Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 20 van de 20

Onderwerp: Jullie advies, droomreis moeder en kind

  1. Top | #11
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Jullie advies, droomreis moeder en kind

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door José Bekijk Berichten
    Pleasure Island heet nu Disney springs helemaal vernieuwd met leuke shops, restaurants, grote parkeergarages etc. Heel erg mooi geworden!
    https://www.disneysprings.com/?CMP=O...parks_gmap_415
    Ik denk dat je Downtown Disney bedoelde en dan zal je Disney Springs zeker mooi gaan vinden. Pleasure Island was een onderdeel van Downtown Disney met clubs etc. Na een bepaalde tijd alleen toegankelijk voor volwassenen en moest je ook betalen. Overdag vrij toegankelijk, ook voor kinderen maar dan was toch alles dicht. Dus nu met je zoontje van 10 had je daar niets aan gehad.

    Zoals anderen ook al aangaven, gewoon een auto huren. Anders kost het je best veel moeite om op plaats van bestemming te komen of ben je afhankelijk van shuttle bussen. Ook geen zorgen om hurricane seizoen, vooral niet in augustus. Je weet maar nooit maar de kans is erg klein dat je volledige vakantie weggeblazen wordt. Ook een overstap tijdens je reis van en naar Florida is niks aan. Zorg dat je een beetje handige vliegtijden hebt en je niet in 45 minuten van de een naar de ander terminal moet. Alles op het gemak scheelt veel stress. En verder het forum afspeuren op mooie aanbiedingen of handige weetjes voor vliegen, autohuur en meer.
    Op naar een mooie vakantie!

  2. Top | #12
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard

    Ja zeker als je niet te duur uit wil zijn, boek een motel! Wat ik kan aanraden is Ramada Gateway inn. Prima motel in Kissimmee, met een gewoon
    Ik heb het alleen maar van buiten gezien, maar zag er zeer verzorgd uit en met toegangscontrole.
    Om zeker ook eens naar te kijken is het Red Lion hotel, er pal naast. Ik heb daar 10 nachten doorgebracht. Niet duur, koelkast en kluisje op de kamer, schoon en alles laagbouw.
    Heeft momenteel wegens verbouwing geen restaurant, maar pal er tegenover zitten er verschillende. Op 1 mijl zit een supergrote Walmart als het niet zo heet was zou je het lopen.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 07-03-18 om 00:19. Reden: 1+1

  3. Top | #13
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    476

    Standaard Re: Jullie advies, droomreis moeder en kind

    Kijk ook even wáár je een overstap hebt (en hoe laat je vliegt). Stap je bijvoorbeeld over van AMS -> LONDEN -> ORLANDO tja dan vind ik dit wat minder "vervelend" dan als je op de terugweg na 3 uur vliegen mag overstappen (en je liever wilt slapen). Allicht ook weer even lekker voor een kind van 10 om even de benen te strekken?

    En een auto? Zeker doen! Of je moet een Disney Hotel pakken maar is toch super om even een stukje te kunnen rijden naar een mall/restaurant/evt het strand oid. Kosten vallen ook best mee

    Stel ik pak 27 augustus tot 9 september (13 dagen weet niet precies wanneer je gaat) dan betaal je voor een "economy" slechts ~€310 (http://www.alamo-affiliate.de/american_vacations), tja ik vind dat je daar een hoop gemak voor hebt! Zeker als je ergens boekt waar je mag annuleren dan kan je altijd de aanbiedingen in de gaten houden!

  4. Top | #14
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2018
    Berichten
    47

    Standaard Re: Jullie advies, droomreis moeder en kind

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door moniquekruiningen Bekijk Berichten
    Ja zeker als je niet te duur uit wil zijn, boek een motel! Wat ik kan aanraden is Ramada Gateway inn. Prima motel in Kissimmee, met een gewoon zwembad, maar wel een betaalbare snackbar/broodjes zaak. Zodat je niet weg hoeft om te eten. Zelf verblijf ik dit jaar in Season Florida Resort ook in Kissimmee ca € 55 per nacht met zijn 2. Ik kijk op Trivago/ tripadvisor en boek eigenlijk gewoon het goedkoopste motel wat meer dan een 7 scoort. Wij hebben zelf geen behoefte aan een hotel, dat hebben we gedaan, maar ik vind de auto voor de deur erg makkelijk. Afgelopen jaar heb ik een villa gehuurd, ook niet onaardig maar voor ons 2 helemaal niet nodig. De Florida vakanties zijn een bijzonder soort doe vakanties."s ochtends op tijd de deur uit (low budget) wat fruit/yoghurt/broodje bij de Wallmart halen, of indien je een koelkastje op de kamer hebt melk en cornflakes op de kamer.. En s avonds voor t eten of er na weer thuis. Met het koffiezetapparaatje maken we soms heet water om noodles of zo te eten.
    En low budget activiteiten; Kelly Springs, heerlijk om doordeweeks te gaan zwemmen..
    Heel erg bedankt !!! Ik zit meteen op booking op com aalles te controleren.

  5. Top | #15
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2018
    Berichten
    47

    Standaard Re: Jullie advies, droomreis moeder en kind

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mushu Bekijk Berichten
    Ik denk dat je Downtown Disney bedoelde en dan zal je Disney Springs zeker mooi gaan vinden. Pleasure Island was een onderdeel van Downtown Disney met clubs etc. Na een bepaalde tijd alleen toegankelijk voor volwassenen en moest je ook betalen. Overdag vrij toegankelijk, ook voor kinderen maar dan was toch alles dicht. Dus nu met je zoontje van 10 had je daar niets aan gehad.

    Zoals anderen ook al aangaven, gewoon een auto huren. Anders kost het je best veel moeite om op plaats van bestemming te komen of ben je afhankelijk van shuttle bussen. Ook geen zorgen om hurricane seizoen, vooral niet in augustus. Je weet maar nooit maar de kans is erg klein dat je volledige vakantie weggeblazen wordt. Ook een overstap tijdens je reis van en naar Florida is niks aan. Zorg dat je een beetje handige vliegtijden hebt en je niet in 45 minuten van de een naar de ander terminal moet. Alles op het gemak scheelt veel stress. En verder het forum afspeuren op mooie aanbiedingen of handige weetjes voor vliegen, autohuur en meer.
    Op naar een mooie vakantie!
    dank je wel ;-)

  6. Top | #16
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2018
    Berichten
    47

    Standaard Re: Jullie advies, droomreis moeder en kind

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knaapje Bekijk Berichten
    Ik heb het alleen maar van buiten gezien, maar zag er zeer verzorgd uit en met toegangscontrole.
    Om zeker ook eens naar te kijken is het Red Lion hotel, er pal naast. Ik heb daar 10 nachten doorgebracht. Niet duur, koelkast en kluisje op de kamer, schoon en alles laagbouw.
    Heeft momenteel wegens verbouwing geen restaurant, maar pal er tegenover zitten er verschillende. Op 1 mijl zit een supergrote Walmart als het niet zo heet was zou je het lopen.
    ziet goed uit ik neem hem mee op het lijstje. top l deze tips.

  7. Top | #17
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2018
    Berichten
    47

    Standaard Re: Jullie advies, droomreis moeder en kind

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mattie Bekijk Berichten
    Kijk ook even wáár je een overstap hebt (en hoe laat je vliegt). Stap je bijvoorbeeld over van AMS -> LONDEN -> ORLANDO tja dan vind ik dit wat minder "vervelend" dan als je op de terugweg na 3 uur vliegen mag overstappen (en je liever wilt slapen). Allicht ook weer even lekker voor een kind van 10 om even de benen te strekken?

    En een auto? Zeker doen! Of je moet een Disney Hotel pakken maar is toch super om even een stukje te kunnen rijden naar een mall/restaurant/evt het strand oid. Kosten vallen ook best mee

    Stel ik pak 27 augustus tot 9 september (13 dagen weet niet precies wanneer je gaat) dan betaal je voor een "economy" slechts ~€310 (http://www.alamo-affiliate.de/american_vacations), tja ik vind dat je daar een hoop gemak voor hebt! Zeker als je ergens boekt waar je mag annuleren dan kan je altijd de aanbiedingen in de gaten houden!
    Ik zag gisteren dat alamo inderdaad de beste optie is. Ik zal ook een auto erbij nemen, gezien alle reacties. Het is iderdaad makkelijk en geeft een vrij gevoel. Ook stel er is eens iets en als je wat meer wil zien van het land. Je probeert gewoon kosten te besparen waar het kan, auto benzine parkeren.. maar bij nader inzien ga ik hier maar niet op bezuinigen.

  8. Top | #18
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    476

    Standaard Re: Jullie advies, droomreis moeder en kind

    Benzine is gelukkig al een stuk goedkoper in de USA. Wat wel handig is is even kijken of je bij je hotel (gratis) kan parkeren. Kan zomaar zijn dat het een hotel net iets duurdere kamers heeft maar wel goedkoper is omdat je gratis kan parkeren

  9. Top | #19
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2018
    Berichten
    47

    Standaard Re: Jullie advies, droomreis moeder en kind

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mattie Bekijk Berichten
    Benzine is gelukkig al een stuk goedkoper in de USA. Wat wel handig is is even kijken of je bij je hotel (gratis) kan parkeren. Kan zomaar zijn dat het een hotel net iets duurdere kamers heeft maar wel goedkoper is omdat je gratis kan parkeren
    dank je wel. Super dat jullie allemaal zo meedenken.
    Ik breng de laatste weken alleen nog maar door achter de labtop haha. de voorpret is geloof ik nog leuker dan de reis zelf. Nee dat zal wel niet haha.

  10. Top | #20
    Florida Groupie moniquekruiningen's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2011
    Locatie
    Gilze, the Netherlands
    Berichten
    465

    Standaard Re: Jullie advies, droomreis moeder en kind

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door roxylemmens Bekijk Berichten
    de voorpret is geloof ik nog leuker dan de reis zelf. Nee dat zal wel niet haha.
    De voorpret maakt samen met de reis zelf dat dit de meest geweldige vakanties ooit zijn. Ik ben eigenlijk nooit eerder terug gegaan naar een bestemming..
    Maar Florida zal ik, in de toekomst, ook alleen bezoeken.. dat weet ik nu al..
    2012 Orlando, 2013 ourtriptoflorida2013.blogspot.nl
    2014 ourtriptoflorida2014.blogspot.com 2016 kissimmee 2017 Davenport 2018 https://xmas2018inflorida.blogspot.com
    2020
    https://florida022020.blogspot.com



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •