Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 21 tot 23 van de 23

Onderwerp: Eerste keer villa : wat meenemen

  1. Top | #21
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Eerste keer villa : wat meenemen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Don Tuse Bekijk Berichten
    Leuk is dat toch om te zien dat iedereen er weer anders over denkt of dingen anders ervaart.
    Wij vinden de "Amerikaanse keuken" heerlijk en best gevarieerd. Nu is het wel zo dat wij onder de "Amerikaansse" keuken, alle restaurants in Amerika verstaan. Dus ook Mexicaanse, Italiaanse, Argentijnse, Braziliaanse en Chinese (die toch weer anders zijn dan "onze" Chinese restaurants).
    Wij verheugen ons altijd om in Amerika uit eten te gaan.
    Voor mij is het eten ook een onderdeel van de vakantie. En ik eet nog steeds heel lekker in de verschillende restaurants. Ik ga zelden tot nooit naar de ketens als McDonalds en vind het ook niet erg om voor wat duurders te kiezen. Ik eet geen vlees dus een standaard Amerikaanse hap wordt het meestal niet (hamburgers of steak of zo) en kijk altijd goed of er voor mij ook wat op de kaart staat voordat ik een restaurant kies. Kan er nu al naar uit zien om heerlijk bij Boma (Afrikaans) in Disney of the Cheeksecake factory te gaan eten. En dan nog maar niet te spreken over al het lekkers dat ik ga eten tijdens de aankomende Disney cruise..... Thuis heb ik vaak geen zin om te koken of gewoon geen tijd omdat ik aan het werk ben. Heerlijk om dan ergens heen te gaan en van een kaart te kunnen kiezen en bediend te worden. Dus die pannen in de villa test ik meestal niet uit.

  2. Top | #22
    Vaste Bezoeker edbet's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2010
    Locatie
    Berkel en Rodenrijs, Netherlands
    Berichten
    60

    Standaard Re: Eerste keer villa : wat meenemen

    Wij zijn vorig jaar voor het eerst in Cape Coral geweest. Daar hadden we een villa gehuurd. Toen we aankwamen stonden er 6 blikjes cola koud in de koelkast. Er was toiletpapier aanwezig, wasmiddel en diverse kruiden. We stoppen altijd voor we naar ons verblijf gaan voor wat water, chips e.d. Er was niet genoeg toiletpapier om de hele vakantie door te komen. Dus je moet uiteindelijk natuurlijk wel spullen halen. Maar wij lieten ook genoeg achter voor de volgende bewoner.

  3. Top | #23
    Banned User
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Berichten
    211

    Standaard Re: Eerste keer villa : wat meenemen

    Het kan ook zijn dat je de boodschappen achterlaat voor de schoonmaker i.p.v. de volgende bewoner.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •