Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 14

Onderwerp: Hotel gezocht: Sarasota

  1. Top | #1
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Berichten
    16

    Standaard Hotel gezocht: Sarasota

    Hey mensen,

    Ik ben druk bezig mijn reis van volgend jaar mei naar Florida te plannen. Nu heb ik al advies gekregen van Teo (american vacation) maar ik wil ook jullie mening eens horen. Dit omdat velen van jullie Florida reeds bezocht hebben.

    Ik zoek nog een leuk hotel in Sarasota. Hebben jullie leuke ervaringen met een hotel??

    Zelf had ik gedacht in de flamingo lodge te overnachten midden in de everglades. Nu hoor ik zowel positieve als negatieve reacties hierop. Mischien is een ander hotel een betere oplossing om van daaruit de everglades te bezoeken. Graag jullie mening en ervaring??

    En dan is er altijd nog Miami. Het RIU schijnt niet al te best te zijn. Welk hotel raden jullie me aan??

    Met jullie reacties kan ik de hotels wat beter inschatten en beoordelen of het wel is wat ik zoek. Om zo een mooie reis samen te kunnen stellen.

    Mocht je in een andere plek (in florida) nog een leuke ervaring hebben met een hotel dan hoor ik dat ook graag van je.

    Groet,

    Kefke Mouse
    Mei 2005 the magical month for me!!!!

  2. Top | #2
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard

    Misschien een overbodige tip, maar kijk eens op www.tripadvisor.com of www.vakantiereiswijzer.nl en type Sarasota hotels en je krijgt persoonlijke onafhankelijke ervaringen van reizigers. Idee :idea: :?: :?:
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  3. Top | #3
    Florida Groupie Natasja L.'s Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Locatie
    Momenteel woonachtig in Great Falls, VA, USA.
    Berichten
    320

    Standaard

    Wij gaan altijd naar het Helmsley Sandcastle. Wij komen hier nu al 10 jaar en wij zijn nog altijd even enthousiast over dit hotel. Al jaren werkt hier hetzelfde personeel, wat unique is in Amerika. Wij boeken altijd een "gulf front room". Dit zijn de mooiste kamers en met het beste uitzicht. Het gebouw staat letterlijk op het strand. De kamers zijn ruim en hebben een koelkast, en een balkon met uitzicht op strand en zee. Vanaf je balkon zou je (als je dat wilt) elke avond naar de zonsondergang kunnen kijken. Op het strand staan cabanas en je kan gebruik maken van de strandstoelen en parasols. Je kan er erg lekker lunchen, buiten op het terras met uitzicht op het zwembad. In het weekend is er live muziek aan het zwembad. Het ligt op loopafstand van St. Armands Circle, maar wij pakken altijd voor het gemak de auto. Wil je hier meer over lezen of wil je wat foto's zien, kijk dan even op site: www.virtualtourist.com/dutchnatasja Klik dan Sarasota aan. Veel succes met het uitzoeken van je hotel.

  4. Top | #4

    Standaard Hotel gezocht: Sarasota

    Is iemand bij plaats Sarasota geweest en welke hotel ervaringen heb je/:-o

  5. Top | #5
    Florida Groupie Natasja L.'s Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Locatie
    Momenteel woonachtig in Great Falls, VA, USA.
    Berichten
    320

    Standaard Re: Ervaringen met hotels in omgeving van Sarasota

    Al vanaf 1993 komen wij in het Helmsley Sandcastle aan Lido Beach! Wij zitten dan altijd in een kamer met zeezicht. Slapen met het geruis van de zee op de achtergrond en 's ochtends zie je de dolfijnen voorbij zwemmen. Zie hieronder:



    Het is een gemoedelijk hotel met vriendelijk personeel. Die er overigens ook al jaren werken. Dat zegt toch ook al heel wat!! Echt een aanrader. Wij zijn net terug uit Florida en het was onze 15e bezoek aan dit hotel.

  6. Top | #6
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Ervaringen met hotels in omgeving van Sarasota

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit Bekijk Berichten
    15x in hetzelfde hotel? Dat klinkt bijna als 'we gaan al ons hele leven naar dezelfde camping in Frankrijk'
    Ach, ik ga deze zomer ook voor de 10e keer naar Florida, en zijn voorlopig nog niet uitgekeken daar.

    Het gaat er maar om dat je het naar je zin hebt. En van Sarasota kan ik dat goed begrijpen, zo'n fantastisch mooie stranden en heerlijk rustig. En erg weinig Fransen daar, dat in tegenstelling tot Frankrijk ....

    Ik ben in maart in de buurt van Sarasota geweest en kon in ieder geval via Priceline geen gunstig gelegen en gunstig geprijsd hotel krijgen. Op dat moment was er Spring Training van de honkballers van de Cincinatti Reds en een PGA golftoernooi aan de gang. Het kan er dus in bepaalde periodes druk zijn.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  7. Top | #7
    Florida Groupie Natasja L.'s Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Locatie
    Momenteel woonachtig in Great Falls, VA, USA.
    Berichten
    320

    Standaard Re: Ervaringen met hotels in omgeving van Sarasota

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit Bekijk Berichten
    15x in hetzelfde hotel? Dat klinkt bijna als 'we gaan al ons hele leven naar dezelfde camping in Frankrijk'

    Maar ja, als het goed is...
    Daar lijkt het wel op hè. Maar ja, datzelfde geldt ook voor de Disneyparken hè...;-)! Voor die paar dagen vind ik het helemaal niet erg om naar het Helmsley in Sarasota te gaan. Gelukkig biedt het Helmsley toch wat meer luxe dan een camping! Ik denk dat je er echt pas over mee kunt praten als je er daadwerkelijk geweest bent. Heerlijk hotel, goede service en fijne kamers aan het strand. Niet al te goedkoop (deze keer $198 met AAA, zonder AAA $219), maar wel een begrip in Sarasota, zowel bij de locals als de vaste klanten/toeristen.

    We hebben dit jaar trouwens weer een aantal nieuwe hotels bezocht. Ik zal proberen om hier snel iets over te schrijven. Ook de foto's probeer ik snel te plaatsen. Ja Njit, ook de schuin genomen foto's, dus ga er er maar eens goed voor zitten :lol:!

  8. Top | #8
    Regelmatige Bezoeker yss's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    20

    Standaard Re: Ervaringen met hotels in omgeving van Sarasota

    Natasja, wat je zegt over het Helmsley Sandcastle hotel; wij sluiten ons hierbij helemaal aan!! Echt genieten daar, nietwaar?
    Dit jaar gaan wij er ook weer heen.
    Voor ons ook de ideale combinatie van strand, omgeving, en honkballen (Tampa).
    En zoals op de foto; wij 's morgens met een kop koffie op het balkon, en beneden de kinderen op het strand even een balletje gooien.

    Wij hebben trouwens via Travel Trend geboekt en betalen voor augustus voor 1 kamer € 126,- voor 2 volw. en 2 kind. (18 en 12 jaar).

    Laatst gewijzigd door yss; 04-06-08 om 11:22.

  9. Top | #9
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    29

    Standaard Re: Ervaringen met hotels in omgeving van Sarasota

    Ik heb net mijn ervaring gezet van het Holiday In Lido beach, via priceline toch wel de helft van het andere hotel. Zie betreffende topic

  10. Top | #10
    Newbie JansFlorida's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Locatie
    Veenendaal
    Berichten
    5

    Standaard Re: Ervaringen met hotels in omgeving van Sarasota

    Hoi Natasja,

    als ik de foto's wil bekijken, wordt ik automatisch doorgelinkt naar tickerfactory en niet naar de foto's....graag zou ik wat meer willen weten over Helmsley Sandcastle....Wij gaan volgend jaar mei vakantie weer heen en heb nu hier ook 8 dagen geboekt. Nu lees ik dat je beter Gulffstream kan boeken, ruimere kamers.......nu heb ik noordzijde....wat is jouw ervaring ?



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •