Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 21 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 204

Onderwerp: Vliegtickets 2019 (excl. Juli/Aug.)

  1. Top | #21
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2016
    Berichten
    19

    Standaard Re: Vliegtickets 2019 (excl. Juli/Aug.)

    Voor de geïnteresseerde in de meivakantie 2019:

    19 april 2019 Amsterdam-Tampa en 4 mei 2019 Miami-Amsterdam met gunstige vluchttijden en overstap € 372.

    Via momondo.nl beschikbaar bij schipholtickets.nl. Geen bagage inbegrepen, later bijboeken.

  2. Top | #22
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Locatie
    Alkmaar
    Berichten
    545

    Standaard Re: Vliegtickets 2019 (excl. Juli/Aug.)

    Ik zie niet lager dan 574

  3. Top | #23
    Florida Groupie ietie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    gelderland
    Berichten
    485

    Standaard Re: Vliegtickets 2019 (excl. Juli/Aug.)

    Iemand toevallig al een leuke prijs voorbij zie komen voor de de periode Daytona Bikeweek in Maart 2019 ?

  4. Top | #24
    Florida Groupie Fleurida's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Berichten
    569

    Standaard Re: Vliegtickets 2019 (excl. Juli/Aug.)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ietie Bekijk Berichten
    Iemand toevallig al een leuke prijs voorbij zie komen voor de de periode Daytona Bikeweek in Maart 2019 ?
    hallo Ietie, ik zou eens bij Expedia.nl kijken, wij hebben een vlucht met hotel voor 1 nacht geboekt en kwamen aardig mooi uit. We moesten alleen een dagje bij de vakantie aanplakken en daar klaag ik niet over.

  5. Top | #25
    Stamgast
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    Dordrecht
    Berichten
    170

    Standaard Re: Vliegtickets 2019 (excl. Juli/Aug.)

    Ik denk dat het soms wat geduld hebben is. Wij gaan nu sinds 10 jaar in de meivakantie naar Orlando en betalen elk jaar minder. Dit jaar zelfs onder de 300 euro pp.
    Afgelopen keer voor het eerst via Dusseldorf, daarvoor een aantal jaren via Brussel en de eerste jaren via Amsterdam.
    Ik moet toegeven dat ik voor komend jaar nog niet gekeken heb.

    Jackie

  6. Top | #26
    Newbie
    Ingeschreven
    May 2018
    Berichten
    5

    Standaard Re: Vliegtickets 2019 (excl. Juli/Aug.)

    Hallo iedereen!

    Eind mei 2019 gaan mijn man, ik en zoontje van 4 jaar een eerste rondreis maken in Florida. Villa is al geboekt en nu zijn we dus aan het kijken naar vliegtickets. We zouden graag rechtstreeks vliegen. Momenteel heb ik een prijs van +- 1700 euro voor ons 3 vanaf Schiphol via Tuifly (Orlando en terug vanaf Miami), bagage inbegrepen. Wat denken jullie van die prijs? Ik heb hier niet zo veel ervaring in dus vandaar dat ik deze aan jullie stel
    Denken jullie dat er nog goedkopere tickets beschikbaar zullen zijn of komen? Of is deze prijs toch correct voor een rechtstreekse vlucht?

    Alvast bedankt!

  7. Top | #27
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: Vliegtickets 2019 (excl. Juli/Aug.)

    Ik vlieg zelf het liefst ook met TUI, normaal in de winter maar volgend jaar dus ook in mei, en wacht zelf nog even.
    Ze hebben weleens ticketsale. Eind augustus/begin september vaak aanbiedingen voor 399, maar dat is voor tickets t/m maart.
    En eind december/begin januari komen de tickets vanaf april t/m juni in de aanbieding voor 399. Tenminste, dat was zo de laatste 2 jaar.
    Dus ik wacht zelf tot eind dit jaar met boeken. Nu zijn ze 530 op mijn datum. Ex bagage en comfort. Met een beetje mazzel heb ik ze straks
    voor ongeveer 530 incl bagage en comfort klasse.
    Maar nogmaals, weet niet of dat nu weer zo is! Als je echt alvast je tickets vast wil leggen is het zeker geen verkeerde prijs.
    Reisverslag: Orlando 2012 + 2013 + 2014 + 2015 http://cindyhelmich.blogspot.nl/
    Reisverslag: Florida 2016 + NY 2016 + Florida 2017 + Florida 2018 + Florida 2019 + Florida 2020 + NY 2022 http://cindyinflorida.blogspot.nl/

  8. Top | #28
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2017
    Locatie
    Millingen aan de Rijn
    Berichten
    82

    Standaard Re: Vliegtickets 2019 (excl. Juli/Aug.)

    Vorig jaar in juli heb ik voor de meivakantie van 2018 geboekt bij Lufthansa (vanaf Düsseldorf) op een dinsdagmorgen vroeg (schijnt de beste tijd zijn om te boeken). De ticketprijs was toen 418 inclusief koffer p.p. Daar kwam alleen nog stoelreservering bij. Dit jaar in juli zijn de prijzen constant rond de 735 / 750 euro. Ik blijf dus kijken of er niet op een dag toch weer zo'n aanbieding voorbij komt. Maar goed, niets is zeker.
    Zo gauw het onder de 500 euro komt sla ik mijn slag We hebben gelukkig nog even....

    Verder enorm tevreden over Lufthansa: goed (en meer dan voldoende) eten en drinken, redelijk ruime zitplaatsen, goed werkend entertainment en 1 x overstappen in Frankfurt (wat perfect verlopen is). Plus dat het dicht bij onze woonplaats is dus voor ons het beste vertrekpunt.
    Laatst gewijzigd door Angeline Kievits; 17-07-18 om 22:25.

  9. Top | #29
    Florida Groupie Terpies's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2018
    Berichten
    424

    Standaard Re: Vliegtickets 2019 (excl. Juli/Aug.)

    @Scruy;
    Als je echt heel graag direct wilt vliegen is dat een beetje wat je kwijt bent. Wij vlogen dit jaar met Lufthansa van Schiphol via Frankfurt naar Miami op 31 mei en terug op 22 juni voor €370 pp incl bagage. Scheelt toch ruim €600 waar je veel leuke dingen voor kunt doen.

    Overigens met delta vlieg je bv op 28 mei non stop voor €492 Amsterdam - Orlando vv inclusief bagage.
    https://matrix.itasoftware.com/#view...TrlGAVGUQvH001

    Ik heb een paar keer met tui gevlogen maar ik vond het drie keer niks qua service aan boord, eten etc. Geef mij maar een lijnvlucht en dan maar een keer overstappen. Bovendien vind ik de A380 een veel fijner vliegtuig dan de Dreamliner.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 23-08-18 om 00:11. Reden: q-
    If it ain't Dutch it ain't much

  10. Top | #30
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    476

    Standaard Re: Vliegtickets 2019 (excl. Juli/Aug.)

    Kijk ook eens naar een skyscanner/shipholtickets/google flights waar je gewoon alle maatschappijen/prijzen ziet voor de data waarop je wil vliegen. Kan je zelf de afweging maken of dat interessanter is of niet. Kan ook zomaar zijn dat 1 dag eerder of later een paar honderd euro scheelt!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •