Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 22

Onderwerp: Disney vakantie 2019 Hotel & DDP vraag

  1. Top | #11
    Stamgast cant51's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    214

    Standaard Re: Disney vakantie 2019 Hotel & DDP vraag

    Week van 4th July is mega druk in Orlando zal vast niet anders zijn in Disney, mss iets rustiger in de 2e week maar echt rustig wordt het nooit, veel zomerkampen voor de kids zijn dan al gestart en die gaan ook heel vaak naar Disney. Maar tegewoordig is het eigenlijk altijd wel druk in Disney ;-)

  2. Top | #12
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Disney vakantie 2019 Hotel & DDP vraag

    Houdt er rekening mee dat er druk gebouwd wordt in het Caribbean Beach Resort op dit moment. Zomer 2019 zal dat al een eind op weg zijn en sommige onderdelen zelfs af maar in ieder geval zijn ze dan nog niet klaar met het nieuwe Riviera Resort (een groot nieuw hotel naast CBR). Misschien wel met de Gondola want die zou in de lente af moeten zijn maar Disney kennende zal dat wel wat later worden. Verder is CBR een leuk, kleurrijk resort met een heerlijke sfeer. POR is wat formeler maar ik vind het ook een mooi resort. Voor een gezin met tieners zou ik voor CBR gaan. Voordeel is ook dat ze daar een leuk zwembad hebben.

    Wat betreft de drukte in de week van the 4th of July zou ik me geen zorgen maken. Weinig verschil met die week er na waarschijnlijk, het is gewoon druk. Amerikanen hebben niet zoveel vrij dus op de 4e zelf zal het wat drukker zijn maar daarna moeten ze weer werken. En ik vond het erg meevallen. Zie mijn blog van 2014: http://washingtontomagic.blogspot.nl...dence-day.html Als je naar de andere dagen van dat blog kijkt zie je ook wat van CBR want daar verbleven wij toen ook (dat was natuurlijk wel voor de grote verbouwing die nu aan de gang is).

  3. Top | #13
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2008
    Berichten
    158

    Standaard Re: Disney vakantie 2019 Hotel & DDP vraag

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mushu Bekijk Berichten
    Houdt er rekening mee dat er druk gebouwd wordt in het Caribbean Beach Resort op dit moment. Zomer 2019 zal dat al een eind op weg zijn en sommige onderdelen zelfs af maar in ieder geval zijn ze dan nog niet klaar met het nieuwe Riviera Resort (een groot nieuw hotel naast CBR). Misschien wel met de Gondola want die zou in de lente af moeten zijn maar Disney kennende zal dat wel wat later worden. Verder is CBR een leuk, kleurrijk resort met een heerlijke sfeer. POR is wat formeler maar ik vind het ook een mooi resort. Voor een gezin met tieners zou ik voor CBR gaan. Voordeel is ook dat ze daar een leuk zwembad hebben.

    Wat betreft de drukte in de week van the 4th of July zou ik me geen zorgen maken. Weinig verschil met die week er na waarschijnlijk, het is gewoon druk. Amerikanen hebben niet zoveel vrij dus op de 4e zelf zal het wat drukker zijn maar daarna moeten ze weer werken. En ik vond het erg meevallen. Zie mijn blog van 2014: http://washingtontomagic.blogspot.nl...dence-day.html Als je naar de andere dagen van dat blog kijkt zie je ook wat van CBR want daar verbleven wij toen ook (dat was natuurlijk wel voor de grote verbouwing die nu aan de gang is).
    Bedankt voor de reactie en wat een geweldige blog! Ik ga me er de tijd voor nemen om alles te lezen!!

  4. Top | #14
    Florida Groupie nicolea's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Etten-Leur
    Berichten
    408

    Standaard Re: Disney vakantie 2019 Hotel & DDP vraag

    "Ik weet dat ik er erg vroeg bij ben, maar de voorpret is ook wat waard "

    Wat is vroeg.....ik ben ook weer aan het oriënteren voor volgend jaar, schoondochter is nog schoolgaand, dus ja, de meivakantie deze keer. Bij ons 5 jaar geleden, tussendoor heel wat gereisd met en zonder kinderen, maar nu we iets bijzonders te vieren hebben, denk k toch weer met 6 naar Florida. Heerlijk de voorpret. We plannen 1 week Orlando en weer 1 week Cape Coral of Bradenton. Ik zie dat bij Tui de ticketprijzen al geladen staan, maar die boevenbende heeft er al een forse toeslag opstaan voor de meivakantie. Ik ga wchten op de lijndienstmaatschappijen!
    Kissimmee&Cape Coral 8-22 augustus 2014
    http://ammerlaantjes.blogspot.nl/
    Kissimmee&Cape Coral 27 april-11 mei 2019
    https://ammerlaantjes2019.blogspot.com/

  5. Top | #15
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2008
    Berichten
    158

    Standaard Re: Disney vakantie 2019 Hotel & DDP vraag

    Wij hebben geboekt😄!!
    Tis voor 1-8 juli 2019 in Orleans Riverside incl gratis quick dining én 300$ kadokaart via ATD.ie.

    Nog 14 maanden wachten...zucht..

  6. Top | #16
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Disney vakantie 2019 Hotel & DDP vraag

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wendy1 Bekijk Berichten
    Wij hebben geboekt!!
    Tis voor 1-8 juli 2019 in Orleans Riverside incl gratis quick dining én 300$ kadokaart via ATD.ie.

    Nog 14 maanden wachten...zucht..
    Joehoe! Mooi resort, Riverside. En krijg je bij ATD zelfs $300? Dat is mooi meegenomen. Duurt nog even maar wel iets leuks om naar uit te kijken en te gaan plannen.

  7. Top | #17
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    476

    Standaard Re: Disney vakantie 2019 Hotel & DDP vraag

    Haha dat is tenminste ver vooruit plannen En voor de mensen die niet weten wat ATD is: https://www.attractionticketsdirect.ie/

  8. Top | #18
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    81

    Standaard Re: Disney vakantie 2019 Hotel & DDP vraag

    Inmiddels een paar weken verder en ik zie dat de dining plans aanbiedingen er zijn. Helaas valt onze vertrekdatum in de blackout dates. Vanwege schoolgaande kinderen moeten we volgend jaar van 20 april t/m 4 mei, dit is alvast nagevraagd bij de school. De eerste week is de aanbieding echter niet geldig, waarschijnlijk in verband met pasen. Ik zat aan de onderstaande constructie te denken bij ATD, volgens mij moet dat kunnen?

    20 april t/m 27 april - Value Resort (bv Movie Stars)
    27 april t/m 4 mei - Moderate Resort (bv Carribean Beach) incl. 14 dagen tickets & standard dining plan

    Had al even een chat met ATD gestart, die geven aan dat ik even moet bellen. Ik moet echter nog even wachten met boeken, omdat ik zeker wil weten dat zowel mijn vrouw als ik vrij kunnen krijgen, dus daarom stel ik hier even de vraag, wellicht dat jullie het weten, zou deze constructie mogelijk zijn? Iemand ervaring met wisselen van hotelkamer op het Disney terrein? Wij zullen geen auto hebben, dus we zullen de wisseldag de koffers toch ergens kwijt moeten. Daarnaast ga ik er vanuit dat de 14 dagen kaarten in de eerste week al te gebruiken zijn, ik neem aan dat dit het geval is?

  9. Top | #19
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Disney vakantie 2019 Hotel & DDP vraag

    Bedoel je dat de diningplan aanbiedingen op de Amerikaanse site er zijn? Want die hebben inderdaad black-out dates. ATD en Disney Uk en ie hebben toch geen black-out dates? Bij de Amerikaanse site moet je ook een combinatie van hotel en tickets hebben, wil je het diningplan gratis kunnen toevoegen en bij die andere dacht ik ook niet.
    Wat betreft het wisselen van hotel, dat is geen probleem. Je kan je koffers laten ophalen door bell services en die kunnen er voor zorgen dat ze afgeleverd worden op je nieuwe resort. Als je op de kamer bent van je nieuwe resort kan je bell services weer bellen om je koffers te laten brengen.
    Als je de tickets koppelt aan je verblijf, gaan ze in vanaf je eerste verblijfsdag. Maar allicht kunnen ze dat aanpassen en anders moet je de tickets koppelen aan je eerste verblijf of los aanschaffen. Als je de eerste week alleen een hotel boekt, zou ik goed kijken bij wie je de beste aanbieding hebt. Grote kans dat alleen een kamer boeken goedkoper is bij de Amerikaanse site of Undercovertourist.

  10. Top | #20
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2012
    Berichten
    81

    Standaard Re: Disney vakantie 2019 Hotel & DDP vraag

    Net een hele tijd met ATD gebeld, zeer netjes te woord gestaan en door ze, maar helaas geen goed nieuws voor ons. Zij hebben het uitgezocht voor ons en helaas is de constructie die ik heb bedacht niet mogelijk. Het DDP is inderdaad niet geldig voor aankomsten van (o.a.) 20 april. Als je gaat uitchecken na de eerste week, dan worden de tickets ook losgekoppeld en ongeldig gemaakt, wat dus betekend dat je twee keer tickets moet aanschaffen. Dit was voor ons te duur, dus we gaan voor een andere optie, zonder dining plan aanbieding, ik ga de komende tijd goed zoeken op de verschillende sites naar aanbiedingen voor onze periode (20-4 t/m 4-5). Wel even flink balen dat het niet kan, maar helaas.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •