Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 14

Onderwerp: Dag of 4 omgeving Miami of Fort Myers

  1. Top | #1
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    476

    Standaard Dag of 4 omgeving Miami of Fort Myers

    In het algemene villa forum al navraag gedaan voor een villa in de buurt van de parken maar we zitten er ook over te denken om nog een paar dagen (we gaan 3 weken dus een dag of 3a4) wat meer in de buurt van de Everglades te doen zodat we ook daar naar toe kunnen (en weer net even wat anders zien). Vanuit Orlando is dat toch net even te ver weg.

    Opties zijn bijvoorbeeld Miami/Fort Lauderdale of juist aan de andere kant Fory Myers, Cape Coral, Naples oid. We zijn met 5 personen dus ik vind dat een hotel (waar je 3 kamers nodig hebt) toch al snel duur gaat worden. Op HomeAway staan wel wat villa's maar dat is echt flink duurder dan omgeving Orlando.

    Kent iemand nog een leuke (en betaalbare) locatie? Er is nog geen planning gemaakt dus echt veel voorkeur hebben we niet mbt de locatie. Maar in elk geval omgeving Everglades om zo maar te zeggen.

    Als ik puur een beetje naar de prijs kijk komt deze toch wel leuk tevoorschijn: https://www.homeaway.com/vacation-rental/p1167346vb maar die moet je minimaal 5 nachten boeken en dat vinden we weer net te veel. We hebben onze tijd in Orlando wel nodig voor alle parken

    Het hoeft trouwens niet perse een villa te zijn (wel pluspunten haha) maar een "gewoon" huis is ook prima. Bij voorkeur wel met een zwembad al dan niet een community pool oid.

    Oja nog 1 ding: we vliegen terug via Orlando maar pas om een uur of 8 's avonds dus we hebben voldoende tijd om daar weer heen te rijden.

  2. Top | #2
    Florida Groupie Lannie's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Berichten
    402

    Standaard Re: Dag of 4 omgeving Miami of Fort Myers

    Wij hadden vorig jaar het Wyndham Garden Fort Myers Beach geboekt voor 87 euro per nacht via Expedia. Ik weet niet of dit ook boven budget is?

  3. Top | #3
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    476

    Standaard Re: Dag of 4 omgeving Miami of Fort Myers

    Dat is een prima prijs denk ik zo, ik ga er eens naar kijken!

  4. Top | #4
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    476

    Standaard Re: Dag of 4 omgeving Miami of Fort Myers

    Als er nog andere suggesties zijn dan graag: bovenstaand hotel kan ik (nu) in elk geval niet voor een mooie prijs vinden.

  5. Top | #5
    Florida Groupie ietie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    gelderland
    Berichten
    485

    Standaard Re: Dag of 4 omgeving Miami of Fort Myers

    Ik kijk even mee ben ook op zoek naar een locatie voor 3 nachten omgeving miami .

  6. Top | #6
    Florida Groupie Terpies's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2018
    Berichten
    424

    Standaard Re: Dag of 4 omgeving Miami of Fort Myers

    Wat noem je betaalbaar? Wat is duur? En wat is goedkoop? Die begrippen zeggen voor iedereen wat anders.

    Als je een indicatie geeft in dollars van je richtbedrag helpt het makkelijker om mee te zoeken.
    If it ain't Dutch it ain't much

  7. Top | #7
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    773

    Standaard Re: Dag of 4 omgeving Miami of Fort Myers

    Is die villa Toscane, waar elders op het forum een topic over is, in Homestead wat voor jullie ? Sowieso kun je in Homestead goedkoop overnachten én een goede uitvalsbasis voor de Everglades. Wij hebben al meerdere keren verbleven in de BW Gateway to the Keys. Prima hotel.

  8. Top | #8
    Florida Groupie Terpies's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2018
    Berichten
    424

    Standaard Re: Dag of 4 omgeving Miami of Fort Myers

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fitzroy Bekijk Berichten
    Wij hebben al meerdere keren verbleven in de BW Gateway to the Keys. Prima hotel.
    Wij hebben hier afgelopen jaar ook twee nachten geslapen met ertussen een nacht op Key West. BW Gateway to the Keys is een prima schoon hotel met een heerlijk zwembad en whirlpool. Prima ontbijt (wel wat druk, maar we hebben buiten zitten ontbijten). Wij betaalden nog geen $70 per nacht in juni 2017.
    If it ain't Dutch it ain't much

  9. Top | #9
    Florida Groupie ietie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    gelderland
    Berichten
    485

    Standaard Re: Dag of 4 omgeving Miami of Fort Myers

    Wij zoeken een hotel/appartement oid voor 3 personen , 2 bedden ( geen slaapbank) , rondom miami airport.

  10. Top | #10
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Dag of 4 omgeving Miami of Fort Myers

    Comfort Suites Miami Airport North is ons zeer goed bevallen. Zie ons blog van die dag: http://cruisingthecanal.blogspot.nl/.../fly-away.html



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •