Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: Even voorstellen: Romy

  1. Top | #1
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2017
    Berichten
    28

    Standaard Even voorstellen: Romy

    Hallo,
    Ik wil mij graag even voorstellen! Wij zijn een gezin van 4: vader, moeder en twee zoons van 10 en 12.
    Wij hebben besloten/het voornemen om in de meivakantie volgend jaar naar Florida te gaan! Voor ons helemaal nieuw, nog nooit echt buiten Europa geweest dus wil mij goed inlezen en ben zo op dit forum terecht gekomen!
    Nu het forum aan het bekijken, en heb al aardig wat informatie en leuke reisverslagen gelezen super! Voor ons duurt het nog wel even, maar ben er nu al helemaal mee bezig

    Wij willen graag een paar dagen strand (dolfijnen! :-) ) en de rest van de dagen in Orlando (villa) verblijven. We zullen dan sowieso naar Universal en Vulcano Bay gaan. En ook Kennedy Space center staat op het lijstje. En uiteraard shoppen!! :-)

    Ik ben dankzij dit forum op American Estates gekomen, en denk dat we hier gaan boeken.
    Voor de dagen aan het strand wil ik een hotel boeken, ik ben op Fort Myers terecht gekomen (Outrigger Beach Resort) en we willen dan ook een dagje Miami en Everglades doen.
    Ook willen wij graag een Baseball wedstrijd mee maken, maar hoe ik dat het beste aan moet pakken weet ik nog niet... (bijv. kan ik dat beter vanuit Fort Myers doen, of vanuit Orlando) Daar ga ik hier vast wel achter komen.
    Ik heb ook wel al een reisschema, maar die zal ik op de juiste plek posten. Ik dacht dan heb ik mij in ieder geval even voorgesteld

    Groetjes!


  2. Top | #2
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Berichten
    784

    Standaard Re: Even voorstellen: Romy

    Wat een leuk vooruitzicht! Welkom op het forum. Er is in ieder geval genoeg info te vinden hier. Succes met de voorbereidingen.
    2007-Florida, 2009-West-Amerika, 2010-NYC, 2011-Florida, 2012-Florida, 2014-Florida, 2015-Florida, 2016-Florida 2017-Florida 2018-Florida 2019-Houston-Bradenton (Florida) 2019-New York City 2020-Washington DC- Bradenton (Florida)
    Blog 2015/ 2016 Blog 2017
    Blog 2018 Blog 2019


  3. Top | #3
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2017
    Locatie
    Millingen aan de Rijn
    Berichten
    82

    Standaard Re: Even voorstellen: Romy

    Welkom Romy, wat een heerlijk vooruitzicht.
    Wij zijn net terug van onze allereerste Amerika-reis en hebben bewust voor 1 huis gekozen in de buurt van Davenport. In een toch druk programma is het heerlijk om een vast rustpunt te hebben, vonden wij. Vanuit daar zijn we naar de thema-parken geweest (Magic Kingdom, Animal Kingdom en Universal): allemaal binnen 15-20 minuten bereikbaar. We zijn ook naar Kennedy Space Center geweest (enorm interessant!) in combinatie met Cocoa beach (Atlantische Oceaan). Clearwater Beach (Verkozen tot mooiste strand van Amerika aan de Mexicaanse Golf) is een práchtstrand waar we ook een dolfijnen-toer hebben gehad. Vreselijk indrukwekkend om die beestjes te zien springen. Beide stranden zijn op 1,5 uur te berijden.
    Ook de rit naar het baseballstadium van de Tampa Bay Rays (in St. Petersburg/Tampa) is 1,5 uur rijden. De wedstrijd (en alle show eromheen) was geweldig. Je kunt ongeveer 3, 4 maanden van te voren de kaartjes online via de website bestellen.
    De shoppingmalls zijn ook binnen een half uur te bereiken. En ja, shoppen...en dan met die grote kortingen. Het Walhalla!
    Persoonlijk vonden wij Miami en de Everglades niet passen in het drukke schema, net iets te ver rijden. De alligators zijn ook te spotten in een swamp-tour rondom b.v. Davenport/Kissimmee en/of de diverse natuurparken.
    Heel veel plezier met alle voorpret!

    Een verslag van onze reis staat op: https://2018florida.blogspot.de/
    Laatst gewijzigd door Angeline Kievits; 12-05-18 om 13:14.

  4. Top | #4
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2017
    Berichten
    28

    Standaard Re: Even voorstellen: Romy

    Bedankt Stephie! Ja inderdaad genoeg informatie hier te vinden :-)

    Hoi Angeline, Bedankt voor je reactie! Toevallig had ik jouw verslag al gezien! Super leuk! En gelijk aan mijn man laten zien! Ik vond die foto van Carlo Bakery Shop zo leuk! Wist ik helemaal niet dat die daar zat!! En ik zag inderdaad dat jullie bij de Tampa Bay Rays waren geweest, bedankt voor de tip voor de kaartjes.

    Misschien heb je wel gelijk dat 1 rustpunt wel goed is.... maar ik wil heel graag naar Miami. Ik weet niet of wij deze reis binnen een 'korte' tijd weer gaan maken... en wil dan toch wel graag Miami gezien hebben.. ik heb ook nog even naar jullie villa gekeken, maar die was al volgeboekt :-)

  5. Top | #5
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: Even voorstellen: Romy

    Welkom Romy, mooie plannen en lekker lang voorpret haha!
    Ben zelf nu 7 keer naar Florida geweest, meestal rondom Orlando, en ben nog geen 1 keer in Miami geweest. Gewoon nog niet van gekomen. So much to see
    Veel plezier met de voorbereidingen.
    Reisverslag: Orlando 2012 + 2013 + 2014 + 2015 http://cindyhelmich.blogspot.nl/
    Reisverslag: Florida 2016 + NY 2016 + Florida 2017 + Florida 2018 + Florida 2019 + Florida 2020 + NY 2022 http://cindyinflorida.blogspot.nl/

  6. Top | #6
    Florida Groupie nicolea's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Etten-Leur
    Berichten
    408

    Standaard Re: Even voorstellen: Romy

    Leuk, wij plannen ook weer voor de meivakantie, zelf voor de 3e keer, met de kids voor de 2e keer! Wij doen 1 week villa in Orlando en 1 week villa in Cape Coral (aan de GulfCoast), rijden via de Everglades terug naar Miami en vliegen dan weer naar huis! Veel voorpret gewenst!
    Kissimmee&Cape Coral 8-22 augustus 2014
    http://ammerlaantjes.blogspot.nl/
    Kissimmee&Cape Coral 27 april-11 mei 2019
    https://ammerlaantjes2019.blogspot.com/

  7. Top | #7
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2017
    Berichten
    28

    Standaard Re: Even voorstellen: Romy

    Hallo Cindy, Bedankt voor je reactie! wow al 7 keer :-) super leuk! Ik denk nu ook wel eens, hadden we eigenlijk al eerder moeten doen! Heb er echt zo veel zin in, ben zo benieuwd hoe de jongens het ook gaan vinden!

    Hallo Nicolea, oh ik ben dus niet de enige die al aan het plannen is voor de meivakantie :-) Ik ga eens kijken bij Cape Coral! Bedankt!

    Groetjes!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •