Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 7 van de 21 EersteEerste ... 5678917 ... LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 70 van de 204

Onderwerp: Vliegtickets 2019 (excl. Juli/Aug.)

  1. Top | #61
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: Vliegtickets 2019 (excl. Juli/Aug.)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hannie Bekijk Berichten
    Balen Cindy! Het is idd erg onduidelijk op deze manier. Wat is dan nog het verschil tussen die 2 economy klassen?
    Bij de meest linkse staat tenminste nog bij dat er geen koffer bij zit.
    Dat heb ik ze ook gezegd in de chat, dat ze dat dus erbij moeten vermelden op de site. Heb zelf het idee dat het heel recent is gewijzigd en nog niet aangepast ofzo?
    Reisverslag: Orlando 2012 + 2013 + 2014 + 2015 http://cindyhelmich.blogspot.nl/
    Reisverslag: Florida 2016 + NY 2016 + Florida 2017 + Florida 2018 + Florida 2019 + Florida 2020 + NY 2022 http://cindyinflorida.blogspot.nl/

  2. Top | #62
    Florida Groupie Terpies's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2018
    Berichten
    424

    Standaard Re: Vliegtickets 2019 (excl. Juli/Aug.)

    Je bent echt enorm haastig met boeken imho...dat levert je (veel te) hoge prijzen op. Waarom heb je niet even geduld?

    een prijs van rond de €300-350 incl bagage moet echt mogelijk zijn, als je een beetje flexibel met je data bent.

    Wij vlogen vorig jaar van Schiphol naar Miami op 31 mei -22 juni voor €372 incl koffers met Lufthansa via Frankfurt (met de geweldige fijne A380), en dat was nog niet eens de goedkoopste aanbieding, maar voor ons betere reis- en overstaptijden.

    Wij hebben pas begin december geboekt.
    Laatst gewijzigd door Terpies; 23-07-18 om 21:42.
    If it ain't Dutch it ain't much

  3. Top | #63
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: Vliegtickets 2019 (excl. Juli/Aug.)

    Ik moet ook geduld opbrengen Terpies, maar ik vind het altijd wel zo fijn als alles eenmaal vastligt. (beetje controlfreak...)
    Zou eerst ook wachten tot begin januari, dan komen de tickets voor TUI in de sale. Dus wacht nu alsnog daarop. Ook KLM/Delta komt dan vaak in de aanbieding voor mei.
    300-350 hoeft niet eens persé hoor, als ik alles inclusief voor rond de 500 hebt is het ook goed, maar dan wel met extra bagage en fijne vluchttijden.
    Die A380 lijkt me ook super. Maar Frankfurt is voor mij wat lastig, woon vlakbij Schiphol. En Miami durf ik niet te rijden haha! Dus Orlando is wel een must eigenlijk.

    Hotel voor Ft Myers had ik gelukkig al vastgelegd (annuleerbaar tot 1 dag van te voren) want die gaan hard zag ik.
    Reisverslag: Orlando 2012 + 2013 + 2014 + 2015 http://cindyhelmich.blogspot.nl/
    Reisverslag: Florida 2016 + NY 2016 + Florida 2017 + Florida 2018 + Florida 2019 + Florida 2020 + NY 2022 http://cindyinflorida.blogspot.nl/

  4. Top | #64
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.111

    Standaard Re: Vliegtickets 2019 (excl. Juli/Aug.)

    Cindy:Terpies bedoeld dat hij een vlucht had met overstap in Frankfurt! Die zie je idd best wel vaak met gunstige prijzen. Wij hebben dat ook wel eens geboekt maar ik kijk eerst naar andere opties. Want je vliegt natuurlijk eerst de verkeerde kant op. Maar zag nu ook weer vluchten via Frankfurt met kortere totale reistijden dan vluchten met een overstap in Londen of oostkust USA. Dus dan is het toch wel het overwegen waard zeker als het goedkoper is.

  5. Top | #65
    Vaste Bezoeker mijnie's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2015
    Berichten
    104

    Standaard Re: Vliegtickets 2019 (excl. Juli/Aug.)

    Troost je Cindy, ik ben ook een neuroot met boeken. Ik heb in April echt gewacht tot Eurowings de tickets vrijgaf voor het winterseizoen, heb toen meteen geboekt. Ik kon toen nergens een prijs vinden die beter was, overal die verstopte kosten of belachelijk hoge kosten voor wat meer beenruimte. Voor mij en mijn korte pootjes overbodig, voor mijn man helaas noodzakelijk.

    Ik heb voor 2 Personen 1030€ betaald, heen en terug meer beenruimte en bagage, Düsseldorf - Ft Myers. Die vluchten beginnen best wel vol te lopen en zag nu dat een ticket voor dezelfde dagen P.P. al op 1040€, heb je nog geen beenruimte erbij geboekt.

  6. Top | #66
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: Vliegtickets 2019 (excl. Juli/Aug.)

    @Hannie: ik zie het nu, was nog niet geheel wakker denk ik En ja, zag ze ook met overstap bij United (via Lufthansa ging dat dan inderdaad) maar ook dan, al die verborgen kosten, onduidelijkheid... wacht wel op TUI.

    Goede prijs Mijnie, helemaal als je ziet wat het nu kost dan! En ja, beenruimte is ook wel fijn, bij TUI kun je voor een relatief laag bedrag Comfort boeken, is voor mij voldoende.
    Reisverslag: Orlando 2012 + 2013 + 2014 + 2015 http://cindyhelmich.blogspot.nl/
    Reisverslag: Florida 2016 + NY 2016 + Florida 2017 + Florida 2018 + Florida 2019 + Florida 2020 + NY 2022 http://cindyinflorida.blogspot.nl/

  7. Top | #67
    Florida Groupie hrjhaan's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Locatie
    Veendam
    Berichten
    412

    Standaard Re: Vliegtickets 2019 (excl. Juli/Aug.)

    Zojuist geboekt bij Delta:

    5 juni Düsseldorf - Amsterdam - New York (JFK)
    8 juni New York (JFK) - Orlando (MCO)
    20 juni Miami - Parijs (CDG) - Düsseldorf

    2 personen inclusief bagage € 1.271,08 = € 635,54 p.p.

  8. Top | #68
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2018
    Berichten
    16

    Standaard Re: Vliegtickets 2019 (excl. Juli/Aug.)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mijnie Bekijk Berichten
    Ik vond dat dit jaar ook erg onduidelijk met bijv. Icelandair. Kwamen zo op het eerste oog supergoede aanbiedingen voorbij, maar als je doorklikte werden het toch wel dure tickets.
    Heel herkenbaar! Wij hebben dus geboekt met Icelandair voor volgend jaar via vliegtickets.nl. Was een mooie prijs en op de terugreis stond zelfs BC. Uiteindelijk bleek de BC een fout te zijn en moesten we idd nog koffers bijboeken a 71 euro per koffer per vlucht. Aangezien ik in het weekend geboekt had en pas dinsdag (ivm Pinksteren) contact opgenomen had, mocht ik ook niet meer annuleren. Heel zuur..

  9. Top | #69
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2010
    Berichten
    112

    Standaard Re: Vliegtickets 2019 (excl. Juli/Aug.)

    Iemand wel eens geboekt bij Delta via Facebook? Ik was vanmiddag met ze aan het chatten en kreeg een scherp aanbod voor 2 volwassenen, 1 kind en 1 baby. Scherper dan ik via zoekmachines kon vinden.

    Kon uiteindelijk de boeking alleen afronden door te bellen met delta omdat zij mij niet konden bereiken op een non US telefoonnummer. Delta Nederland (020 nummer) kon mij trouwens gratis doorverbinden dus geen extra internationale belkosten.

    prima deal gemaakt, zal hem straks ook in het lijstje zetten. 2 volwassen, 2 kinderen Amsterdam - Orlando non stop en Orlando - Amsterdam non stop “main cabin” in de meivakantie van 17 april tm 5 mei voor 2250€ incl bagage

    Klm zat rond de 2500 voor 3 tickets want dan moest de baby op schoot. Gauw verdiend dus en een extra stoel voor onze kleine van anderhalf. Kan papa mooi de extra beenruimte van de baby gebruiken
    Laatst gewijzigd door laredo; 14-08-18 om 22:57.

  10. Top | #70
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2012
    Locatie
    groesbeek
    Berichten
    33

    Standaard Re: Vliegtickets 2019 (excl. Juli/Aug.)

    hoi laredo
    nog nooit van deze manier van boeken gehoord. was je via messenger aan het chatten met ze? heb je gewoon gevraagd om een tarief of hoe ging het in zijn werk?



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •