vele andere hotels die aan het strand zitten. Het is wel prijzig maar zeker de moeite waard.
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •