Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 15 van de 15

Onderwerp: Bellen in Orlando

  1. Top | #11
    Florida Groupie Terpies's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2018
    Berichten
    424

    Standaard Re: Bellen in Orlando

    Als je alleen wilt bellen zou je zoiets kunnen kopen. Hiermee heb je 250 minuten bellen binnen de US.

    https://www.walmart.com/ip/SpeedTalk...Card/550983631

    Het zou kunnen dat je telefoon (afhankelijk van model/leeftijd) niet geschikt is voor deze kaartjes (frequenties in de US zijn anders dan in Europa) maar dat blijft uitproberen. Deze hierboven zal waarschijnlijk wel werken.
    If it ain't Dutch it ain't much

  2. Top | #12
    Florida Groupie Terpies's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2018
    Berichten
    424

    Standaard Re: Bellen in Orlando

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knaapje Bekijk Berichten
    Je toestel moet ook geschikt zijn
    Als je een recente iPhone (iPhone 5 of later) hebt heb je over het algemeen geen probleem met de frequenties, aangezien deze modellen uit Europa gelijk zijn aan de modellen die in de US zijn verkocht.
    If it ain't Dutch it ain't much

  3. Top | #13
    Florida Groupie Fleurida's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Berichten
    569

    Standaard Re: Bellen in Orlando

    Ik heb een Vodafone abonnement in NL met een iPhone NL uitvoering en kan gewoon bellen in Amerika. De ene keer geeft de telefoon T-Mobile aan, dan weer ATT en het werkt gewoon. En als ik moet bellen in verband met een noodgeval zie ik wel wat het kost want dan is dat het laatste waar ik me dan druk over maak.

  4. Top | #14
    Vaste Bezoeker elpedro's Avatar
    Ingeschreven
    May 2010
    Berichten
    55

    Standaard Re: Bellen in Orlando

    Iedereen bedankt voor jullie reactie.
    Ga denk ik toch maar voor 'arielimobile', ook al heeft deze data... maar voor €30 is dit nog te doen.
    Ik begrijp dat je bij een Wallmart ook kan slagen, maar eerlijk gezegd wil ik eenmaal in Davenport aangekomen niet nog eens achter een kaartje aan moeten.
    Ga hem vandaag maar bestellen en hoop dan dat deze zoals aangegeven idd binnen een week binnen is.

  5. Top | #15
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: Bellen in Orlando

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fleurida Bekijk Berichten
    Ik heb een Vodafone abonnement in NL met een iPhone NL uitvoering en kan gewoon bellen in Amerika. De ene keer geeft de telefoon T-Mobile aan, dan weer ATT en het werkt gewoon. En als ik moet bellen in verband met een noodgeval zie ik wel wat het kost want dan is dat het laatste waar ik me dan druk over maak.
    Wij hebben kpn en iphones ook wij bellen/ zijn bereikbaar via deze netwerken
    op vakantie bel ik puur als er nood is, of als we apart van elkaar weg zijn en een van ons geen wifi heeft hebben we contact via sms
    verder maak ik gebruik van de WIFI netwerken om te internetten en gezellig te appen
    afgelopen maart hebben we zelfs bij NIKE geshopt via videobellen (whatsapp)met onze zoon
    die in engeland zat.. het heeft hem een paar leuke schoenen opgeleverd
    Laatst gewijzigd door moonlight91; 10-04-18 om 10:37.
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •