Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 8 van de 21 EersteEerste ... 67891018 ... LaatsteLaatste
Resultaten 71 tot 80 van de 204

Onderwerp: Vliegtickets 2019 (excl. Juli/Aug.)

  1. Top | #71
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2010
    Berichten
    112

    Standaard Re: Vliegtickets 2019 (excl. Juli/Aug.)

    Geboekt bij: Delta
    d.d: 14 augustus 2018
    Periode: 17 april tm 5 mei
    Route: Amsterdam - Orlando non stop
    Maatschappij: Delta
    Aantal Personen: 2 volwassenen en 2 kinderen
    Totaalprijs: 2250 euro incl bagage


    Opmerkingen:
    Zoals hierboven beschreven geboekt via chat/telefonisch contact met Delta in Amerika. De prijzen die Delta Nederland, KLM, Air France en diverse vergelijkingssites boden waren een stuk hoger. Nu heb ik 4 tickets waar ik via de andere partijen 3 tickets en een baby op schoot had. Het loont dus zeker de moeite om even te chatten via Facebook en daarna te bellen met Delta. Via de chat krijg je Amerikaanse tarieven (meivakantie kennen ze daar niet). Je kunt alleen niet boeken via de chat omdat ze voor creditcardgegevens telefonisch contact opnemen (veilig idee!) maar alleen US nummers kunnen bellen. Als je zelf belt met Delta US of je laat doorverbinden via Delta NL kun je het tarief prima boeken. Ik kreeg de tickets gelijk per mail binnen en heb nog een tikfout in de naam van mijn vrouw kunnen laten aanpassen. Wel slim om door goed op te letten bij telefonisch boeken, een e of a klinken als je niet zo soepel Engels spreekt snel hetzelfde ). Zie de boeking nu prima staan in de app van Delta. Stoelen uitkiezen deed de uiterst klantvriendelijke dame aan de andere kant voor de oceaan voor ons dus ook die staan vast. 2x2 achter elkaar. Heerlijk de beenruimte van de baby van (dan) anderhalf gebruiken

  2. Top | #72
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2017
    Locatie
    Millingen aan de Rijn
    Berichten
    82

    Standaard Re: Vliegtickets 2019 (excl. Juli/Aug.)

    Stuiter...stuiter...stuiter
    De tickets zijn geboekt. Van 11 mei t/m 24 mei vanaf Amsterdam (via Newark) naar Orlando en op de terugreis van Orlando (een 'ommetje' via Houston) naar Amsterdam. We vliegen met United / Lufthansa, samen met zus en zwager. Door onze enthousiaste verhalen zijn zij ook erg nieuwsgierig geworden naar het mooie Florida! Geen pretparken in 2019 (dat hebben we dit jaar gedaan met de kids) dus volop tijd voor al het andere dat Florida nog te bieden heeft.
    Auto ook in de pocket (een Chrysler Town & Country, beetje groot voor 4 personen maar oh...wat reed dat bakje heerlijk!). Hetzelfde huis als dit jaar (www.floridadreamers.co.uk) dus het grote voor-genieten kan beginnen! Me = happy!

    Geboekt bij: Schipholtickets
    d.d: 18 augustus 2018
    Periode: 11 mei - 24 mei 2018
    Route: Amsterdam - Orlando v.v.
    Maatschappij: United
    Aantal Personen: 4 volwassenen
    Totaalprijs: 1594,24 (inclusief bagage en stoelreservering)
    Laatst gewijzigd door Angeline Kievits; 18-08-18 om 13:15.

  3. Top | #73
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: Vliegtickets 2019 (excl. Juli/Aug.)

    Mooie prijs! Heb zelf ook even gekeken, maar vind ze helaas niet. Wel voor ongeveer 380 per ticket, maar altijd zonder bagage. Had je de prijs ook
    op de site van Schipholtickets zelf gezien, of omgeleid via een broker zoals Momondo ofzo?
    Reisverslag: Orlando 2012 + 2013 + 2014 + 2015 http://cindyhelmich.blogspot.nl/
    Reisverslag: Florida 2016 + NY 2016 + Florida 2017 + Florida 2018 + Florida 2019 + Florida 2020 + NY 2022 http://cindyinflorida.blogspot.nl/

  4. Top | #74
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2017
    Locatie
    Millingen aan de Rijn
    Berichten
    82

    Standaard Re: Vliegtickets 2019 (excl. Juli/Aug.)

    Via de site van Schipholtickets, maar wel midden in de nacht geboekt. Misschien dat dat scheelt. De ticketkosten waren 337 p.p.
    We nemen maar 2 grote koffers mee met zijn vieren, ook dat scheelt weer (ook al is het nog steeds 240 euro v.v.). Stoelreserveringen zijn gratis bij United.
    Mochten we nu heel veel kopen (en eigenlijk is dat wel zeker!) dan boek ik voor de terugweg nog een koffer (a 60 euro erbij).
    En ongetwijfeld zal het nog wel een paar tientjes goedkoper worden gedurende de komende maanden maar de vliegtijden waren perfect voor ons en ik heb het maar graag geboekt. Controlfreak

  5. Top | #75
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: Vliegtickets 2019 (excl. Juli/Aug.)

    Veel goedkoper dan dit wordt het niet, zou ook meteen boeken! Wil zelf ook rond die tijd, dus hou het in de gaten. Wil zelf van 11 t/m 26 mei. Of 10 t/m 25 mei. Heb al diverse prijsalarmen uitstaan.
    Kom nu elke keer incl bagage rond de 500 uit. En dan vlieg ik liever voor een paar tientjes meer met TUI, rechtstreeks. Maar die prijzen komen eind december pas.
    Maar zal ook eens op andere tijden kijken, loont dus wel de moeite
    (en ja, hier ook controlfreak, leg het liefst alles z.s.m. vast haha)
    Reisverslag: Orlando 2012 + 2013 + 2014 + 2015 http://cindyhelmich.blogspot.nl/
    Reisverslag: Florida 2016 + NY 2016 + Florida 2017 + Florida 2018 + Florida 2019 + Florida 2020 + NY 2022 http://cindyinflorida.blogspot.nl/

  6. Top | #76
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2014
    Locatie
    Rotterdam Area
    Berichten
    23

    Standaard Re: Vliegtickets 2019 (excl. Juli/Aug.)

    Pff, waar ik voorgaande jaren tickets voor de meivakantie toch wel (ruim) onder de 400 euro heb geboekt kom ik voor komend jaar niet onder de 550 euro lijkt het wel (en dan is inbegrepen bagage nog niet eens vanzelfsprekend)
    Begin er een beetje ongedurig van te worden :{
    Ons reisverslag op: http://swetsen.blogspot.nl

  7. Top | #77
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2017
    Berichten
    28

    Standaard Re: Vliegtickets 2019 (excl. Juli/Aug.)

    Ik heb al een tijdje geleden geboekt. Achteraf denk ik had ik nou even gewacht... want zag later voordeligere prijzen. Maar ja, heb ik weer wat geleerd voor de volgende keer :-) en ik wilde rond de 500 pp komen en dat is wel gelukt.

    Geboekt bij: Schipholtickets
    d.d: 25-06- 2018
    Periode: meivakantie 2019
    Route: Amsterdam -Londen- Miami v.v.
    Maatschappij: BA naar Londen en dan verder met Virgin
    Aantal Personen: 3 volwassenen en 1 kind
    Totaalprijs: 2044.62 (inclusief bagage en verzekering)


    Laatst gewijzigd door Romyvn; 25-08-18 om 21:18. Reden: verkeerde boekingdatum neergezet

  8. Top | #78
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    476

    Standaard Re: Vliegtickets 2019 (excl. Juli/Aug.)

    Ach als je jezelf een max prijs stelt en je ziet ze voor die prijs geef ik je geen ongelijk dat je toehapt. Kan ook maar weer binnen zijn he (en ach 90% van de tijd zijn de tickets wel duurder waarschijnlijk haha)

  9. Top | #79
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2009
    Locatie
    Waspik
    Berichten
    143

    Standaard Re: Vliegtickets 2019 (excl. Juli/Aug.)

    Iemand ervaring met travelgenius, Tui vlucht januari 2019 € 362,- rechtstreeks bij Tui € 569,- !!

  10. Top | #80
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2010
    Berichten
    112

    Standaard Re: Vliegtickets 2019 (excl. Juli/Aug.)

    Kun je iets meer zeggen over de site? Bedoel je travelgenio of geniustravel? Travelgenius kan ik niet vinden....



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •