Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 12

Onderwerp: Villa mét boot (gulf access) in Cape Coral

  1. Top | #1
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2016
    Berichten
    334

    Standaard Villa mét boot (gulf access) in Cape Coral

    Vorig jaar hadden wij een villa gehuurd in Cape Coral, en lag er een boot voor de deur. Deze hebben wij toen voor 2 dagen erbij gehuurd. Fantastische ervaring!

    - Wie weet nog meer villa’s in Cape Coral waar al een boot bij ligt? Linkjes? (Liefst Nederlandse eigenaar)

    En anders: stel je hebt een villa met gulf access en een aanlegsteiger maar dus zonder boot. Die moet je dus ergens gaan huren. Hoe doe je dat dan praktisch als je deze voor een aantal dagen wilt huren en mee wilt nemen naar je villa? Je rijdt met de auto naar het verhuurbedrijf, krijgt een boot en vaart weg. En dan staat je auto dus nog bij het verhuurbedrijf en die heb je nog wel nodig Of kan een boot dan bijvoorbeeld ook bij de villa afgeleverd worden?
    Iemand tips/ervaring?

  2. Top | #2
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    476

    Standaard Re: Villa mét boot (gulf access) in Cape Coral

    Ik zat ook te kijken voor ons (maar uiteindelijk vond ik het toch te duur dus we doen gewoon 1 dagje). Bij de meeste verhuurbedrijven kan je de boot laten bezorgen (extra kosten). Andere opties zijn, met zn 2'en de boot halen, 1 vaart de ander rijd terug. Of je pakt een taxi/bus/uber

  3. Top | #3
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2016
    Berichten
    334

    Standaard Re: Villa mét boot (gulf access) in Cape Coral

    Ja, dat had ik ook al bedacht maar dan wordt het wel een érg duur grapje ! En een paar dagen boothuur IS al zo duur hè...En ik rijd niet in het buitenland, en ik vaar niet dus dat wordt 'em niet
    Dan toch liever een villa mét boot waar je deze een paar dagen bij kunt huren eventueel.

  4. Top | #4
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    476

    Standaard Re: Villa mét boot (gulf access) in Cape Coral

    Tja dan kan je inderdaad beter zoeken naar iets met boot of alsnog een uber nemen naar de haven Succes!

  5. Top | #5
    Florida Groupie nicolea's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Etten-Leur
    Berichten
    408

    Standaard Re: Villa mét boot (gulf access) in Cape Coral

    Wij hebben indertijd de boot gehuurd via het management waar we ook de villa hadden gehuurd. Op de ochtend van de boothuur hebben zij ons naar de bootverhuur gebracht, was handig! https://www.florida-usa.nl/
    Kissimmee&Cape Coral 8-22 augustus 2014
    http://ammerlaantjes.blogspot.nl/
    Kissimmee&Cape Coral 27 april-11 mei 2019
    https://ammerlaantjes2019.blogspot.com/

  6. Top | #6
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2016
    Berichten
    334

    Standaard Re: Villa mét boot (gulf access) in Cape Coral

    Oja, Villa Palmbreeze hebben wij ook naar gekeken maar die was destijds beduidend duurder. Maar wel érg mooie villa en vriendelijke contactpersoon, zeer behulpzaam.
    Maar goed om te onthouden inderdaad.

  7. Top | #7
    Florida Groupie angelique100's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    Zuid Holland
    Berichten
    493

    Standaard Re: Villa mét boot (gulf access) in Cape Coral

    Wij huren altijd een boot tijdens ons verblijf. 9 van de 10 keer bezorgd de bootverhuurder de boot gewoon op locatie en wordt daar dan ook weer opgehaald
    2006 Orlando 2007 Bonita+Orlando 2008 Orlando+Cape Coral 2009 Orlando+Bonita+Keys 2010 Marco Island+Orlando 2011 Cape Coral+Keys 2012 Orlando+Keys 2013 Keys 2014 Keys 2014 New York 2015 Las vegas+Anaheim+LA 2016 Keys 2017 New York- Florida ​2018 Florida




  8. Top | #8
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2016
    Berichten
    334

    Standaard Re: Villa mét boot (gulf access) in Cape Coral

    Dat is wel erg fijn ja. Zitten daar extra kosten aan verbonden of hangt dat af van de verhuurmaatschappij?

  9. Top | #9
    Vaste Bezoeker lisje's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Locatie
    Onkerzele, België - Cape Coral,Florida
    Berichten
    116

    Standaard Re: Villa mét boot (gulf access) in Cape Coral

    http://www.villatheriviera.com/

    zijn vrienden van ons....
    Geen Nederlanders maar Belgen.
    Onze USA reizen:
    Rondreis Westkust USA ('07) - Rondreis Florida ('08) - Aankoop huis Cape Coral (feb '09) - Inrichten huis Cape Coral (maart '09) - Cape coral/Orlando (juli '09) - Cape Coral (jan '10) - Cape Coral (juli '10) - Cape Coral (dec/jan '10/'11) - Cape Coral/Orlando (juli '11) - Cape Coral (dec/jan '11/'12) - Fort Myers (dec/jan '12/'13) - Orlando/Cape Coral/Miami (jul/aug '15) - Cape Coral/Miami (dec/jan '16/'17) - Cape Coral/Orlando (jul '18) -
    Orlando/Cape Coral (dec/jan '19/'20)


  10. Top | #10
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2016
    Berichten
    334

    Standaard Re: Villa mét boot (gulf access) in Cape Coral

    Kan de link niet openen? Server onvindbaar krijg ik..



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •