Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 12 van de 13 EersteEerste ... 210111213 LaatsteLaatste
Resultaten 111 tot 120 van de 124

Onderwerp: Boekingssite: Expedia (.nl/.com)

  1. Top | #111
    Stamgast
    Ingeschreven
    Aug 2009
    Berichten
    129

    Standaard Autohuur via Expedia

    Voor onze vakantie hebben wij voor het eerst een auto gehuurd via Expedia. Normaal huren wij via Autoeurope en dan krijg je een voucher toegestuurd. Van Expedia hebben we geen voucher gekregen en geven zij aan dat ik een print kan maken van de reservering. Alleen is deze in het Nederlands.

    Zijn er hier mensen die wel eens via Expedia een auto hebben gehuurd en wat je ervaring is?

  2. Top | #112
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Autohuur via Expedia

    Boek al jaren via Expedia een complete reis, vlucht, auto en hotel. Nog nooit meer dan een print van de boeking nodig gehad.

  3. Top | #113

    Standaard Boeken via Expedia

    Hoi allemaal, ik ben flink aan het zoeken voor een vakantie naar Orlando. Nou zie ik via Expedia de voordeligste pakketreizen, echter zijn de recensies niet goed. Ik ben op zoek naar ervaringen via Expedia en of dit betrouwbaar is om te boeken. Bedankt.

  4. Top | #114
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Boeken via Expedia

    Hebben wel eens een vlucht en 1e hotel via Expedia geboekt. Niks mis mee. Ik lees vooral veel slechte recenties in Europa. Daar maken we er niet zo vaak gebruik van, meestal Booking.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  5. Top | #115
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Boeken via Expedia

    Ik boek al jaren een pakket via Expedia, altijd goed geregeld.
    Een keer een probleem met de reisverzekering via Expedia gehad (Garmin gestolen) en toen verwezen ze naar de verzekeraar. Deze wou niet vergoeden in eerste instantie en Expedia zei, we zijn alleen tussenpersoon voor het afsluiten. Uiteindelijk wel goed gekomen.

    Boekingen van vluchten, hotel en auto verlopen vlekkeloos.
    Laatst gewijzigd door knaapje; 09-08-19 om 12:09.

  6. Top | #116
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Locatie
    Alkmaar
    Berichten
    545

    Standaard Re: Boeken via Expedia

    Nooit problemen gehad met Expedia.

  7. Top | #117

    Standaard Re: Boeken via Expedia

    Bedankt voor alle reacties. Ik ga eens zoeken op expedia.

  8. Top | #118
    Florida Groupie utah's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Vlaamse Ardennen
    Berichten
    526

    Standaard Re: Boeken via Expedia

    Ik zoek op de bekende boeking sites en bestel daarna rechtstreeks in het hotel zelf. Meestal na prijsaanvraag / offerte op mail met vraag naar extra’s wegens rechtstreeks boeken ( hotels betalen 10 tot 15% aan oa Expedia en Booking com-> met die 15% kunnen ze al iets extra doen vind ik).
    Vliegtickets steeds rechtstreeks (met frequent flyer bij Delta).
    Wagen steeds bij Auto Europe.
    Laatst gewijzigd door utah; 09-08-19 om 14:54.

  9. Top | #119
    Vaste Bezoeker Paul76's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2015
    Locatie
    Echt
    Berichten
    69

    Standaard Re: Boeken via Expedia

    Wij boeken ook al jaren via expedia. Eerst bij ebookers en toen het overging naar expedia vaak geboekt via expedia. Nooit problemen gehad. Wel is tijdens het boeken eens wat fout gegaan met verrekenen van kortingen, maar met 1 telefoontje werd dit zo weer rechtgetrokken. Bereikbaarheid van de helpdesk zou beter kunnen, maar ja dat geldt voor de meeste helpdesks. Voor onze komende reis was expedia niet altijd de goedkoopste, rechtstreeks boeken bracht voor ons het grootste voordeel op. Succes met zoeken en vergelijken!

  10. Top | #120
    Stamgast
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Locatie
    Heerlen
    Berichten
    147

    Standaard Re: Boeken via Expedia

    Eerst boekten we altijd alles los. Nu al 4 jaar alles via expedia we kijken wel altijd op .nl, de en be daar zit ook nog altijd prijsverschil in. Voor ons maakt het ook niet uit of we via amsterdam, brussel of frankfurt boeken. Bij vragen zijn we door de helpdesk altijd goed geholpen.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •