Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 7 van de 13 EersteEerste ... 56789 ... LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 70 van de 127

Onderwerp: Tickets Universal Studios Orlando

  1. Top | #61
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2017
    Locatie
    Millingen aan de Rijn
    Berichten
    82

    Standaard Re: Ticket voor Universal Studios en Islands - aankoopbewijs via mobiel volstaat?

    Dank je wel, daar hoopte ik al op

  2. Top | #62
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    263

    Standaard Re: Ticket voor Universal Studios en Islands - aankoopbewijs via mobiel volstaat?

    Ik ben er afgelopen woensdag geweest met mn geprinte tickets en had geen id nodig.
    Print met barcode laten zien, vingerafdruk laten scannen en naar binnen. Ik ben later met dezelfde tickets nog naar Volcano Bay geweest (leuk trouwens!) en daar volstond alleen de vingerafdruk.
    Florida 2007, 2014, 2015, 2016 (2x), 2017 (2x), 2018 (2x), 2019, 2022 (2x), 2023 (2x)
    next: april 2024 & augustus 2024
    Zuidwest USA
    2016, 2017, 2019, 2022

  3. Top | #63
    Vaste Bezoeker elpedro's Avatar
    Ingeschreven
    May 2010
    Berichten
    55

    Standaard Te koop - ticket 2-park 1-day adult Anytime Universal studio (Orlando)

    Wij zijn 2 weken geleden 16 dagen naar Orlando geweest.
    Helaas was mijn dochter door persoonlijke omstandigheden niet in staat om naar Universal studio's mee te gaan.
    Wij hadden 3 tickets en dus 1 ongebruikte waarvan de expire date 17-3-2019 is te waarde van $ 182,95 (€ 154,00).
    Wij bieden hem aan voor € 100,00.
    Het betreft een Universal Studio 2 park 1-day ticket Adult Anytime (incl. de Hogwart Express).
    Als er serieuze interesse is laat het mij dan via een reactie weten dan kunnen we het regelen.
    Mocht je nog vragen hebben laat het mij dan weten.

    Weet niet of het toegestaan is op dit forum en zo niet mijn excuus, dan zal ik na een bericht dit zo snel mogelijk verwijderen.

    Gr. Peter

  4. Top | #64
    Banned User
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Berichten
    211

    Standaard Re: Tickets Universal Studio`s

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kakker Bekijk Berichten
    Ik heb ze geboekt voor april.

    Het lukte me niet vanuit Nederland. Maar ik was een keer in een Duits hotel, en daar op de wifi was het geen probleem. Terwijl bij het bestellen, Nederland gewoon als optie qua thuisland er wel tussenstaat.

    Daarna niet direct de tickets gehad, ze belden om nog een keer de creditcard details door te nemen (ook al was er al afgeschreven).

    Daarna binnen 24 uur de e-mail met de voucher ontvangen.

    Goedkoper was ik ze nog niet tegengekomen.
    Volgens mij is https://www.loveorlandotickets.de/un...cket-unlimited nog steeds de goedkoopste. Ik zie dat je vouchers krijgt. Ben wel benieuwd waar je de "echte" kaarten dan moet ophalen want Universal zelf verkoopt de 2 en 3 park explorer tickets niet volgens mij.

    Edit:
    Sie erhalten Ihre Voucher per E-Mail und können diese ganz einfach ausdrucken und am Park umtauschen.
    Ben dan wel heel benieuwd wat je krijgt bij Universal want zoals gezegd verkoopt Universal dergelijke kaarten niet.
    Laatst gewijzigd door Don Tuse; 22-05-18 om 20:17.

  5. Top | #65
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Tickets Universal Studios Orlando

    Disney verkoopt in Orlando zelf ook geen 14 en 21 dagen tickets. Maar in Duitsland en de UK gewoon te koop. Universal verkoopt buiten de US ook andere tickets.
    Na het inleveren van je Voucher zul je waarschijnlijk gewoon een papieren ticket krijgen die langer geldig is. De geldigheid wordt electronisch bepaald dus geen enkel probleem om daar verschil in te maken.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  6. Top | #66
    Banned User
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Berichten
    211

    Standaard Re: Tickets Universal Studios Orlando

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit Bekijk Berichten
    Disney verkoopt in Orlando zelf ook geen 14 en 21 dagen tickets. Maar in Duitsland en de UK gewoon te koop. Universal verkoopt buiten de US ook andere tickets.
    Maar krijg je dan ook vouchers?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit Bekijk Berichten
    Na het inleveren van je Voucher zul je waarschijnlijk gewoon een papieren ticket krijgen die langer geldig is. De geldigheid wordt electronisch bepaald dus geen enkel probleem om daar verschil in te maken.
    Assumption is the mother of all fuck-ups.


    Ik heb ook al gelezen dat iemand een 3 dagen ticket kreeg in plaats van een 14 dagen ticket.

  7. Top | #67
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    263

    Standaard Re: Tickets Universal Studios Orlando

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Don Tuse Bekijk Berichten
    Maar krijg je dan ook vouchers?

    Assumption is the mother of all fuck-ups.


    Ik heb ook al gelezen dat iemand een 3 dagen ticket kreeg in plaats van een 14 dagen ticket.
    Ben jij thuis ook zo’n naar mannetje?

    Die tickets zijn overal te koop (zie bijv. https://www.tui.co.uk/destinations/a...14-Days-972682)

    Je zult een printje mee moeten nemen en dat daar omruilen voor een kaartje met barcode.
    Florida 2007, 2014, 2015, 2016 (2x), 2017 (2x), 2018 (2x), 2019, 2022 (2x), 2023 (2x)
    next: april 2024 & augustus 2024
    Zuidwest USA
    2016, 2017, 2019, 2022

  8. Top | #68
    Stamgast Anthonie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Elst UTR
    Berichten
    237

    Standaard Re: Te koop - ticket 2-park 1-day adult Anytime Universal studio (Orlando)

    Ik heb evt. wel interesse, heb je een PM gestuurd.

    Gr
    Anthonie
    Deep South 2023... Facebook photo blog


  9. Top | #69
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    103

    Standaard Re: Te koop - ticket 2-park 1-day adult Anytime Universal studio (Orlando)

    Ik heb ook interesse

  10. Top | #70
    Vaste Bezoeker elpedro's Avatar
    Ingeschreven
    May 2010
    Berichten
    55

    Standaard Re: Te koop - ticket 2-park 1-day adult Anytime Universal studio (Orlando)

    Beste allen,

    De ticket is via dit forum verkocht.
    Er waren een aantal bieders waarvan ik er dus maar 1 blij heb kunnen maken.
    Ik heb gekozen voor diegene die als eerste een berichtje had gestuurd en het gevraagde bedrag bood.
    Mijn excuses aan de andere bieders.

    Gr. Peter



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •