Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 5 van de 8 EersteEerste ... 34567 ... LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 50 van de 71

Onderwerp: Boekingssite: Cheaptickets (.nl/.com)

  1. Top | #41
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Boeken via Cheaptickets.nl?

    Nou, klaar ben je! Er zijn inderdaad de 16e oktober geen vluchten van Delta naar Miami (meer).

    Ik ben hier zelf ook geen expert in en kan niet beoordelen of Cheaptickets al tot het uiterste voor je is gegaan. Om eerlijk te zijn betwijfel ik dat een beetje.

    Mijn eerste stap zou nu echt richting Martinair zijn, als je bereid bent om zelf naar Miami te rijden natuurlijk. Probeer het charme offensief. Niet blazen door de telefoon, hoe begrijpelijk ook. Leg de zaak rustig voor alsof het niet om jouw zuurverdiende vakantie gaat, maar die van een kennis. Vertel je verhaal en vraag om een oplossing. Trap niet in welles/nietes spelletjes.

    Het is een heel ingewikkeld gedoe met die tickets, en hoe l**lig ook, ze brengen je wel van A naar B. Je zou toch zeggen dat ze hier een mouw aan kunnen passen. Per slot van rekening heb je er voor gekozen met Martinair te blijven vliegen, een loyale klant verdient een loyale behandeling, zou ik zeggen.

    Heb je alleen de vliegtickets bij Cheaptickets besteld of heb je een pakketreis geboekt? Voor een pakketreis zou je de ANVR voorwaarden nog eens kunnen controleren, ik ben bang dat er niets te halen is, maar misschien toch de moeite waard.

    Heb je overigens het aanbod om met de auto naar NC te rijden zwart op wit? Dat is namelijk wel een voorstel waar je "iets" mee zou kunnen vermoed ik. In dat geval brengen ze je namelijk niet van A naar B.

    Nou, veel sterkte in deze bange tijden. Probeer het hoofd even koel te houden en laat je voorpret en je vakantie niet bederven.



  2. Top | #42
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2007
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    191

    Standaard Re: Boeken via Cheaptickets.nl?

    Ik heb al verschillende malen tickets bij cheaptickets geboekt. Telkens als er een wijziging was (en dat was nog al eens) kreeg ik een mail van hen. Toen er een hele dag van de vakantie afging heb ik gezegd dat ik DAT onacceptabel vond en onmiddellijk werden er andere opties aangeboden.
    Heb dus uitstekende ervaringen met hen.

  3. Top | #43
    Stamgast ferret's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Locatie
    Spijkenisse
    Berichten
    133

    Standaard Re: Boeken via Cheaptickets.nl?

    We hebben alleen de vlucht en de auto bij Cheaptickets geboekt. Uiteraard heb ik alles nog zwart of wit. Wij gaan het morgen maar eens proberen bij Martinair, maar Cheaptickets verzekerde ons, dat als wij ons niet zouden melden in Atlanta, wij niet meekonden met de vlucht naar Nederland. [-X

    Trouwens zal dit onze vakantie niet bederven, want het ergste wat er kan gebeuren is dat we naar Atlanta moeten. Dat overleven we ook wel weer. Het zal alleen een hele lange dag worden met drie vluchten.

  4. Top | #44

    Standaard Re: Websites als Bookings.com, Expedia etc.

    Ik wilde vandaag KLM/Delta boeken bij Cheaptickets.nl, maar er was een probleem met mijn creditcard. Was erg jammer, hun tarief was goedkoopste en aan mijn cc zitten reis- en annuleringsverzekeringen gekoppeld. Via dit forum geattendeerd op KAYAK.COM. Via hun rechtstreeks doorgesluisd naar Delta, en die waren zelfs goedkoper dan Cheaptickets, en rekenen ook nog eens geen creditcard-kosten!
    Reis: heen naar Tampa (via Detroit) en terug vanaf Key West (via Atlanta/Washington)

  5. Top | #45
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2018
    Berichten
    47

    Standaard Cheaptickets

    iemand ervaringen met cheaptickets?
    Ik zie echt goede aanbiedingen en lees goede recencies maar ben toch huiverig gezien de goede tarieven.
    Kan iemand me helpen, ik wil deze week gaan boeken. ;-)

  6. Top | #46
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2017
    Locatie
    Millingen aan de Rijn
    Berichten
    82

    Standaard Re: Cheaptickets

    Volgens mij is Cheaptickets een vergelijkingsmachine die de goedkoopste prijzen bij de diverse luchtvaartmaatschappijen voor je zoekt. Als je een goede aanbieding hebt gevonden kun je ook op de website van de betreffende luchtvaartmaatschappij kijken/boeken. Ik heb wel eens geboekt via Cheaptickets, dat ging perfect.

  7. Top | #47
    Banned User
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Berichten
    211

    Standaard Re: Cheaptickets

    Cheaptickets is een vergelijkingsmachine die de goedkoopste tickets bij de diverse luchtvaartmaatschappijen voor je zoekt.

  8. Top | #48
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    263

    Standaard Re: Cheaptickets

    Cheaptickets is geen vergelijkingsmachine zoals bijv. momondo.nl
    Je kunt bij cheaptickets de tickets ook boeken en dus betalen, het is dus eerder een soort online reisbureau zoals expedia is.
    Als je een goede prijs hebt gevonden kijk dan ook even bij de airline zelf ( zoals hierboven al aangegeven)
    Indien je de tickets bij cheaptickets boekt heb je bij een eventuele vluchtwijziging in jouw nadeel ook met hen te maken, en dat kan soms lastig zijn. In zo’n geval kun je beter direct met de airline te maken hebben.
    Ik heb ook weleens tickets gekocht bij cheaptickets en dat ging allemaal prima.
    Florida 2007, 2014, 2015, 2016 (2x), 2017 (2x), 2018 (2x), 2019, 2022 (2x), 2023 (2x)
    next: april 2024 & augustus 2024
    Zuidwest USA
    2016, 2017, 2019, 2022

  9. Top | #49
    Florida Groupie A.Hofman's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Berichten
    433

    Standaard Re: Cheaptickets

    Dit jaar bij Budgetair geboekt, valt onder de zelfde paraplu als cheaptickets.nl, net als vayama, flugladen en vliegwinkel. De overkoepelende organisatie is Travix International BV.

  10. Top | #50
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Berichten
    123

    Standaard Refund Cheaptickets

    De afgelopen maanden is er al het nodige besproken mbt vluchten, omboeken en refunds. Voor deze zomer hadden wij vluchten geboekt via cheaptickets.de. Doordat de vlucht van Dusseldorf naar Londen door BA werd gecancelled hebben wij recht op een refund. Dit was enkele weken geleden. HEeft iemand inmiddels al een refund van cheaptickets gekregen? En z ja, hoe lang heb je er op moeten wachten.
    Wellicht is dit vragen naar de bekende weg maar ik tracht er gevoel bij te krijgen



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •