Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 21 tot 27 van de 27

Onderwerp: Villa voor 2 volwassenen en 1 kind - Wat betaalde jullie?

  1. Top | #21
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2016
    Berichten
    334

    Standaard Re: Villa voor 2 volwassenen en 1 kind - Wat betaalde jullie?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tomenvalesca Bekijk Berichten
    wij verblijven volgende maand in deze villa (Nederlands eigenaars) http://www.sandyridge.nl/ en betalen 110€ per nacht (2volwassenen en 1 kind)
    dat is toevallig, die heb ik net gemaild en gevraagd naar de prijzen want die vond ik niet op de website. Jouw prijs klinkt goed in elk geval. Vond alleen inrichting wat oubollig en klein terras, maar wél jaccuzzi en gamesroom en wel 5 slaapkamers.
    Ben benieuwd hoe het jou bevalt! veel plezier

  2. Top | #22
    Florida Groupie tomenvalesca's Avatar
    Ingeschreven
    May 2008
    Locatie
    Hasselt
    Berichten
    324

    Standaard Re: Villa voor 2 volwassenen en 1 kind - Wat betaalde jullie?

    we houden een blog bij http://theverhoevens2018.blogspot.com/ dus voor extra foto's, altijd welkom om te volgen. Eigenaars zijn enorm vriendelijk en helpen je meteen met alle vragen die je hebt. Tot nu toe dus al zeker een aanrader.

  3. Top | #23
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2016
    Berichten
    334

    Standaard Re: Villa voor 2 volwassenen en 1 kind - Wat betaalde jullie?

    Ah leuk, ik ga zeker je blog vaker bekijken!

    Ik zie dat ook deze villa van die ligstoelen met zo’n plastic kussen erop buiten heeft, jammer want die zitten voor geen meter (vind ik).

  4. Top | #24
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2010
    Berichten
    112

    Standaard Re: Villa voor 2 volwassenen en 1 kind - Wat betaalde jullie?

    @tomenvalesca kunnen jullie iets meer zeggen over het verblijf in de villa Sandyridge? Wij overwegen hem ook voor 2019.

  5. Top | #25
    Florida Groupie tomenvalesca's Avatar
    Ingeschreven
    May 2008
    Locatie
    Hasselt
    Berichten
    324

    Standaard Re: Villa voor 2 volwassenen en 1 kind - Wat betaalde jullie?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door laredo Bekijk Berichten
    @tomenvalesca kunnen jullie iets meer zeggen over het verblijf in de villa Sandyridge? Wij overwegen hem ook voor 2019.
    Het is ons super bevallen, daarom hebben wij hem ook weer geboekt voor in 2019. Mooi ingericht, voorzien van alle comfort, leuk privé zwembad zonder inkijk van buren, vlakbij een Publix en binnen een 30min rijden van WDW, de rust vonden wij vooral ook heerlijk! In het verleden hebben we eens pech gehad met een huurhuis waarbij de buren hun huis verhuurden per weekend (lees, een partyhuis) dat is hier absoluut niet het geval. Echt een aanrader! Contact met de eigenaars is ook top!

  6. Top | #26
    Vaste Bezoeker Gerjo 2016's Avatar
    Ingeschreven
    May 2016
    Berichten
    67

    Standaard Re: Villa voor 2 volwassenen en 1 kind - Wat betaalde jullie?

    http://www.huurvillaflorida.nl/
    al eenkeer geweest we gaan met de feestdagen weer en ook voor volgend jaar alweer geboekt
    lekker dicht bij alles

  7. Top | #27
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2010
    Berichten
    112

    Standaard Re: Villa voor 2 volwassenen en 1 kind - Wat betaalde jullie?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tomenvalesca Bekijk Berichten
    Het is ons super bevallen, daarom hebben wij hem ook weer geboekt voor in 2019. Mooi ingericht, voorzien van alle comfort, leuk privé zwembad zonder inkijk van buren, vlakbij een Publix en binnen een 30min rijden van WDW, de rust vonden wij vooral ook heerlijk! In het verleden hebben we eens pech gehad met een huurhuis waarbij de buren hun huis verhuurden per weekend (lees, een partyhuis) dat is hier absoluut niet het geval. Echt een aanrader! Contact met de eigenaars is ook top!
    Goed om te horen! Ik heb hem nu geboekt voor 1 week maar twijfel of ik er niet een langere periode van zal maken. Hoe lang verblijven julie er?



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •