Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 8 van de 8

Onderwerp: Even voorstellen: Eveke

  1. Top | #1
    Newbie
    Ingeschreven
    Jun 2006
    Berichten
    4

    Standaard Even voorstellen: Eveke

    Hallo iedereen,

    Ik ben Eveke. Samen met mijn vriend ga ik in september voor de eerste maal naar Florida. We gaan er 6 dagen verblijven in Orlando, en eveneens 6 dagen in Miami.

    Dit was eigenlijk totaal niet gepland. Het zal, wegens werkomstandigheden, onze voorlopig laatste reis zijn. En tjonge wat was dat een stresserende boel om te beslissen waarheen... We hebben al een aantal reizen gedaan, en zo wat naar uiteenlopende plaatsen, en deze keer wisten we dus niet echt goed waarheen. Ma bon, dan uiteindelijk toch besloten om naar Florida te gaan.

    Eigenlijk was het allemaal begonnen als grap, zo van: "We komen er niet uit. Weet je wat, we gaan naar Florida." En tja, na er even over na te denken, is onze grap dan realiteit geworden.

    We hebben niet echt iets op voorhand gepland. Onze hotels liggen vast en we hebben een auto gehuurd om die ons te laten rijden waar we op dat moment zin in hebben. (Go with the flow...) En we hebben er zeker en vast zin in! We verwachten wel redelijk wat van onze laatste reis. En door op dit forum te lezen, zijn we alleen maar nieuwsgieriger geworden!! :!:

    Ik zal jullie nu laten, maar niet voor lang, want wij zitten nog met vele vragen...
    Tot later,
    Eveke.

  2. Top | #2
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Even voorstellen: Eveke

    Hartelijk welkom op dit forum, en vuur die vragen maar af hoor !!
    Eric

  3. Top | #3
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard

    Goede grap! :twisted:

    Weer een verslaafde erbij! Of geloof je dat niet? Wacht maar, als je in september geweest bent .....

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  4. Top | #4
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard

    Welkom,

    Ik heb ergens gehoord :shock: , dat als je 1 keer geweest bent dat niet de laatste keer zal zijn :lol:


    Alvast veel lees en vraag maar raak plezier gewenst.

    groetjes,
    Pascal
    1998 New York 2 X.
    1999 Californie en Vegas.
    2000 New York 2010 New York
    1997, 1998, 2006 , 2007 , 2008

  5. Top | #5
    Florida Groupie paula's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    zaandam
    Berichten
    275

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pascalbrouwers
    Welkom,
    Ik heb ergens gehoord :shock: , dat als je 1 keer geweest bent dat niet de laatste keer zal zijn :lol:
    Welkom hier, ik ga ook voor het eerst, maar heb onderhand al wel begrepen dat het hoogstwaarschijnlijk niet de laatste keer zal zijn.
    wordt vervogld......... :lol: :lol:
    gr. Paula

  6. Top | #6
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2006
    Locatie
    waalwijk
    Berichten
    108

    Standaard

    Veel plezier op dit forum en veel plezier in Florida, en ja het is verslavend.
    Kijk maar onder de streep :twisted: .
    weer aan het werk

  7. Top | #7
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard

    Wij helpen je wel om verslaafd te worden en er nooit meer vanaf te komen .... :P

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  8. Top | #8
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael66
    Wij helpen je wel om verslaafd te worden en er nooit meer vanaf te komen .... :P
    Daar kunnen wij niet aan mee helpen, Het gebeurd toch wel als je er eenmaal bent geweest!
    Dus, Prepare!!! :shock:
    Getrouwd in orlando 16 mei 1996, Rondreis 3 weken. 1997: 4 weken Californie en Lasvegas. 1998 Ny/LasVegas.Florida 00,03,04,05,06,07 LV en 07 Orlando en bahama's http://ris32.hyves.net/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •