Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 21 tot 26 van de 26

Onderwerp: advies nodig !

  1. Top | #21
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    773

    Standaard Re: advies nodig !

    Ik weet weer waarom wij geen overstap willen: mijn zus miste vanmiddag met haar familie de tweede vlucht omdat de eerste vertraging had. Kan iedereen nog zeggen dat een overstap niet erg is, maar met een rechtstreekse vlucht gebeurt je dit dus niet.

  2. Top | #22
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Lelystad en Sebring
    Berichten
    871

    Standaard Re: advies nodig !

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fitzroy Bekijk Berichten
    Ik weet weer waarom wij geen overstap willen: mijn zus miste vanmiddag met haar familie de tweede vlucht omdat de eerste vertraging had. Kan iedereen nog zeggen dat een overstap niet erg is, maar met een rechtstreekse vlucht gebeurt je dit dus niet.

    Precies. Het blijft een afweging.
    In het verleden vloog ik regelmatig op Las Vegas.
    En aangezien er van Amsterdam geen rechtstreekse vlucht ging vloog ik vrij vaak met British Airways naar Londen en dan rechtstreeks naar Vegas.
    Maar...... er was een keer een vlucht waar ik alleen op de heenweg kon vliegen via Dalles en dat € 100 p.p. goedkoper was.
    die kans heb ik toen genomen en op die vlucht begreep ik waarom.
    Er waren 100 ! lege plaatsen in het toestel.
    En de overstap in Dallas verliep vlekkeloos.
    Dus, ach ja, het blijft passen en meten.

  3. Top | #23
    Florida Groupie nicolea's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Etten-Leur
    Berichten
    408

    Standaard Re: advies nodig !

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door moniquekruiningen Bekijk Berichten
    Omdat ik de service erg slecht vind bij Tui, snacks, drinken alles kost extra.
    En omdat je bij Tui je koffers los bij moet boeken wat de uiteindelijke prijs altijd duurder maakt dan wat ik bij anderen uiteindelijk betaal.
    Tegenwoordig zijn drankjes en maaltijden weer inclusief, en ook als je bij de lijndienstmaatschappijen een "goedkoop" ticket boekt betaal je sinds kort voor je bagage
    Kissimmee&Cape Coral 8-22 augustus 2014
    http://ammerlaantjes.blogspot.nl/
    Kissimmee&Cape Coral 27 april-11 mei 2019
    https://ammerlaantjes2019.blogspot.com/

  4. Top | #24
    Regelmatige Bezoeker JanLoots's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2011
    Berichten
    43

    Standaard Re: advies nodig !

    Hoi,

    In principe vliegen we het liefst rechtstreeks....nu ook weer aankomende december met Eurowings.
    Maar de keren dat ik/wij met overstap gevlogen zijn slecht 1 keer vertraging gehad. Het KAn dus gebeuren maar
    het gaat vaker goed dan niet goed.

    Gr. Jan
    Let's do It zie onze Website: http://usa-let-s-do-it.webnode.nl/

  5. Top | #25
    Florida Groupie ronenivonne's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    451

    Standaard Re: advies nodig !

    Zo te lezen heeft je vriendin niet veel ervaring met Amerika reizen/ overstappen. Als je overstapt zou ik juist in Amerika overstappen, dan kun je alvast door de douane bij de overstap en kun je op de eindbestemming gewoon direct door naar de bagage claim en naar de huur auto.

    Wij zijn 2 weken geleden nog overgestapt in Atlanta. 2 uur is normaal gesproken meer dan genoeg. Vliegveld is groot maar heel overzichtelijk. Onze ervaring is hier ook weinig wachttijd bij Customs. Wij zijn hier al meerdere keren overgestapt en dit keer met onze kleine meid van 2,5 jaar oud. Atlanta is heel overzichtelijk en er staan genoeg mensen die je even op weg helpen naar de goede/ aansluitende vlucht.
    Voorkeur voor een maatschappij als Delta hebben wij wel. Zou je de aansluitende vlucht missen door een vertraging of iets dergelijks, wordt je overgezet op de eerst volgende vlucht naar je eindbestemming.
    2010 Rondreis Florida/ 2011 Orlando-Miami/ 2012 Orlando-LA/ 2013 West USA/ 2014 Orlando/ 2014 Rondje zuid Florida/ 2015 New York-Boston-Orlando/ 2017 Mia - Fort Lauderdale - Orlando - Mia/ 2018 Orlando/ 2019 Orlando




  6. Top | #26
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2017
    Berichten
    36

    Standaard Re: advies nodig !

    Wij vliegen al heel wat jaartjes naar Florida ook met kinderen. Wij kiezen er bewust voor niet over te stappen in Amerika. Het kan enorm lang duren en dat geeft spanning voor aansluitende vlucht. De Overstappen in Europa tot nu toe prima. Uitzondering overstap Londen met wisseling van vliegveld , dat doen we nooit meet hoe goedkoop de vlucht ook is ��



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •