Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Even voorstellen: StefanGS1974

  1. Top | #1

    Standaard Even voorstellen: StefanGS1974

    Even voorstellen: [Stefangs1974]
    Hey wat leuk een florida forum.
    Ook ik ben begonnen met de voorpret van de vakantie.
    Ik ga in Juli/Aug 18-dagen een rondreis maken door florida samen met mijn 2 zoons van 12&16 jaar.
    Een soortgelijke reis heb ik 22 jaar geleden gemaakt met een groepje vrienden en nu dus met mijn kids :-)
    Onze reis ziet er als volgt uit :
    4 nachten orlando
    Hier wil ik zo'n 2+1dag gratis kaartjes van Universal kopen en savonds een keer lekker naar old town.
    1 nacht clear water beach
    Deze meer als relax dag voor het strand gekozen
    2 nachten fort meyers
    Deze meer als relax dag voor het strand gekozen, ben nog een beetje aan het uitzoeken wat leuk is met de kids hier in de buurt. Misschien de trip naar de everglades met de airboot hiervandaan of vanuit miami
    2 nachten fort lauderdale
    Dit vond ik verleden keer een super leuke stad met leuke boulevards.
    2 nachten key west
    Alles is leuk hier.
    5 nachten miami
    Tripje everglades, ben aan het kijken voor kaartjes van een basket bal wedstrijd , speedboot trip in de haven en ik wil kijken of we hier op de shooting range mogen schieten. (nog uitzoeken vanaf welke leeftijd het is)
    Ik hoop op dit forum wat tips te vinden om te doen / te zien.
    Ook tips mbt kaarten van pretparken.... Ik heb een beetje rond gekeken en zie dat een 2 dagen park hopper
    van universal al zo'n 230 euro pp kost. Ook heb je geloof ik zo'n fast pass kaart die je kan halen om de prijs nog wat op te krikken...
    Misschien zijn er hier tips dat het ook wat voordeliger kan ;-) In miami wil ik met mijn jongens naar een honkbal of basketbal wedstrijd gaan, misschien ook een speedboot toer ofzo.
    Tips voor gemotoriseerde watersporten zijn ook wel aan ons besteed. Oja natuurlijk willen we ook met een airboot over de everglades gaan en krokodillen spotten ...
    Zo dit is wat kort over ons en nu ga ik lekker lezen wat voor tips er allemaal zijn.
    Zin in de vakantie :-)
    Stefan

  2. Top | #2
    Florida Groupie Lannie's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Berichten
    402

    Standaard Re: Even voorstellen: [Stefangs1974]

    Wat een lekker vooruitzicht 18 dagen met je kinderen naar Florida.
    Wat ik je als tip wil meegeven is dat je van Fort Myers naar Fort Lauderdale door de everglades kunt rijden, je dit niet apart hoeft te doen vanuit 1 van deze plaatsen.
    Daarnaast is het zaak te kijken waar de honkbal of basketbalwedstrijden zijn en daar je route op aanpassen. In Old Town heb je de friday- en saterdaynight cruise, dus het is leuker om daar heen te gaan in het weekend.

    Succes met de verdere voorbereidingen!

  3. Top | #3
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Berichten
    784

    Standaard Re: Even voorstellen: [Stefangs1974]

    Wat leuk! Welkom op het forum. Succes met de voorbereidingen.
    2007-Florida, 2009-West-Amerika, 2010-NYC, 2011-Florida, 2012-Florida, 2014-Florida, 2015-Florida, 2016-Florida 2017-Florida 2018-Florida 2019-Houston-Bradenton (Florida) 2019-New York City 2020-Washington DC- Bradenton (Florida)
    Blog 2015/ 2016 Blog 2017
    Blog 2018 Blog 2019


  4. Top | #4
    Florida Groupie Terpies's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2018
    Berichten
    424

    Standaard Re: Even voorstellen: [Stefangs1974]

    Welkom op het forum en succes met het plannen van je reis!
    If it ain't Dutch it ain't much



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •