Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 5 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 48

Onderwerp: Koffermerk

  1. Top | #11
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Koffermerk

    Mijn voorkeur gaat altijd uit naar een hardshell koffer, als je ziet hoe ze er mee gooien bij het in en uitladen! Ik heb ook een Samsonite, gaat al heel wat vakanties mee. Verdere tips: neem een wat opvallendere kleur dan alle andere reizigers (er gaan heel wat zwarte en donkerblauwe koffers langs op de bagageband), een spinner (echt veel fijner om mee te rijden) en natuurlijk een TSA slot voor de Florida reiziger.

  2. Top | #12
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard Re: Koffermerk

    Wij nemen altijd een combinatie van hard shell Samsonite koffers en duffelbags met wielen mee. Aangezien we met z'n 4en zijn mogen we ook 4 stuks bagage meenemen. Deze combinatie zorgt ervoor dat altijd van alles mee kan terug nemen. De duffel bags geven goed mee en zijn toch stevig.

    We zorgen ook voor verschillende maten zodat op de heenweg alles in elkaar past.

    Op 1 koffer na is alles in de States gekocht. Bij de Ross, TJ Maxx of bij de outlets.
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

  3. Top | #13
    Florida Groupie sunnyrojo's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2010
    Locatie
    Almere, en Villa Maggiore Watersong Davenport
    Berichten
    442

    Standaard Re: Koffermerk

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cindy1969 Bekijk Berichten
    Ik heb een hele mooie witte van Samsonite. Hij ligt in de berging dus weet de maten zo even niet.
    Maar weet dat er ik een foto van heb op mijn blog haha, hier staat ie: http://cindyinflorida.blogspot.nl/20...jken-niet.html
    Deze was maar 99 dollar, en dat vind ik echt goedkoop voor een koffer van dit merk.
    Ook heel erg tevreden over. Had van mij achteraf toch nog een slagje groter gemogen, maar verder prima.
    Het loont de moeite om bij winkels als TJ Maxx, Ross etc te kijken.
    Vorig jaar heeeel toevallig hetzelfde gedaan en onze oude koffers ,die aan vervanging toe waren voor ongeveer dezelfde omgeruild, gekocht bij TJ Maxx of Ross,
    waren 89 dollar per stuk, geen spijt van want in Nederland zijn de samsonites veel duurder.

  4. Top | #14
    Florida Groupie José's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Locatie
    t’ Gooi
    Berichten
    370

    Standaard Re: Koffermerk

    Ja hoor, ik heb ze al een paar jaar. Doe er wel altijd een kofferriem omheen, liefst een gekleurde die vallen ook lekker op. Kun je trouwens ook op de fleamarket halen. Koffers kosten ongeveer $45,- Ging met oude koffer heen en gooide die daar weg en de nieuwe mee terug.
    Laatst gewijzigd door José; 31-03-18 om 15:47.


    Al 26 jaar florida vakanties🇺🇸🏖


  5. Top | #15
    Florida Groupie José's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Locatie
    t’ Gooi
    Berichten
    370

    Standaard Re: Koffermerk

    Heb ook harde koffers gehad maar die willen we niet meer nadat er een flinke scheur in kwam na de vlucht. Heb nu al een jaar of 8 stevige canvas op wieltjes en bevalt super.


    Al 26 jaar florida vakanties🇺🇸🏖


  6. Top | #16
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: Koffermerk

    Voor de herkenbaarheid op de bagageband heb ik overigens deze sticker erop zitten: https://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/...ckers-6-stuks/
    Dit i.c.m. witte koffer en gekleurde riem eromheen zorgt ervoor dat ik hem al van verre zie aankomen :-)
    De sticker zit ook achterop mijn auto. Ben zo al eens herkend bij een stoplicht haha.
    Reisverslag: Orlando 2012 + 2013 + 2014 + 2015 http://cindyhelmich.blogspot.nl/
    Reisverslag: Florida 2016 + NY 2016 + Florida 2017 + Florida 2018 + Florida 2019 + Florida 2020 + NY 2022 http://cindyinflorida.blogspot.nl/

  7. Top | #17
    Florida Groupie Lindaa's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Bonita Springs
    Berichten
    251

    Standaard Re: Koffermerk

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stephie Bekijk Berichten
    Vind je canvaskoffers sterk genoeg voor een verre reis? Ik heb er nooit zo over nagedacht.
    Je kunt beter de vraag stellen of canvas koffers sterk genoeg zijn om bagage handlers te weerstaan...
    Laatst gewijzigd door Lindaa; 31-03-18 om 21:03.
    Life is one long insane trip. Some people just have better directions.

  8. Top | #18
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Berichten
    784

    Standaard Re: Koffermerk

    Bedankt allemaal voor net meedenken! Ik zit nog te twijfelen of wij hier of in Florida koffers gaan kopen. Wij hebben namelijk geen oude koffers om daar te laten. Onze huidige koffers gebruiken we als we naar Spanje gaan. Perfect formaat.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lindaa Bekijk Berichten
    Je kunt beter de vraag stellen of canvas koffers sterk genoeg zijn om bagage handlers te weerstaan...
    Tja, maar dat is een vraag die je bij elk soort koffer kan stellen....mijn ouders kwamen pasgeleden terug uit Spanje en toen was het bovenste stukje van de ritssluiting eraf getrokken. Echt balen. Ik begrijp best dat het zwaar werk is. Maar als je af en toe filmpjes ziet van hoe ze met bagage omgaan
    2007-Florida, 2009-West-Amerika, 2010-NYC, 2011-Florida, 2012-Florida, 2014-Florida, 2015-Florida, 2016-Florida 2017-Florida 2018-Florida 2019-Houston-Bradenton (Florida) 2019-New York City 2020-Washington DC- Bradenton (Florida)
    Blog 2015/ 2016 Blog 2017
    Blog 2018 Blog 2019


  9. Top | #19
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Koffermerk

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cindy1969 Bekijk Berichten
    Voor de herkenbaarheid op de bagageband heb ik overigens deze sticker erop zitten: https://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/...ckers-6-stuks/
    Dit i.c.m. witte koffer en gekleurde riem eromheen zorgt ervoor dat ik hem al van verre zie aankomen :-)
    De sticker zit ook achterop mijn auto. Ben zo al eens herkend bij een stoplicht haha.
    Ja die sticker zit ook op mijn koffer! Wel een beetje versleten inmiddels maar dat betekent dat ik doe wat er op staat

  10. Top | #20
    Florida Groupie Lindaa's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Bonita Springs
    Berichten
    251

    Standaard Re: Koffermerk

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stephie Bekijk Berichten
    Bedankt allemaal voor net meedenken! Ik zit nog te twijfelen of wij hier of in Florida koffers gaan kopen. Wij hebben namelijk geen oude koffers om daar te laten. Onze huidige koffers gebruiken we als we naar Spanje gaan. Perfect formaat.


    Tja, maar dat is een vraag die je bij elk soort koffer kan stellen....mijn ouders kwamen pasgeleden terug uit Spanje en toen was het bovenste stukje van de ritssluiting eraf getrokken. Echt balen. Ik begrijp best dat het zwaar werk is. Maar als je af en toe filmpjes ziet van hoe ze met bagage omgaan
    Daarom dus geen zachte koffer met rits. Gaat veel te snel kapot.
    Life is one long insane trip. Some people just have better directions.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •