Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 23

Onderwerp: Hotelgasten moeten ook betalen voor parkeren

  1. Top | #1
    Florida Groupie Fleurida's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Berichten
    569

    Standaard Hotelgasten moeten ook betalen voor parkeren

    Dit stond vandaag in de Orlando Sentinel. Zijn ze zeker nodig om die super loonsverhoging van $ 0,50 per uur voor het personeel van te betalen.

    http://www.orlandosentinel.com/trave...314-story.html

  2. Top | #2
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2012
    Locatie
    groesbeek
    Berichten
    33

    Standaard Re: Hotelgasten moeten ook betalen voor parkeren

    ben benieuwd hoelang de lime en orange garage in disney springs dan nog gratis blijven?

  3. Top | #3
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: Hotelgasten moeten ook betalen voor parkeren

    De parkeergarages in Disney Springs blijven (voor nu toch) gratis
    Maar of dat idd zo blijft vraag ik me ook af
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018

  4. Top | #4
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Hotelgasten moeten ook betalen voor parkeren

    Niet verwonderlijk, als je ziet hoe de parkeerkosten bij de parken de laatste jaren gewoon meer dan verdubbeld zijn. $20 per dag is normaal.
    Op KSC was tot voor een paar jaar het parkeren gratis, nu was het vorig jaar al $ 10.

    Is gewoon een trend steeds meer extra kosten te berekenen. Vind nog maar eens een hotel zonder resort fee.
    Ik weet niet of de luchtvaartmaatschappijen het van de hotels afkijken of omgekeerd. De 1e koffer gaat ook al zo'n EUR 50 (per trip) kosten en een paar weken geleden werd bij het inchecken voor Lufthansa op MCO de handbagage eerst op maat gecontroleerd en daarna ook al gewogen.

  5. Top | #5
    Florida Groupie moniquekruiningen's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2011
    Locatie
    Gilze, the Netherlands
    Berichten
    465

    Standaard Re: Hotelgasten moeten ook betalen voor parkeren

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knaapje Bekijk Berichten
    een paar weken geleden werd bij het inchecken voor Lufthansa op MCO de handbagage eerst op maat gecontroleerd en daarna ook al gewogen.
    Néé toch? Daar gaat mijn escape ruimte, nou ja mijn tickets zijn incl baggage, worst case boek ik maar een koffer bij op de terugweg.. kan ik 23 kg op bij laden.
    2012 Orlando, 2013 ourtriptoflorida2013.blogspot.nl
    2014 ourtriptoflorida2014.blogspot.com 2016 kissimmee 2017 Davenport 2018 https://xmas2018inflorida.blogspot.com
    2020
    https://florida022020.blogspot.com

  6. Top | #6
    Florida Groupie José's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Locatie
    t’ Gooi
    Berichten
    370

    Standaard Re: Hotelgasten moeten ook betalen voor parkeren

    Raar want op hun site staat dat er wel afmetingen gelden voor de handbagage maar geen gewicht limiet. Wij vliegen heen met United en terug met Lufthansa.


    Al 26 jaar florida vakanties🇺🇸🏖


  7. Top | #7
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Hotelgasten moeten ook betalen voor parkeren

    Ik had mijn koffer op de weegschaal naast de incheckbalie gezet. Hij werd gelabeld en weggehaald. Daarna werd op mijn handbagage koffer gewezen en gezegd dat ik op de weegschaal moest zetten. Er werd op het scherm gekeken en ik kon hem er af halen. Ook de passagiers voor mij moest het zo doen. Ik heb niet gezien, dat er opmerkingen over gemaakt werden, hoewel ik zeker 20 voor mij in de wachtrij had staan. Op Schiphol stond zo'n bak met 2 vakken. Een voor de handbagage en een voor het "personal item". Beide erin en aan de handbagage werd dan een groene sticker geplakt. De heenvlucht was trouwens een United vlucht.

  8. Top | #8
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2014
    Berichten
    80

    Standaard Re: Hotelgasten moeten ook betalen voor parkeren

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knaapje Bekijk Berichten

    Ik weet niet of de luchtvaartmaatschappijen het van de hotels afkijken of omgekeerd. De 1e koffer gaat ook al zo'n EUR 50 (per trip) kosten en een paar weken geleden werd bij het inchecken voor Lufthansa op MCO de handbagage eerst op maat gecontroleerd en daarna ook al gewogen.
    Was dit een gecombineerde vlucht? We hebben dit ook al eens meegemaakt. Toen we aan de balie stonden bleek dat er ook Amerikaanse passagiers van een andere vlucht mee gingen. Aangezien deze liefs nog de gootsteen en magnetron mee de cabine in slepen werd het gewicht voor iedereen beperkt.

    Wordt valet parkeren ook duurder?

  9. Top | #9
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Hotelgasten moeten ook betalen voor parkeren

    Het was op de uitreis United en de terugreis met Lufthansa mede onder United nummer

  10. Top | #10
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Hotelgasten moeten ook betalen voor parkeren

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Treesanne Bekijk Berichten
    Wordt valet parkeren ook duurder?
    Valet weet ik zo niet, maar bij de parken parkeren is volgens mij ook duurder geworden. Gisteren reden we langs Animal Kingdom en er stond een groot matrixbord voor de ingang van de parkeerplaats te knipperen: Parking $22,- / Preferred Parking $45,-. Onbenullige bedragen imho, als je de entree ook al meerekent.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •