Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 14 van de 14

Onderwerp: Hotel gezocht: Sarasota

  1. Top | #11
    Florida Groupie Natasja L.'s Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Locatie
    Momenteel woonachtig in Great Falls, VA, USA.
    Berichten
    320

    Standaard Re: Ervaringen met hotels in omgeving van Sarasota

    Ik vind de gulf front rooms erg fijn. Inderdaad, ze zijn ruimer, zittend op het balkon heb je uitzicht op de prachtige zonsondergang en het geluid van de zee maakt het voor ons helemaal af. Ik vind het gewoon heerlijk om op de zee (inclusief voorbijzwemmende dolfijnen) en het strand uit te kijken. 's Avonds zet je de shutters open en hoor je het geruis van de zee. Heerlijk ontspannend. Aangezien je al geboekt hebt vind ik het moeilijk om te zeggen, maar ik zou zelf niet gauw voor kamers aan de noorzijde kiezen. Die liggen aan het parkeerterrein. De ingang van je kamer is ook aan die kant. Je hebt daar meer geluidsoverlast van de weg en het parkeerterrein. Misschien vinden jullie dat helemaal niet erg, maar ik vind het storend. Ik zou zelf eerder voor een poolside of een garden room kiezen. De zonsondergang kan je natuurlijk ook vanaf het strand zien, dus daar heb je de gulf front room niet voor nodig. Ala met al blijft het een heerlijk hotel waar je lekker kunt relaxen. 's Avonds naar st. Armands Circle waar tal van restaurantjes zijn. Ga bijvoorbeeld lekker tapas eten bij Columbia...super!!

    PS: Is de Gulfstream niet een geweldig mooi vliegtuig? ;-)

    Link naar Flickr.com:
    http://www.flickr.com/photos/9061377@N05/
    Laatst gewijzigd door Michael66; 28-06-08 om 21:47. Reden: volledige quote van voorgaand bericht verwijderd

  2. Top | #12
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Berichten
    72

    Standaard Hotel gezocht: Sarasota

    Wij zouden graag 3 dagen verblijven in Sarasota.
    Nu twijfelen we tussen American Inn (ziet er goed uit, niet duur en met ontbijt) en het Helmsley Sandcastle (gelegen aan het strand).
    Moet eerlijk zeggen dat we geen strandliefhebbers zijn, maar een goed zwembad is wel belangrijk voor de kids.
    Alle commentaar, tips en ervaringen zijn welkom.

  3. Top | #13
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    560

    Standaard Re: Hotel gezocht: Sarasota

    Zover ik me kan herinneren is er in Sarrasota maar één American Inn en die ligt aan de I-75. Op zich geen slecht hotel maar meer iets om één overnachting in door te brengen als je op doorreis bent. Persoonlijk zou ik dan voor het Helmsley kiezen. Hoewel je geen standliefhebber hebt vind je het wellicht wel leuk om 's ochtend lekker op het strand te wandelen of 's avond de zonondergang te bekijken. Daarnaast is het Helmsley een hotel waar het personeel erg vriendelijk en servicegericht is. Het ligt in principe op loopafstand (niet dat we deze afstand ooit hebben gelopen) van St. Armands Circle waar je veel leuke restaurantjes hebt. Dat laatste mis ik een beetje in de omgeving van de American Inn. Daar zitten vooral de standaard ketens die je nagenoeg bij elke afslag vindt.
    Het Helmsley oogt op het eerste gezicht een beetje shabby maar laat je niet foppen, je zult er een fantastische relaxte tijd hebben.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 18-01-09 om 05:30. Reden: full quote eruit

  4. Top | #14
    Florida Groupie mafo's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Vlaardingen, Netherlands
    Berichten
    347

    Standaard Re: Hotel gezocht: Sarasota

    Hier staan overigens ook wat ervaringen en fotos van het Helmsley. Voor meer fotos kun je ook hier kijken.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 18-01-09 om 05:33. Reden: full quote eruit



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •