Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 25 van de 26 EersteEerste ... 1523242526 LaatsteLaatste
Resultaten 241 tot 250 van de 253

Onderwerp: Bahama's tripje

  1. Top | #241
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    773

    Standaard Re: Cruise naar Bahama’s ?

    Dat ligt er aan hoe je je vakantie inricht. Een hostel krijg je mij echt niet in en ik denk dat Kletskous zich daar ook niet erg thuis zou voelen met de hele familie. Jullie hebben natuurlijk ook wel echt budget-opties ertussen zitten.

  2. Top | #242
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2016
    Berichten
    334

    Standaard Re: Cruise naar Bahama’s ?

    Nee, een hostel is niks voor mij inderdaad.
    Ik zou, als het moest, wel voor een condo of townhouse kunnen kiezen. Dat is net een appartementcomplex cq. vakantiepark met een gemeenschappelijk zwembad. Zoiets hebben we wel vaker, en is ook prima.
    Maar voor hetzelfde geld in een villa met eigen zwembad kunnen zitten.....dan weet ik het wel !

  3. Top | #243
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2014
    Berichten
    34

    Standaard Re: Cruise naar Bahama’s ?

    Een hostel in Australië is lang niet altijd wat iedereen zich er van voorstelt hoor! Je hebt er ook familiekamers! Je hoeft echt niet altijd een badkamer met anderen te delen. Sterker nog: je komt er ook echtparen van een jaar of 70/80 tegen.
    Maar goed, voor luxe en alles voor jezelf betaal je gewoon wat meer. Maar als je toch een cruise wil maken, kun je kosten evt zo wat drukken! Succes met je keuze

  4. Top | #244
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    60

    Standaard Re: Cruise naar Bahama’s ?

    Wij, mijn zoon en ik, gaan dit jaar voor de tweede keer cruisen met Carnival . Vorig jaar 6 nachten naar oa de Bahama’s en nu 8 nachten naar Curacao, Aruba en Grand Turk.. 2 persoonshut met raam i.p.v. balkon dit keer 1750 dollar in de schoolvakantie

  5. Top | #245
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2016
    Berichten
    334

    Standaard Re: Cruise naar Bahama’s ?

    Ook veel geld, maar dit is voor 8 nachten, dus ik vind dat al best schappelijk.
    Maar mijn voorbeeld waar ik op uitkom is al € 1.800,= voor 3 nachten, toch een ander verhaal...

    Wel leuk Flora! Vlie je eerst dan naar Curacao en plak je daar nog een verblijf verder aan vast?

  6. Top | #246
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    60

    Standaard Re: Cruise naar Bahama’s ?

    We vertrekken vanuit Port Caneveral, de haven het dichtst bij Orlando. Ik vind het idd een schappelijke prijs. Ga maar in het hoogseizoen in een goed all-inclusive hotel in Turkije zitten. Betaal je echt meer..
    Laatst gewijzigd door Michael66; 23-06-18 om 22:06. Reden: q-

  7. Top | #247
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2016
    Berichten
    334

    Standaard Re: Cruise naar Bahama’s ?

    Uit nieuwsgierigheid kijk ik nog es bij Cruisetravel naar een 4 dgse cruise met vertrek op 26-7-19 vanaf Port Canaveral. Nu springt de prijs van ca. 1.135,= bij boeking ineens naar € 2.381,=
    Stelletje grapjassen. Gaat toch nergens over.

    Ook bij Zeetours gekeken. Een 6-dgse cruise vertrek op 21-7-2017 voor een buitenhut......hou je vast.......................€ 7.843,= !!!! Met de Disney Dreamline, dat dan wel weer. Andere data passen niet in onze beschikbare tijd.
    Nou, dat is duidelijk niet voor mijn portemonnaie.

    Ik zit er nu over te denken om, als het Noordoost USA wordt, dan maar de cruise te laten vervallen gezien de hoge prijs.
    Dan zou ik dus in 2 weken tijd van New York via Washington naar Orlando willen rijden. Is dat haalbaar?
    Iemand die een route idee voor me heeft? Heb al wel gegoogled en reisverslagen bekeken maar kom er niet uit, meeste reisverslagen zijn dan langer. En ik wil voor dat stuk dan 2 weken uittrekken, dus tips voor een uitgeschreven route, graag !

    (Daarna zou ik dan nl. een volle 3e week willen afsluiten in een villa in Orlando).
    Laatst gewijzigd door Kletskous; 20-06-18 om 23:35.

  8. Top | #248
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Cruise naar Bahama’s ?

    Disney moet je boeken zodra de nieuwe prijzen uitkomen, dan is de cruise het minst duur. En dan ook niet bij Zeetours, die bieden voor Disney niets extra's. Het is trouwens de Disney Dream (niet Dreamline). En dan hangt het er ook nog vanaf welke (buiten) hut je boekt hoe duur je reis wordt. Maar dat is een hele studie geeft ik toe en echt goedkoop wordt het nooit .

    Wat betreft de route van NYC naar Orlando in twee weken is haalbaar. Ik ben ooit (in 1998) in minder dan een maand van Boston naar Orlando gereden en weer terug. Jij bent niet van plan om terug te rijden dus twee weken moet dan wel lukken maar zelf zou ik er drie weken voor uittrekken. Paar dagen NYC, dan door naar Philadelphia want daar ligt veel geschiedenis van Amerika en is zeker de moeite waard. Washington ligt dan als volgende op de route en ook daar kan je zo een paar dagen doorbrengen (zie mijn verslag: http://washingtontomagic.blogspot.co...ashington.html). Daarna kom je in het boerenland van Amerika . Ik weet dat ik nog in Myrtle Beach ben geweest (echt zo'n Amerikaanse strandplaats) maar vooral snel doorgereden naar Orlando. Je zou natuurlijk nog Savannah aan kunnen doen en als je wat verder van de kust gaat eerst de Great Smoky Mountains in. Maar dan zijn je twee weken wel al goed om als je in Florida aankomt. Vergis je niet in de afstanden en de lange stukken (saaie) weg.
    Een combi van 1 grote stad met Florida is misschien meer aan te raden. Ik heb zoals je in het verslag kon zien, gekozen voor Washington en Disney. Philadelphia lijkt mij ook leuk om te combineren en dan met de trein naar Orlando bijvoorbeeld. Boston is ook een hele leuke stad (heb ik in de buurt gewoond dus heel wat bezocht). NYC is de stad die de meeste mensen zullen kiezen en daar is natuurlijk ook niets mis mee. Zelf zou ik eerder voor een andere stad kiezen maar dat komt omdat ik al vaker in NYC ben geweest en die andere steden meer verrassend zijn (vind ik dan).

    Leuk om zo over na te denken. Bij ons thuis zijn we op die manier dan al 10 x op vakantie geweest met hele routes etc uitgewerkt. En die vakanties zijn nog gratis ook

  9. Top | #249
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    476

    Standaard Re: Cruise naar Bahama’s ?

    Volgens Google Maps is het 16 uur rijden van New York -> Orlando dus haalbaar moet het zeker zijn. Als je 2 weken hebt moet je net iets meer dan een uur per dag in de auto zitten. Een makkie lijkt me? Of bedoel je je vraag anders?

    https://www.google.nl/maps/dir/New+Y...28.5383355!3e0

  10. Top | #250
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2016
    Berichten
    334

    Standaard Re: Cruise naar Bahama’s ?

    Dat moet zeker haalbaar zijn dan. Maar als ik voor een dergelijke reis kies, wil ik onderweg ook nog wel iets zien natuurlijk. De vraag is alleen wát ?
    Dus welke plaatsen zijn leuk om in een route op te nemen. Ik ga het verslag van Mushu nog wel even bekijken uiteraard.

    Dus dan zou ik willen starten in New York, dan met de trein naar Washington........ en dan ? Het lijkt me leuk om in elk geval ook Savannah en Charleston aan te doen. Ik heb wel even gekeken naar het Great Smoky Mountains park, maar is dat écht de moeite waard? Het lijkt mij - op de plaatjes althans- wat saai...?

    Dus even uitgeschreven:
    dag 1: aankomst New York
    dag 2: New York
    dag 3: New York
    dag 4: New York
    dag 5: met trein naar Washington
    dag 6: Washington
    dag 7: Washington
    dag 8:
    dag 9:
    dag 10:
    dag 11:
    dag 12:
    dag 13:
    dag 14:aankomst villa Orlando
    dag 15: Orlando
    dag 16: Orlando
    dag 17: Orlando
    dag 18: Orlando
    dag 19: Orlando
    dag 20: Orlando
    dag 21: Orlando
    dag 22: terugvlucht
    dag 23: thuis

    Welke bezienswaardigheden, leuke plaatsen, pretparken, waterparken zijn leuk om mee te nemen in een mogelijke route tussen dag 8-13?



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •