Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 21

Onderwerp: Eten & Drinken meenemen

  1. Top | #11
    Florida Groupie Terpies's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2018
    Berichten
    424

    Standaard Re: Eten & Drinken meenemen

    Jeetje serieus? Jij vindt $20 pp duur voor de hele dag elk uur iets eten en 13 x drinken? Als je twee keer een maaltijd met drankjes haalt bij McDonalds ben je dat al kwijt.

    voor 1 drankje in een park betaal je rond de 3-5 dollar, ook met refill bekers..

    En je bent echt iemand die overweegt om met 5 personen 2 dinner deals te kopen en dan te delen? Serieus....
    If it ain't Dutch it ain't much

  2. Top | #12
    Vaste Bezoeker BarryDH's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2013
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    69

    Standaard Re: Eten & Drinken meenemen

    SeaWorld Orlando has taken their refillable cup program one step further by coupling it with a conservation message. With the opening of Antarctica: Empire of the Penguin the park introduced adorable refillable penguin cups to be used at any Coke Freestyle machine in the park. Every time you refill your “Cup that Cares” at a Coke Freestyle machine you will be reminded that you’re being environmentally responsible. Each use of the cup saves us about 27 grams of CO2 from being emitted into the atmosphere.Even your initial purchase is beneficial for wildlife. One dollar from every cup goes to SeaWorld and Busch Gardens Conservation Fund. The basic cup costs $9.99 and is decorated with Puck and his penguin family from the popular attraction. Refills for the cup are available for $.99!
    Dus dat van die 3-5 dollar valt wel mee
    Laatst gewijzigd door Michael66; 26-07-18 om 07:48. Reden: q

  3. Top | #13
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2018
    Berichten
    47

    Standaard Re: Eten & Drinken meenemen

    @Terpies;
    Nou sorry hoor, 100 dollar per dag als je 5/6 parken bezoekt is behoorlijk veel.
    Niet iedereen heeft geld als water, de reis heeft al duizenden gekost met alle entreegelden en noem maar op en als gescheiden vrouw afgekeurd is dat jaren lang sparen geweest !!!
    En dat heb ik allemaal graag gedaan omdat het de droomreis is van mijn zoontje omdat we lichamelijk heeeeel veel hebben meegemaakt.
    Ik geef thuis ook geen 500 dollar uit op 5 dagen tijd...Zelfs niet in een hele maand. En sorry maar de kleine kids eten niet zoveel...
    Laatst gewijzigd door Michael66; 26-07-18 om 07:48. Reden: -q

  4. Top | #14
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2018
    Berichten
    47

    Standaard Re: Eten & Drinken meenemen

    Dank je wel Barry.. daar kan ik iets mee. Bedankt voor je antwoord.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 26-07-18 om 07:48. Reden: -q

  5. Top | #15
    Vaste Bezoeker mijnie's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2015
    Berichten
    104

    Standaard Re: Eten & Drinken meenemen

    5/6 parken bezoeken is behoorlijk duur, dan heb ik het niet alleen over de hoge entreegelden. Denk dat iedereen die eens in een pretpark geweest is wel weet wat het kost om daar tijdens je verblijf wat te eten en te drinken.
    Ik denk dat dit een behoorlijk goede deal is, je kan eten en drinken wat je wil. Mijn ervaring is dat je toch wel 10$ kwijt bent voor een hotdog met een frietje. Heb je er nog niks te drinken bij. Als je dat niet kan of wil uitgeven, moet je per park kijken of je je eigen eten mee naar binnen mag nemen.

  6. Top | #16
    Vaste Bezoeker BarryDH's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2013
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door roxylemmens Bekijk Berichten
    Dank je wel Barry.. daar kan ik iets mee. Bedankt voor je antwoord.
    Geen dank , laat ik ook maar even van de gelegenheid gebruik maken om te zeggen dat je absoluut geen sorry hoeft te zeggen of iets kwa uitleg verschuldigd bent omtrent je keuze geen dinning deal te kopen. Wij kopen deze deal zelf ook nooit eigenlijk gewoon omdat wij het er kwa kosten niet uithalen mijn vrouw en de kids hebben genoeg aan 2 menu's samen en ik heb speciale voeding bij me die ik altijd mee naar binnen mag nemen. Ook hebben we aan 1 refill beker genoeg de dames (ik heb 2 dochters) drinken met mama frisdrank of dergelijke en ik heb altijd water voor mezelf bij me wat ik altijd mee mag nemen naar binnen. Je kan dus wel een en ander besparen kwa eten hoor in het park ligt aan jezelf en je behoefte , en nogmaals 100% eigen keuze !

    @Terpies;
    Ook ik heb het eten op de parkeerplaats nog nooit gezien bij een pretpark.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 26-07-18 om 07:50. Reden: 1+1

  7. Top | #17
    Florida Groupie Terpies's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2018
    Berichten
    424

    Standaard Re: Eten & Drinken meenemen

    @barrydh:Waarschijnlijk zijn wij iets vaker dan de gemiddelde reiziger in de US geweest, ook in de financiële crisis jaren. Het viel ons ook op dat in die tijd mensen naar buiten gingen om ergens te eten, of om te eten of zelfs een BBQ op de parkeerplaats (niet bij Disney, maar wel bij Busch Gardens, Cedar Point, SixFlags gezien).

    @roxylemmens: ik kan niet in je portemonnee kijken, dat maakt voor mijn reactie helemaal niet uit, jij geeft geen uitleg over hoe je reisgezelschap is samengesteld, dus achteraf makkelijk om zo uit te halen als ik reageer. Prima dat je er hard voor spaart, het geld er voor over hebt om 5/6 dagen in de parken rond te lopen, maar ook dat is niet goedkoop.

    Feit: in een park hele dag eten en drinken voor $20 pp is geen groot bedrag.

    Feit: voor twee personen dinner deals kopen en er met 5 personen van eten is imho onbeschoft en niet de bedoeling.
    Sorry, maar je gaat ook niet in een restaurant met 4 personen voor 1 persoon onbeperkt spare ribs bestellen en er met zijn allen van eten.
    If it ain't Dutch it ain't much

  8. Top | #18
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Eten & Drinken meenemen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BarryDH Bekijk Berichten
    ............Ook ik heb het eten op de parkeerplaats nog nooit gezien bij een pretpark...…….
    Op de parking van Seaworld Orlando vaker gezien.

    ….Je zou kunnen informeren of dit bij het park mag, dan loop je gedurende de dag af en toe terug naar je auto, en hoef je niet met koelbox en dergelijke te zeulen...……..

    Ik moet er toch niet aan denken meerdere malen op een dag heen en weer naar de auto te moeten lopen.
    Bij Disney ben je dan zo maar meer dan een half uur onderweg en dan moet de auto nog redelijk dicht bij het betreffende park staan, bij Seaworld niet veel korter.
    Laatst gewijzigd door knaapje; 25-07-18 om 20:33.

  9. Top | #19
    Vaste Bezoeker BarryDH's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2013
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    69

    Standaard Re: Eten & Drinken meenemen

    Modbreak: persoonlijke aanval verwijderd


    @Roxylemmens Nogmaals het zelf waar je behoefte aan hebt in een park ,omdat ik er sowieso geen gebruik van zou maken zouden wij met ons gezin 60,- Dollar kwijt zijn en dit halen wij er bij lange na niet uit dus voor ons is het zonde geld, Wellicht voor jullie ook dat kun je alleen zelf bepalen.
    Laatst gewijzigd door Njit; 25-07-18 om 21:56.

  10. Top | #20
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Eten & Drinken meenemen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Terpies Bekijk Berichten
    Het viel ons ook op dat in die tijd mensen naar buiten gingen om ergens te eten, of om te eten of zelfs een BBQ op de parkeerplaats (niet bij Disney, maar wel bij Busch Gardens, Cedar Point, SixFlags gezien).
    Ik kom zelf bovengemiddeld veel in pretparken en kan het bevestigen voor Cedar Fair en Six Flags parken. Is daar ook een stuk makkelijker. Daar zit de parkeerplaats zo ongeveer tegen de ingang aan.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •