Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Reisschema (nou ja schema) augustus 2018

  1. Top | #1
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2013
    Locatie
    Assen
    Berichten
    56

    Standaard Reisschema (nou ja schema) augustus 2018

    Gelukkig hebben wij het weer voorelkaar gekregen en gaan wij dit jaar op de valreep weer 2,5 week naar Florida!
    Wij hebben een villa gehuurd in Davenport en dat zal onze uitvalsbasis zijn voor de trip. Ook voor de kinderen (in ieder geval de jongste) wel lekker voor de rust en natuurlijk zwembad

    Wij zijn niet heel erg van het plannen per dag aangezien wij vaak toch op de dag zelf kijken wat wij willen gaan doen.
    In ieder geval komt er weer een 14 dagen Disney ticket bundel van attractionsdirect. Dus we gaan de Disney parken lekker vaak bezoeken.
    De kinderen zijn dan 4 en 12 dus daar is voor hun genoeg te zien en te doen.

    Little Toot hebben wij daarnaast ook op de lijst, natuurlijk de Florida Mall, Wallmarts, Super Targets en ook de Tampa Outlet.
    Misschien het Kennedy Space Center maar die is toch redelijk aan de prijs maar dat moeten de vrouw en ik nog even uitvechten :P

    Ook zit ik er aan te denken om met mijn zoon naar een pre-season wedstrijd te gaan van de Tampa Bay Buccaneers. Ik ben eigenlijk een grote Miami Dolphins fan maar om daar 3,5 heen en 3,5 uur terug voor te rijden vind ik een beetje overdreven.

    Hebben jullie nog suggesties wat leuk is voor voornamelijk de kinderen, wij vermaken ons overal wel.

  2. Top | #2
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Reisschema (nou ja schema) augustus 2018

    Het beste reisschema is geen reisschema. Je bent op vakantie. Gewoon bedenken wat je deze vakantie zou willen doen en het van de dag zelf laten afhangen.

    Als je naar Miami wilt en niet voor een dag, boek dan een simpel motelletje ergens aan de US 1. Zeker als ze meer dan een halfuurtje rijden zijn vanaf downtown Miami, dan betaal je er hooguit 50 dollar voor. Geen luxe, maar een bed en een douche, wat heb je nog meer nodig.

    Voor kinderen van 4 en 12 is Gatorland misschien nog een leuk uitstapje.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •