Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 8 van de 8

Onderwerp: Reisschema Kikimeisje: ? - Cruise - Orlando - Clearwater Beach (mei 2019)

  1. Top | #1

    Standaard Reisschema Kikimeisje: ? - Cruise - Orlando - Clearwater Beach (mei 2019)

    We vliegen van Amsterdam naar Orlando Sanford met TUIfly
    Na aankomst pikken we onze AVIS auto op en rijden we naar ... tja, dat weten we nog niet... We hebben in elk geval 3 nachten te besteden... TIPS?
    We rijden naar Tampa, leveren onze auto in en de shuttle van AVIS brengt ons naar de cruiseterminal.
    Daar schepen we in op de Carnival Miracle voor een 8 daagse cruise (7 nachten) naar Grand Cayman (Kaaiman Eilanden), Isla Roatan (Honduras), Belize en Cozumel (Mexico).
    Na de cruise pikken we weer een huurauto op bij AVIS. We brengen mijn moeder en haar vriend naar Clearwater Beach. Zelf rijden we naar Orlando waar we 3 nachten blijven.
    3 dagen Shoppen, Disney Springs en .... we zien wel...
    Daarna rijden we we weer naar Clearwater Beach voor nog 4 nachten relaxen en genieten aan zee. (en nog wat uitstapjes den ik...).
    En dan... Zit het er alweer op... We rijden naar Orlando Sanford. Leveren de auto in en vliegen met TUIfly (via Miami) weer naar huis...

    Wat vinden jullie? Klinkt leuk?
    Tips?

    groetjes Judith
    Laatst gewijzigd door Kikimeisje; 03-06-18 om 19:11. Reden: typfout
    'Christ en Judith op Reis' webpagina: www.christenjudithopreis.blogspot.com

    2008, 2010, 2013, 2016, 2018, 2019 (en plannen voor 2022)

  2. Top | #2
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Berichten
    784

    Standaard Re: Reisschema Kikimeisje: ? - Cruise - Orlando - Clearwater Beach (mei 2019)

    Het klinkt allemaal super leuk, ik snap alleen de logica niet....Kun je niet beter eerst in Clearwater verblijven en als laatste naar Orlando? Aangezien jullie ook terugvliegen via Sanford? Nu ga je eerst weer naar Orlando na de cruise en dan weer naar Clearwater en dan vlieg je terug via Sanford.
    De eerste 3 nachten zou ik ook richting Tampa verblijven. Wij vinden Bradenton/ Sarasota een leuke omgeving. Bradenton ligt ongeveer 45 min van Tampa en Sarasota ruim een uur.

    Veel plezier en succes met de voorbereidingen.
    2007-Florida, 2009-West-Amerika, 2010-NYC, 2011-Florida, 2012-Florida, 2014-Florida, 2015-Florida, 2016-Florida 2017-Florida 2018-Florida 2019-Houston-Bradenton (Florida) 2019-New York City 2020-Washington DC- Bradenton (Florida)
    Blog 2015/ 2016 Blog 2017
    Blog 2018 Blog 2019


  3. Top | #3

    Standaard Re: Reisschema Kikimeisje: ? - Cruise - Orlando - Clearwater Beach (mei 2019)

    Ik weet 't het klinkt niet logisch en eigenlijk is het dat ook niet... maar... We waren eerst van plan om naar/van Tampa te vliegen... En, we willen onze vakantie eindigen met een strandverblijf. Dus, dan rijden we maar een paar keer op en neer...
    'Christ en Judith op Reis' webpagina: www.christenjudithopreis.blogspot.com

    2008, 2010, 2013, 2016, 2018, 2019 (en plannen voor 2022)

  4. Top | #4
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Berichten
    784

    Standaard Re: Reisschema Kikimeisje: ? - Cruise - Orlando - Clearwater Beach (mei 2019)

    Haha, ok vandaar ....en als je ervoor kiest om een strand aan de oostkust te nemen? Wij zijn groot fan van de westkust, maar ik hoor ook goede verhalen over de oostkust. Dus eerste nachten rondom Tampa verblijven, dan de cruise, dan Orlando en dan als laatste een
    leuke plaats aan de oostkust.
    2007-Florida, 2009-West-Amerika, 2010-NYC, 2011-Florida, 2012-Florida, 2014-Florida, 2015-Florida, 2016-Florida 2017-Florida 2018-Florida 2019-Houston-Bradenton (Florida) 2019-New York City 2020-Washington DC- Bradenton (Florida)
    Blog 2015/ 2016 Blog 2017
    Blog 2018 Blog 2019


  5. Top | #5

    Standaard Re: Reisschema Kikimeisje: ? - Cruise - Orlando - Clearwater Beach (mei 2019)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stephie Bekijk Berichten
    Haha, ok vandaar ....en als je ervoor kiest om een strand aan de oostkust te nemen? Wij zijn groot fan van de westkust, maar ik hoor ook goede verhalen over de oostkust. Dus eerste nachten rondom Tampa verblijven, dan de cruise, dan Orlando en dan als laatste een
    leuke plaats aan de oostkust.
    😁 Jij stelt precies de vragen die wij ons zelf ook gesteld hebben, haha. Oostkust hebben we al eens gedaan. We willen nu de Westkust eens beleven. En, mijn moeder en haar vriend blijven in Clearwater Beach en wij gaan dan terug naar Orlando om te shoppen. (Dat willen zij niet).
    'Christ en Judith op Reis' webpagina: www.christenjudithopreis.blogspot.com

    2008, 2010, 2013, 2016, 2018, 2019 (en plannen voor 2022)

  6. Top | #6

    Standaard Re: Reisschema Kikimeisje: ? - Cruise - Orlando - Clearwater Beach (mei 2019)

    Weer een 'ei' gelegd!

    Dag 1: Schiphol - Sanford met TUIfly, Auto via AVIS, Verblijf in Kissimmee.
    Dag 2: Overdag is nog een raadsel (we zien wel!) maar we gaan proberen voor 's avonds Hoop-Dee-Doo Musical Revue te reserveren.
    Dag 3: Wederom is overdag nog een raadsel maar later op de dag willen we naar old town voor de oldtimers.
    Dag 4: Naar Tampa, auto inleveren, shuttle naar Cruiseterminal, inschepen op de Carnival Miracle.
    Dag 5-10: Cruise
    Dag 11: Ontschepen, nieuwe auto van AVIS, naar Clearwater Beach om mijn moeder en haar vriend 'te droppen', wij rijden terug naar Orlando (raar?, we know... ging niet anders).
    Dag 12 en 13: Shoppen en minstens 1x naar Disney Springs
    Dag 14: Weer terug naar Clearwater Beach
    Dag 15-17: Relaxen en genieten aan zee
    Dag 18: Terug naar Sanford, auto inleveren en weer (via Miami) naar Schiphol met TUIfly
    Dag 19: Weer thuis
    'Christ en Judith op Reis' webpagina: www.christenjudithopreis.blogspot.com

    2008, 2010, 2013, 2016, 2018, 2019 (en plannen voor 2022)

  7. Top | #7
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Reisschema Kikimeisje: ? - Cruise - Orlando - Clearwater Beach (mei 2019)

    Ja Hoop-Dee-Doo is leuk! Hier onze dag van de revue: http://vanreeshakunamatata.blogspot....-de-revue.html. Misschien voor jullie ook een idee om voor de revue nog te gaan doen. Of combineren met Disney Springs?

  8. Top | #8

    Standaard Re: Reisschema Kikimeisje: ? - Cruise - Orlando - Clearwater Beach (mei 2019)

    Is leuk he! We zijn er afgelopen reis ook naartoe geweest. (Filmpje moet nog online komen). We willen volgend jaar m'n moeder en haar vriend mee nemen maar die zijn dus echt anti-winkelcentrum / uitgaansgebied... Dus Disney Springs is een BIG NO NO... Ach we vinden vast wel iets leuks... En we hebben een leuk resort geboekt voor die eerste nachten dus komt vast goed.
    'Christ en Judith op Reis' webpagina: www.christenjudithopreis.blogspot.com

    2008, 2010, 2013, 2016, 2018, 2019 (en plannen voor 2022)



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •