Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 13

Onderwerp: Hotels Miami Beach algemeen

  1. Top | #1
    Newbie
    Ingeschreven
    Jun 2018
    Berichten
    8

    Standaard Hotels Miami Beach algemeen

    Goede morgen,
    Wij (5vw en 2 kids van 8 en 10) zoeken een hotel in Miami Beach voor 3 nachten (van 7 tot 10 april 2019) 2 kamers met 2 x 2p bed. Als ik de websites afloop zie ik dat het een dure en drukke periode is. Elke keer ik kijk zijn er al minder hotels beschikbaar. Wanneer is eigenlijk de beste periode om te boeken? Ons budget is tss de 1000/1500 € (incl tax en liefst niet te dure extra resortfees) voor 2 kamers/3nachten. Maar daar heb je niet veel voor.
    Iemand suggesties?
    We hebben ook al een hotel geboekt op de Keys met een annulatie mogelijkheid, maar toch gaat er al 30% van mijn CreditCard af. Als je dit dan later toch annuleert, wordt dat bedrag dan terug gestort?
    Alvast bedankt voor jullie suggesties.
    Greet

  2. Top | #2
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    476

    Standaard Re: Hotels Miami Beach algemeen

    Wil je persee naar Miami Beach? Je kan ook Fort Lauderdale bijvoorbeeld pakken, ligt net een stukje hoger maar is wel goedkoper.

  3. Top | #3
    Newbie
    Ingeschreven
    Jun 2018
    Berichten
    8

    Standaard Re: Hotels Miami Beach algemeen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mattie Bekijk Berichten
    Wil je persee naar Miami Beach? Je kan ook Fort Lauderdale bijvoorbeeld pakken, ligt net een stukje hoger maar is wel goedkoper.
    Tja goede vraag. Maar is het niet leuker om in Miami te zitten als je voor de eerste keer in Florida bent? Telt niet voor mij, maar is ook al wel bijna 20j geleden.......

  4. Top | #4
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    271

    Standaard Re: Hotels Miami Beach algemeen

    Ik zou lekker naar Miami South Beach, zeker een eerste keer. Wij zaten in Dorchester, vlakbij het strand. Kun je lekker zo het strand opwandelen, eten op Espanola Way. Heerlijk. Wij vonden Miami echt leuk, leuker dan vooraf gedacht.

  5. Top | #5
    Florida Groupie Fleurida's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Berichten
    569

    Standaard Re: Hotels Miami Beach algemeen


  6. Top | #6
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    476

    Standaard Re: Hotels Miami Beach algemeen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Greet Bekijk Berichten
    Tja goede vraag. Maar is het niet leuker om in Miami te zitten als je voor de eerste keer in Florida bent? Telt niet voor mij, maar is ook al wel bijna 20j geleden.......
    Wij zijn 5 jaar geleden (voor het eerst) naar Fort Lauderdale geweest en een paar dagen naar Miami Beach gegaan. Tja ik vond het prima. Fort Lauderdale was ook vlak aan het strand en het scheelde echt een hoop in de kosten maar dat kan je toch echt alleen maar zelf beslissen

    Je kan ook eens naar de prijzen kijken. Stel Miami is €1500 en Fort Lauderdale is €500 dan kan je een afweging maken of je voor die €1000 "winst" het erg vind om niet 'in' Miami te zitten. Maar scheelt het in jullie periode maar €100 tja dan is de keuze wellicht snel gemaakt.

    Succes!

  7. Top | #7
    Newbie
    Ingeschreven
    Jun 2018
    Berichten
    8

    Standaard Re: Hotels Miami Beach algemeen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Digitalman Bekijk Berichten
    Ik zou lekker naar Miami South Beach, zeker een eerste keer. Wij zaten in Dorchester, vlakbij het strand. Kun je lekker zo het strand opwandelen, eten op Espanola Way. Heerlijk. Wij vonden Miami echt leuk, leuker dan vooraf gedacht.
    dat ziet er mooi hotel uit. kost voor onze periode wel 2000€

    heb nog wel the fairwind hotel gevonden voor 1500€ en Crest Hotel Suites beetje duurder.

    ga het nog even met men dochter overleggen :-)

  8. Top | #8
    Newbie
    Ingeschreven
    Jun 2018
    Berichten
    8

    Standaard Re: Hotels Miami Beach algemeen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fleurida Bekijk Berichten

    bedankt Fleurida, daar ga ik ook eens naar kijken!

  9. Top | #9
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2016
    Berichten
    334

    Standaard Re: Hotels Miami Beach algemeen

    Wij zaten in Hotel San Juan:
    https://sjhsouthbeach.com/

    Prima, keurig hotel. En bijzonder vriendelijke receptionistes die ruim tijd nemen om je leuke tips te geven, je de weg te wijzen etc.
    Straat oversteken en je bent al bijna op het strand. Grote parkeergarage op ca. 10 minuten lopen denk ik.
    En om de hoek van Lincoln Road, gezellig gebied om ‘s avonds hapje te eten.
    Prima hotel, zo het zo weer boeken.

  10. Top | #10
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    103

    Standaard Re: Hotels Miami Beach algemeen

    Wij hebben in augustus 3 nachten geboekt bij Churchill Suites via Booking. Deze staat ook bekend als Monte Carlo suites en volgens mij nog meer namen. Hebben one bedroom suite voor 3 volw & 1 kind, 1x kingsize bed in aparte slpkmr en 1x queensize slaapbank . Ze kunnen nog een rol away bed bijplaatsen voor weinig. http://www.churchillsuites.com.
    Staat mid Beach maar met een auto ben je zo overal. Kijk bij de bekende sites en filter op acco’s Met keuken, dan krijg je alle appartementen. Voor 3 nachten moet je inderdaad wel rekening houden dat je rond €1000 kwijt bent, alhoewel wijnu (slechts) €800.. succes!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •