Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 15 van de 15

Onderwerp: Reis Schema Saar 4 weken Juli/Aug 2018

  1. Top | #11
    Florida Groupie SpaceAce's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    593

    Standaard Re: Reis Schema Saar 4 weken Juli/Aug 2018

    Ik lees niets over Disney. Dat is bewust?
    Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.huizedenbosch.nl
    en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar omgeving Great Lakes & more: https://usatour2018.wordpress.com/

  2. Top | #12
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2018
    Berichten
    16

    Standaard Re: Reis Schema Saar 4 weken Juli/Aug 2018

    Super leuk Elstar! Daar komen we de dagen dan wel door!

    We gaan idd niet naar Disney toe. We zijn al vaak in Disneyland Parijs geweest en de beleving in Florida zal vast gigantisch zijn maar hebben de keuze gemaakt om alleen naar Universal toe te gaan.
    We hebben zoveel op de agenda staan wat we allemaal willen gaan bezoeken dat we zelfs in 4 weken dagen te kort komen om alles te doen wat we willen.

  3. Top | #13
    Florida Groupie Terpies's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2018
    Berichten
    424

    Standaard Re: Reis Schema Saar 4 weken Juli/Aug 2018

    Als je 4 weken hebt zou ik toch ook overwegen om de Florida Panhandle, Panama City Beach, Pensacola, (evt.New Orleans), Savannah en Charleston proberen in te passen.

    De panhandle is rustiger dan de westkust ter hoogte van Clearwater, en heeft prachtige uitgestrekte witte stranden.

    ik persoonlijk moet er niet aan denken om 7 dagen in Kissimmee te verblijven, behalve als uitvalsbasis voor Disney zou ik geen reden weten om zo lang daar te blijven. De meeste mensen die in die regio verblijven huren een villa, maar jullie geven aan hotels te gaan boeken?

    Als je via New Smyrna Beach en Daytona omhoog rijdt zou je ook een paar mooie plantages kunnen bezoeken, vervolgens naar Jekyll Island en Cumberland Island en dan richting Savannah (daarna eventueel Charleston, twee van de mooiste steden van de US!!).

    Vervolgens via Asheville naar de GSM, en door naar Chattanooga. Vervolgens afhankelijk van je tijd, via Birmingham naar New Orleans, of via Atlanta naar PCB en dan via de Panhandle richting Crystal River en zo langs de westkust van Florida om je route langs die kant te vervolgen.

    je maakt dan een groter rondje dan alleen Florida....je hebt vier weken, dus de route is niet overdreven groot, maar je pakt wel het beste van de regio in 1 super vakantie met geweldige afwisselende plaatsen en een goede balans tussen natuur, bezienswaardigheden, strand en rust.

    Als het je een interessante optie lijkt wat ik hier voorstel, wil ik je wel een beetje op weg helpen door je route iets meer van dag tot dag uit te schrijven.

    Ik hoor je reactie graag!

    Edit: hierbij een linkje met de route globaal https://goo.gl/maps/5h7weQgeExC2

    Volgens Google Maps is de pure reistijd (als je alles ineens achter elkaar zou rijden) 48 uur, dus voor vier weken kan dit een prima basis zijn voor je route.

    Als je bv New Orleans zou skippen kun je via Atlanta naar PCB rijden, je zou ook nog na Chattanooga naar Nashville kunnen gaan en een stuk van de Natchez Trace Parkway kunnen rijden.....kortom, je kunt je route enorm flexibel aanpassen.
    Laatst gewijzigd door Terpies; 17-05-18 om 22:17.
    If it ain't Dutch it ain't much

  4. Top | #14
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2018
    Berichten
    16

    Standaard Re: Reis Schema Saar 4 weken Juli/Aug 2018

    Hai Terpies!

    Wat onwijs mooi gemaakt die route! Super bedankt, maar zoonlief en man willen overal wat meer tijd om plaatsjes te bezoeken. Ze willen niet te veel auto rijden.

    We gaan wel naar Universal toe en naar Kennedy Space center. Denk ook wel wat 6 nachten in Kissimmee wat lang is misschien maar we zullen veel op en onderweg zijn om de natuur te bekijken zoals Kelly SP en wat outlets te bezoeken.

    Ben echt heel erg benieuwd hoe het allemaal is daar. We hebben deze kant van Amerika nog niet ontdekt en kijken er dan ook erg naar uit. Door jouw verhaal over de Panhandle zit ik toch wel een beetje te twijfelen. Nu kijken of ik die 2 mannen over kan halen en wat verder door te rijden. Ik zou zelf wel graag ook naar Atlanta gaan (ook vanwege The Walking Dead) en Coca Cola. De stranden in de Panhandle spreken mij ook erg aan, we houden wel wat een lekker strand.

    We gaan inderdaad overal gewoon hotels boeken, een Villa huren spreekt ons persoonlijk niet zo aan, we vinden het wel prettig in een hotel.

  5. Top | #15
    Florida Groupie Terpies's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2018
    Berichten
    424

    Standaard Re: Reis Schema Saar 4 weken Juli/Aug 2018

    Je hebt voor mijn route in vier (!) weken meer dan genoeg tijd om langer op plekken te blijven en korte ritten te maken met de auto. 48 uur pure reistijd in 28 dagen is nog geen twee uur per dag! Op sommige dagen overbrug je een wat grotere afstand, en op andere dagen blijf je twee nachten.

    Je kunt alle activiteiten die je zelf al noemde prima in deze route kwijt en dan nog heb je ruimte voor Savannah, Charleston, Great Smoley Mountains en alle andere plekken.

    Als je fan bent van TWD moet je ook het plaatsje Senoia (ten zuiden van Atlanta) niet overslaan!
    If it ain't Dutch it ain't much



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •