Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 30

Onderwerp: Extra bagage terugvlucht Lufthansa

  1. Top | #11
    Florida Groupie José's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Locatie
    t’ Gooi
    Berichten
    370

    Standaard Re: Extra bagage terugvlucht Lufthansa

    Wij zijn net 4 weken terug. Gevlogen met Lufthansa ieder een koffer van 23 kilo en ieder een handbagage trolley (+/- 15 kilo per stuk) waar ik veel nieuw gekochte kleding in had gestopt. Zodoende hebben wij geen extra koffer a $100 hoeven meenemen. Naar de handbagage werd helemaal niet gekeken, laat staan gewogen.


    Al 26 jaar florida vakanties🇺🇸🏖


  2. Top | #12
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    476

    Standaard Re: Extra bagage terugvlucht Lufthansa

    Je kan ook kijken naar de kosten voor overgewicht. Allicht is het interessanter om 1 "grote" koffer compleet vol te duwen dan een extra koffer er bij te nemen

  3. Top | #13
    Stamgast
    Ingeschreven
    Feb 2014
    Berichten
    173

    Standaard Re: Extra bagage terugvlucht Lufthansa

    Nou wij vlogen terug met Lufthansa vanaf Tampa maar daar werd wel degelijk onze handbagage gemeten en gewogen.
    Laatst gewijzigd door Lizz; 24-06-18 om 19:53.

  4. Top | #14
    Stamgast
    Ingeschreven
    Feb 2014
    Berichten
    173

    Standaard Re: Extra bagage terugvlucht Lufthansa

    En handbage is bij lufthansa maar iets van 8 of 10 kilo

  5. Top | #15
    Vaste Bezoeker pixiedust's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2010
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    102

    Standaard Re: Extra bagage terugvlucht Lufthansa

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lizz Bekijk Berichten
    En handbage is bij lufthansa maar iets van 8 of 10 kilo
    8 kilo, heb ik inderdaad gelezen.

  6. Top | #16
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2014
    Berichten
    80

    Standaard Re: Extra bagage terugvlucht Lufthansa

    Kijk ook eens welke stoelen je geboekt hebt. Bij sommige mag je 2 koffers pp. meenemen.

  7. Top | #17
    Florida Groupie SpaceAce's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    593

    Standaard Re: Extra bagage terugvlucht Lufthansa

    Bij ons werd de handbagage ook gewogen. Ofja, alleen de trolley. Dat de rugzak veel te zwaar zou zijn, was geen probleem. Trolley was 12kg en mocht maar 8kg zijn. Dus veel eruit gehaald en in de rest van de handbagage gestopt. Hierdoor was de rugzak zo'n 11kg en dat was prima (niet door hun gewogen overigens, maar door onszelf). Zolang de trolley maar 8kg was. Handbagage werd goedgekeurd en iets verderop hebben we de bagage weer uit de rugzak gehaald en in de trolley gestopt.Géén idee wat voor nut dit heeft, maar goed...
    Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.huizedenbosch.nl
    en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar omgeving Great Lakes & more: https://usatour2018.wordpress.com/

  8. Top | #18
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Extra bagage terugvlucht Lufthansa

    Heb ik in februari op een Lufthansa vlucht van MCO naar FRA ook meegemaakt.
    Handbagage trolley werd gewogen, rugzak met fotoapparatuur niet.

  9. Top | #19
    Vaste Bezoeker pixiedust's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2010
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    102

    Standaard Re: Extra bagage terugvlucht Lufthansa

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SpaceAce Bekijk Berichten
    Bij ons werd de handbagage ook gewogen. Ofja, alleen de trolley. Dat de rugzak veel te zwaar zou zijn, was geen probleem. Trolley was 12kg en mocht maar 8kg zijn. Dus veel eruit gehaald en in de rest van de handbagage gestopt. Hierdoor was de rugzak zo'n 11kg en dat was prima (niet door hun gewogen overigens, maar door onszelf). Zolang de trolley maar 8kg was. Handbagage werd goedgekeurd en iets verderop hebben we de bagage weer uit de rugzak gehaald en in de trolley gestopt.Géén idee wat voor nut dit heeft, maar goed...
    Was dat een trolley EN een rugzak per persoon? Of de een een trolley en de ander een rugzak? Wat ik begreep mag je maar 1 stuks handbagage. Zelfs een handtas/schoudertas extra mag niet. Klopt dat?

  10. Top | #20
    Florida Groupie SpaceAce's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    593

    Standaard Re: Extra bagage terugvlucht Lufthansa

    Het is inderdaad één trolley óf rugzak per persoon. Mijn man had de trolley en ik de rugzak (daar zat de laptop en tablet in). Echter had hij nog wel een (kleine) fototas op zijn rug en ik een handtas erbij. Mocht ook, bij de incheck. Bij het instappen van het vliegtuig werd juist weer gezegd dat het te veel was, maar 'vooruit, loop maar'.
    Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.huizedenbosch.nl
    en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar omgeving Great Lakes & more: https://usatour2018.wordpress.com/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •