Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: WTC en overstap minneapolis

  1. Top | #1
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2018
    Berichten
    47

    Standaard Vlucht aanbieders

    Wie kan helpen!
    Ik zie door de bomen het bos niet meer. Heb via het forum diverse sites gevonden. En zoek vluchten af. Kom op sites als schipholtickets, WTC, kayak, momundo, chaser en vind de beste aanbiedingen.
    Maar vul ik de gevonden aanbieders in vind ik alleen maar negatieve beoordelingen!
    Van Tix, van schipholtickets, van KLM zelfs, van travelgenio noem maar op.

    Ik lees alleen maar over geannuleerde vluchten. Geen tickets ontvangen geld kwijt etc etc.

    Waar moet ik dan boeken??
    Wat is wel betaalbaar en betrouwbaar in augustus? Ik kan geen 700 tot 900 euro neerleggen voor een ticket..

    Maar de aanbieders van 515 lijken allemaal malafide..
    Laatst gewijzigd door roxylemmens; 04-04-18 om 15:28. Reden: Verandering van vraag

  2. Top | #2
    Florida Fanaat elstars's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Elst, in de Betuwe
    Berichten
    1.026

    Standaard Re: WTC en overstap minneapolis

    Overstappen, waar dan ook, met 40 minuten is erg krap. De aansluitende vlucht naar Amsterdam (?) is dan al aan het boarden. Je mag geen enkel oponthoud hebben. Je moet ook snel het vliegtuig uit zijn en moet eigenlijk al voorin zitten. Achterin ben je zo 5 minuten of langer bezig om eruit te komen. Als je eerste vlucht 15 minuten vertraging heeft (en dat heb je al snel), wordt het al bijna onmogelijk. Laat staan als de eerste vlucht een half uur te laat vertrekt.
    Kortom: wij zouden nooit voor zo’n overstap kiezen, het risico is veel te groot.

  3. Top | #3
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Hilversum
    Berichten
    371

    Standaard Re: WTC en overstap minneapolis

    Een overstap op Minneapolis is zeker te doen in 40 minuten. Maar was Elstars ook al schrijft er mag dan geen vertraging zijn, en je moet vrij voor aan in het vliegtuig zitten.

  4. Top | #4
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2018
    Berichten
    47

    Standaard Re: WTC en overstap minneapolis

    Super bedankt. Dan ga ik het risico niet nemen. :-)

  5. Top | #5
    Florida Groupie Terpies's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2018
    Berichten
    424

    Standaard Re: WTC en overstap minneapolis

    We hebben al een aantal keren via SchipholTickets.com geboekt tot volle tevredenheid. (Momondo is een vergelijkingssite, net als bv skyscanner, en linkt daarna door naar sites als SchipholTickets.com en tix.nl].

    Soms helpt het om ook de prijzen te vergelijken tussen de verschillende landensites, dus niet alleen Momondo.nl maar ook .be .de .fr etc. Dat kan ook nog een prijsvoordeel opleveren.

    Als je dan een goede prijs hebt gevonden zou je ook dan alsnog die gevonden vlucht kunnen vergelijken met de prijs op de site van de Airline zelf. Dan heb je iig meer zekerheid als het gaat om eventuele omboekingen ivm uitvallende of vertraagde vluchten etc.

    Succes!
    If it ain't Dutch it ain't much



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •