Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 5 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 42

Onderwerp: Eerst vliegtickets boeken of eerst villa? Wat doen jullie?

  1. Top | #11

    Standaard Re: Eerst vliegtickets boeken of eerst villa? Wat doen jullie?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mattie Bekijk Berichten
    Ja als je dat al besloten hebt kan je net zo goed eerst een huis vastleggen en dan later de tickets in de gaten gaan houden
    Hoe selecteer je dan je periode? Want misschien gaat er tegen die tijd wel geen vlucht op die dag? Boek je dan een hotel of kun je iom de verhuurder de periode aanpassen?

  2. Top | #12
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard Re: Eerst vliegtickets boeken of eerst villa? Wat doen jullie?

    Ja, als je weet dat je in die periode gaat, dan zou ik toch alvast de villa vastleggen. Onze eigen villa zit bijvoorbeeld tot en met augustus volgend jaar al bijna helemaal vol ! We staan zelf ook steeds weer verrast te kijken als we een boeking krijgen voor ver in de toekomst ... Zelfs kerst 2019/2020 is al geboekt ... Ik denk dat de meeste huurders wel flexibel zijn, wij zijn dat in ieder geval wel.

    Ik moet wel zeggen dat ik zelf eigenlijk nooit eerder boekte dan dat ik de tickets had, maar ik zie nu zelf dat er toch veel mensen zijn die dat toch wel doen. Echt mooie villa's gaan in ieder geval wel snel, dat merkte ik ook. Ik vond altijd wel wat, maar betaalde daar soms wel de hoofdprijs voor ...

    Succes !
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  3. Top | #13
    Florida Groupie nicolea's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Etten-Leur
    Berichten
    408

    Standaard Re: Eerst vliehtickets boeken of eerst villa? Wat doen jullie?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KevinB Bekijk Berichten
    Die €400,- is zonder bagage (alleen handbagage), wil je koffers meenemen kun je bijboeken voor ruim €200 per ticket of op de icelandair website boeken en voor standard economy kiezen.
    Dan kom je op ruim €600,- per ticket.
    Valt wel mee hoor, kom incl. bagage op 537. Hoef ook geen 6 koffers, dus dat scheelt. Mooie prijs.
    Kissimmee&Cape Coral 8-22 augustus 2014
    http://ammerlaantjes.blogspot.nl/
    Kissimmee&Cape Coral 27 april-11 mei 2019
    https://ammerlaantjes2019.blogspot.com/

  4. Top | #14
    Banned User
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Berichten
    211

    Standaard Re: Eerst vliehtickets boeken of eerst villa? Wat doen jullie?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nicolea Bekijk Berichten
    Valt wel mee hoor, kom incl. bagage op 537. Hoef ook geen 6 koffers, dus dat scheelt. Mooie prijs.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nicolea Bekijk Berichten
    ik zie tickets bij Icelandair voor 400 euro!
    Dat is nogal een verschil per ticket.
    Komt hier de boel lekker maken met Eur 400 per ticket....

  5. Top | #15
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    263

    Standaard Re: Eerst vliegtickets boeken of eerst villa? Wat doen jullie?

    Ik kom op net geen €2400,- 19-4 tm 4-5 AMS -MCO 3 volw en 1 kind allemaal een koffer , niks mis met die prijs en mooie tijden (alhoewel ik liever eerder op de dag vertrek)
    Maar de afgelopen jaren heb ik toch echt een stuk goedkoper gevlogen, soms vanaf Dusseldorf wat op dit moment niet meer voordelig is trouwens.
    Gewoon nog even wachten dus.
    Florida 2007, 2014, 2015, 2016 (2x), 2017 (2x), 2018 (2x), 2019, 2022 (2x), 2023 (2x)
    next: april 2024 & augustus 2024
    Zuidwest USA
    2016, 2017, 2019, 2022

  6. Top | #16
    Florida Groupie nicolea's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Etten-Leur
    Berichten
    408

    Standaard Re: Eerst vliehtickets boeken of eerst villa? Wat doen jullie?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Don Tuse Bekijk Berichten
    Dat is nogal een verschil per ticket.
    Komt hier de boel lekker maken met Eur 400 per ticket....
    Alleen jou Don Tuse...omdat het forum een stuk gezelliger is sinds jij er bent . En bij veel luchtvaartmaatschappijen is de bagage exclusief tegenwoordig! Ik ben er blij mee!
    Kissimmee&Cape Coral 8-22 augustus 2014
    http://ammerlaantjes.blogspot.nl/
    Kissimmee&Cape Coral 27 april-11 mei 2019
    https://ammerlaantjes2019.blogspot.com/

  7. Top | #17
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    773

    Standaard Re: Eerst vliegtickets boeken of eerst villa? Wat doen jullie?

    Nou, 537,- of 400,- is nog wel een verschil, Nicolea, zeker als je meerdere tickets nodig hebt.

    Melissa, ik denk dat als je zeker met TUI wilt vliegen je echt moet wachten tot de schema’s bekend zijn. Als het je niet uitmaakt waarmee en via welke route je vliegt kun je natuurlijk wel al boeken. Vaak zitten villa’s in maart zo vol dat er weinig te schuiven valt. Althans, dat is mijn ervaring. Wij hadden een villa gehuurd op basis van de vluchtdagen van AirBerlin. Helaas failliet, en dus moesten we op precies dezelfde dagen vervangende vluchten vinden een half jaar van tevoren!

  8. Top | #18
    Florida Groupie Terpies's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2018
    Berichten
    424

    Standaard Re: Eerst vliegtickets boeken of eerst villa? Wat doen jullie?

    Ik vind €500 voor een ticket best duur. Als je flexibel bent qua tijd van het jaar, kun je beter wachten tot de meeste snowbirds weer vertrokken zijn, en in mei/juni gaan.

    Wij vliegen al een aantal jaren in mei/juni naar Florida vanaf Amsterdam maar hebben nooit meer dan €400 betaald.

    We zijn een keer met Tui gevlogen, maar dat nooit weer. Vorig jaar Iberia/AA/BA gevlogen, dit jaar Lufthansa voor €373 pp inclusief ruimbagage (en dan hebben we niet eens de goedkoopste tickets geboekt, want deze had betere overstap tijden).
    If it ain't Dutch it ain't much

  9. Top | #19
    Florida Groupie nicolea's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Etten-Leur
    Berichten
    408

    Standaard Re: Eerst vliegtickets boeken of eerst villa? Wat doen jullie?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Terpies Bekijk Berichten
    Ik vind €500 voor een ticket best duur. Als je flexibel bent qua tijd van het jaar, kun je beter wachten tot de meeste snowbirds weer vertrokken zijn, en in mei/juni gaan.

    Wij vliegen al een aantal jaren in mei/juni naar Florida vanaf Amsterdam maar hebben nooit meer dan €400 betaald.

    We zijn een keer met Tui gevlogen, maar dat nooit weer. Vorig jaar Iberia/AA/BA gevlogen, dit jaar Lufthansa voor €373 pp inclusief ruimbagage (en dan hebben we niet eens de goedkoopste tickets geboekt, want deze had betere overstap tijden).
    Wij zitten helaas vast aan de meivakantie, dus ik denk dat we niet onder de €500 gaan komen, inclusief bagage. Maar zeg natuurlijk nooit nooit!
    Kissimmee&Cape Coral 8-22 augustus 2014
    http://ammerlaantjes.blogspot.nl/
    Kissimmee&Cape Coral 27 april-11 mei 2019
    https://ammerlaantjes2019.blogspot.com/

  10. Top | #20
    Florida Groupie Terpies's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2018
    Berichten
    424

    Standaard Re: Eerst vliegtickets boeken of eerst villa? Wat doen jullie?

    Dus je vertrekdatum ligt voor 2019 rond 27 april en dan twee weken? Ik help je zoeken...
    If it ain't Dutch it ain't much



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •