Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: Even voorstellen: koeiluh (Paul)

  1. Top | #1

    Standaard Even voorstellen: koeiluh (Paul)

    Hi allemaal,

    Ik ben in februari voor werk naar Miami verhuisd en ik zou het leuk vinden om hier wat Nederlanders te leren kennen. Om eerlijk te zijn: de gemiddelde Amerikaan is even wennen

    Een andere, wat specifiekere, vraag die ik heb: zijn er toevallig Nijmegenaren hier op dit forum of anderen die NEC een warm hart toedragen? Ik leef met volle passie toe naar het einde van het seizoen en het mogelijke kampioenschap van mijn club maar alleen op de bank kijken is ook maar alleen. FOX Sports staat bij mij aan en koud pils ligt in de koelkast

  2. Top | #2
    Florida Groupie Terpies's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2018
    Berichten
    424

    Standaard Re: Even voorstellen: Paul uit Nijmegen

    Welkom op het forum! Lekker hoor, wonen in Miami.
    If it ain't Dutch it ain't much

  3. Top | #3
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: Even voorstellen: Paul uit Nijmegen

    Welkom op het forum, en wat fijn zeg, dat je in Miami woont! En succes met NEC.
    Reisverslag: Orlando 2012 + 2013 + 2014 + 2015 http://cindyhelmich.blogspot.nl/
    Reisverslag: Florida 2016 + NY 2016 + Florida 2017 + Florida 2018 + Florida 2019 + Florida 2020 + NY 2022 http://cindyinflorida.blogspot.nl/

  4. Top | #4
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Berichten
    784

    Standaard Re: Even voorstellen: Paul uit Nijmegen

    Welkom op het forum. Wat gaaf dat je in Miami woont.
    2007-Florida, 2009-West-Amerika, 2010-NYC, 2011-Florida, 2012-Florida, 2014-Florida, 2015-Florida, 2016-Florida 2017-Florida 2018-Florida 2019-Houston-Bradenton (Florida) 2019-New York City 2020-Washington DC- Bradenton (Florida)
    Blog 2015/ 2016 Blog 2017
    Blog 2018 Blog 2019


  5. Top | #5
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Even voorstellen: Paul uit Nijmegen

    Welkom op dit forum van Floridaverslaafden, maar er is hier maar een handjevol leden die in Florida wonen. Een paar die er een huis hebben (zoals wij), en een stel dat de snowbird uithangt ofwel de winters in Florida zit in een huis in een retirement community.

    Onze droom is om op de een of andere manier permanent in ons huisje in Sebring te kunnen wonen. Meer realistisch is om nog twaalf jaar te moeten wachten en dan de pensionado uit te gaan hangen.

    Hoe volg je de verrichtingen van je clubje? De meeste sites accepteren geen ip-adressen in het buitenland. Het stel dat ik hier noemde, gebruikt eerst een vpn-verbinding met familie in Nederland om zo Nederlandse televisie te kunnen volgen.

  6. Top | #6

    Standaard Re: Even voorstellen: koeiluh (Paul)

    Vers uit de N-Oost en here to stay a family of 4. Wij zijn niet zo van de club, maar wel van de stad (en van het bier ). Wij jomen graag in contact me je.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •