Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 3 EersteEerste 123
Resultaten 21 tot 22 van de 22

Onderwerp: Disney vakantie 2019 Hotel & DDP vraag

  1. Top | #21
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Disney vakantie 2019 Hotel & DDP vraag

    Mijn advies is om dan te wachten en te boeken via de Amerikaanse site. Dit is een overzicht van de aanbiedingen voor WDW uit het verleden: https://www.mousesavers.com/historic...ts/#codetrends Voor jullie periode komt er dus ook korting op hotelkamers aan maar voor de Amerikaanse site komen die altijd veel later (eind vh jaar/ begin volgend jaar voor jullie periode). Die korting kan je in die tijd dan ook op undercovertourist krijgen en misschien bespaar je daar zelfs nog iets meer. Via ATD dan de tickets kopen want voor zo'n lange periode zijn ze daar het goedkoopst en alles inclusief. Hebben jullie al eerder in WDW overnacht? Ik zou gewoon voor het goedkoopste hotel gaan want zo heel veel voegt een moderate niet toe. Tenzij je natuurlijk echt graag in een bepaald hotel wil verblijven. Of ga voor een combinatie van value en moderate. Een andere optie is om via bv David's vacation club rentals een deluxe hotel te nemen als je daarvoor wil gaan. Is een stuk goedkoper dan via Disney boeken maar je hebt dan niet elke dag schoonmaak. Werkt prima via David is mijn ervaring maar zorg dat je op tijd bent (liefst 11 maanden vooraf) dan heb je de meeste kans dat je kan krijgen wat je wil.
    Niet balen dus, er zijn nog genoeg opties. En denk aan Walt: If you can dream it, you can do it

  2. Top | #22
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2012
    Berichten
    60

    Standaard Re: Disney vakantie 2019 Hotel & DDP vraag

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door masch Bekijk Berichten
    Net een hele tijd met ATD gebeld, zeer netjes te woord gestaan en door ze, maar helaas geen goed nieuws voor ons. Zij hebben het uitgezocht voor ons en helaas is de constructie die ik heb bedacht niet mogelijk. Het DDP is inderdaad niet geldig voor aankomsten van (o.a.) 20 april. Als je gaat uitchecken na de eerste week, dan worden de tickets ook losgekoppeld en ongeldig gemaakt, wat dus betekend dat je twee keer tickets moet aanschaffen. Dit was voor ons te duur, dus we gaan voor een andere optie, zonder dining plan aanbieding, ik ga de komende tijd goed zoeken op de verschillende sites naar aanbiedingen voor onze periode (20-4 t/m 4-5). Wel even flink balen dat het niet kan, maar helaas.
    Vorig jaar had ik de Amerikaanse Free Dining Quik service All star Music.Die aktie was geldig geloof ik vanaf 20 augustus.. Daarvoor waren we cruise en kwamen de 17e daarvan terug, toen los een paar nachten All Star
    Sports geboekt, nadat ik had geïnformeerd of mijn tickets al eerder in konden gaan. Toen we bij Sports aankwamen zorgde de deskmedewerkster dat we voor de eerste nachten naar Music werden overgeplaatst, terwijl die op dat moment duurder waren, en zorgde dat we daar konden blijven zitten.. we moesten de 20e wel uit en opnieuw inchecken maar hoefden geen nieuwe tickets te kopen en konden die dus de eerste dagen al gebruiken. We hadden een tiendaagse hopper pas met waterparken.. De fdd ging de 20e in
    Dus misschien zelf nog eens bellen naar Disney USA? Voor het bellen kan je tegenwoordig via nummers bellen die zo goed als niets kosten



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •