Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 13 van de 13

Onderwerp: Miami - Miami in 20 dagen

  1. Top | #11

    Standaard Re: Miami - Miami in 20 dagen

    we zaten inderdaad te denken aan Magic Kingdom omdat dat toch het moeder der disney parken is. en we wilde graag Universal studios doen omdat we van iedereen horen dat die erg vet om te doen is. Sea world heb ik al eens gezien in San Diego dat vond ik wel heel gaaf vooral de Orca show was erg indrukkwekkend (dat was nog in de tijd voor de "blackfish" documantaire) is Sea world in Orlando heel anders?

    ik zat net wel even te kijken naar de prijzen maar ze vragen best veel voor zo'n pretpark. is het voordeliger die kaartjes ergens online te kopen of kan je dat het beste aan de kassa doen?

  2. Top | #12
    Florida Groupie A.Hofman's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Berichten
    433

    Standaard Re: Miami - Miami in 20 dagen

    Vorig jaar hebben hebben we drie overnachtingen gehad op key Largo, en van daaruit oa key west bezocht. Op de laatste vakantiedag van key Largo naar het vliegveld in Miami gereden, via de Dolphin Mall. Daar nog even een fatsoenlijke maaltijd gehad voor we het vliegtuig in gingen.

    Van de plaatsen aan de westkust zijn wij nogal gecharmeerd van Venice en Naples. Clearwater en Cedar key zijn ook de moeite waard.

    Combinatie tickets voor de parken kun je oa bestellen via attractionticketsdirect.ie (of .de) , ook tickets die niet aan de kassa verkrijgbaar zijn. Voor dit jaar hebben we twee weken onbeperkt toegang tot de Universal parken. Dan kun je ook een halve dag gaan, of alleen een paar attracties doen.

  3. Top | #13

    Standaard Re: Miami - Miami in 20 dagen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door A.Hofman Bekijk Berichten

    Van de plaatsen aan de westkust zijn wij nogal gecharmeerd van Venice en Naples. Clearwater en Cedar key zijn ook de moeite waard.
    dankjewel ik zal deze plaatsen eens goed bekijken

    we gaan binnenkort de hotels boeken dus we zijn ook nog erg op zoek naar goede plekken waar we kunnen verblijven. bijvoorbeeld in Miami waar kunnen we het beste een hotel te nemen zodat we niet de hoofdprijs betalen maar toch redelijk in de buurt van de stad zitten?



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •