Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 16

Onderwerp: Basic Delta

  1. Top | #1
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    60

    Standaard Basic Delta

    Voor mijn jongste zoon en mij heb ik tickets naar Orlando gekocht voor de grote vakantie (1056,00 voor ons tweetjes incl boekingskosten bij Cheaptickets.) Voor het eerst exclusief ruimbagage en stoelen kunnen pas toegewezen worden bij incheck. Met zoon besproken of hij dat een probleem vond, vorig jaar was hij daar nog niet aan toe, nu dus wel. Hoe groot is de kans dat je daadwerkelijk niet bij elkaar zit? Daarnaast willen we naw iig 1 koffer meenemen..moeten we dat van tevoren aangeven op je persoonlijke pagina? Als we op de terugreis 1 koffer extra hebben, kunnen we dat dan regelen bij de incheck?
    Had ter vergelijking ook nog even op de Delta site gekeken, daar zouden we ruim 2x zoveel betalen voor een ticket met koffer en stoelreservering..
    Enfin we verheugen ons alweer op ons zoveelste Florida-avontuur. Eerste negen nachten zijn nog niet ingevuld maar laatste 8 nachten gaan we weer cruisen. Dat is vorig jaar zo goed bevallen..

  2. Top | #2
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    476

    Standaard Re: Basic Delta

    Kan je bij Delta niet inloggen met je boekingsnummer? Vaak kan je van te voren al bagage boeken en (betaald) stoelen vast leggen. Ik verwacht dat met zn 2'en de kans wel groot is dat je nog naast elkaar kan zitten maar tja garanderen kan nooit. Kan je niet bij het online inchecken gratis stoelen vast leggen? Heb je alvast meer zekerheid dan aan de balie.

    O en wat je ook kan doen: iedere week even kijken hoe 'vol' het vliegtuig is. Zijn er nog maar enkele plekken kan je altijd de stoel er nog bij boeken.

    Kosten voor bagage staat op de site:

    For U.S. and Canada TO AND FROM Europe/North Africa - ticketing on or after Dec. 6, 2017 for travel on/after April 10, 2018 will have the following baggage fees:

    BASIC ECONOMY ONLY


    • 1st bag fee is $60/50EUR/75CAD
    • 2nd bag fee is $100/85EUR/120CAD

    No change to policy for Main Cabin/Delta Comfort+®/First Class/Delta Premium Select/Delta One®
    For travel departing before April 10, 2018, Basic Economy passengers will enjoy a 1st standard checked bag free.
    BAGGAGE FEE DETAILS & RULES

    Within 24 hours of your departure, you can check in and notify Delta of the number of bags you will check on delta.com or on the Fly Delta app. If you’ve already checked in, drop your bags at Baggage Drop. You may also check in and pay for bags at the airport.

  3. Top | #3
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Hilversum
    Berichten
    371

    Standaard Re: Basic Delta

    Onder de 12 zijn ze verplicht om een kind naast de ouder te zetten.
    Tijdens onze laatste vakantie heenvlucht met BA, kregen we een week van te voren al stoelen. 7 personen waarom 4 kinderen. keurig netjes ouder(s) bij kinderen
    Terug vlucht met Iberia, online inchecken lukte niet, bij de balie 1 kind (<12) bij vader, 2 kinderen 12+ naast elkaar en 1 kind 12+ alleen. en de twee moeders helemaal ergens anders.
    Gelukkig konden we in het vliegtuig nog wat wisselen en konden de moeders naast de kinderen. Zeker niet met behulp van de crew, want die deden daar niet aan... Er waren gelukkig veel mensen die meehielpen denken, wisselen en vertalen (spaans). Die was ik ook erg dankbaar.

  4. Top | #4
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2018
    Berichten
    47

    Standaard Re: Basic Delta

    wij hebben ook geboekt via cheaptickets met Delta. Ik heb de stoelen wel al kunnen reserveren 3 maanden voorafgaand aan de reis.

  5. Top | #5
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: Basic Delta

    Ik heb een ticket gezien bij expedia.com
    nette prijs ik kan mijn stoelen direct na boeking vastleggen
    echter zit er geen bagage bij inbegrepen
    weet iemand of ik dit dan in mijn account bij Delta kan regelen of dat
    het op het vliegveld pas kan
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018

  6. Top | #6
    Banned User
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Berichten
    211

    Standaard Re: Basic Delta

    Kan je ook niet tegen bijbetaling bagage bijboeken dan?

  7. Top | #7
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Basic Delta

    Als ik op Expedia.com een vlucht naar MCO zoek zie ik er "details & baggage fees" bij staan. Klik je het aan zie je de tarieven en mogelijkheden.

  8. Top | #8
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: Basic Delta

    Heb ik gedaan maar was niet precies duidelijk hoe en wat
    er staan alleen tarieven
    ik heb via messenger contact met Delta gehad
    en je kunt je bagage online inchecken en betalen 24u voor vertrek
    of het op het vliegveld regelen als je een basic ticket hebt geboekt
    kosten 60$ enkele reis, 100$ voor een 2e koffer
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018

  9. Top | #9
    Florida Groupie Terpies's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2018
    Berichten
    424

    Standaard Re: Basic Delta

    Is de prijs dan nog steeds zo goed? $120 p.p. extra aan bagage moet je wel meenemen in je berekening.
    If it ain't Dutch it ain't much

  10. Top | #10
    Banned User
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Berichten
    211

    Standaard Re: Basic Delta

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Terpies Bekijk Berichten
    Is de prijs dan nog steeds zo goed? $120 p.p. extra aan bagage moet je wel meenemen in je berekening.
    Dat doet niet iedereen heb ik gemerkt. Die komen je dan lekker maken met tickets van Eur 400 die een paar berichten later ineens Eur 537 kosten.
    Tsja......
    Laatst gewijzigd door Don Tuse; 29-05-18 om 11:57.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •