Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: Online tijdens de vlucht

  1. Top | #1
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2014
    Berichten
    80

    Standaard Online tijdens de vlucht

    Bij Lufthansa wordt internet tijdens de vlucht aangeboden. Net een filmpje gekeken op internet en het schijnt goed te functioneren. De prijs is 17 Euro voor de gehele vlucht.
    Heeft er iemand al eens gebruik gemaakt van deze service? Wat denken jullie hiervan? Doen?

  2. Top | #2
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Online tijdens de vlucht.

    Internet, of toegang tot een (besloten) netwerk binnen het vliegtuig waarmee je toegang krijgt tot films en dergelijke, bij wijze van on-board entertainment systeem? Zoiets heeft United nl. ook.

    Als het echt een internetverbinding is, dan zijn de snelheid, betrouwbaarheid en datalimiet van belang. Dat laatste zullen ze nog wel vermelden, snelheid en betrouwbaarheid is gokken lijkt me.

  3. Top | #3
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Online tijdens de vlucht.

    https://www.lufthansa.com/nl/en/flynet

    Ik ben maandag met Lufthansa van MCO naar FRA (en door naar AMS) gevlogen. Nou was het een nachtvlucht, vertrek MCO 20.05 uur. Ik had niet de indruk, dat er druk gebruik van gemaakt werd. Het was nogal donker aan boord, weinig blauwe schermen te zien.

  4. Top | #4
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard Re: Online tijdens de vlucht.

    Ik heb ook het idee dat er weinig gebruik van wordt gemaakt. Het is denk ik erg persoonlijk, wat wil je doen tijdens de vlucht. Surfen, whatappen en dat soort dingen is prima te doen. Netflix of YouTube streamen is een stuk lastiger. Delta heeft tegenwoordig gratis hele lage bandbreedte internet voor iedereen, daar kan je mee WhatsApp, Messenger, etc maar meer niet. Dat vind ik leuk en nuttig. Wellicht heeft Lufthansa ook zo'n lage bandbreedte optie ? Andere maatschappijen bieden dat ook soms aan. Ik heb wel eens gebruik er van gemaakt, en als je dan gaat kijken achteraf, heb ik het maar weinig gebruikt, en dan met name voor Facebook, Instagram, WhatsApp en dergelijke. Ik doe het tegenwoordig niet meer, maar vind de lage bandbreedte optie wel aantrekkelijk. Wij vliegen bijna altijd met Delta, dus daar is het tegenwoordig standaard, maar bij andere maatschappijen zou ik persoonlijk daar wel voor kiezen.

    Probeer het anders eens, en kijk eens hoeveel je het gebruikt. Ik denk dat het beperkt zal zijn, en dan is de vraag of je daar € 17 voor over hebt ! Laat in ieder geval je ervaringen hier even weten, we zijn benieuwd ;-) !
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  5. Top | #5
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2014
    Berichten
    80

    Standaard Re: Online tijdens de vlucht.

    Ik bedoel echt internet.Het is geloof ik nog niet zo lang beschikbaar op de long haul vluchten. Ik moet bekennen dat ik echt verslaafd eraan ben. .
    Niet voor Netflix of maar een beetje appen met de familie,krantje lezen en mail bijhouden. We zullen het eens bekijken maar ik voel er veel voor. Ik zal zeker laten weten hoe en wat.

    FlyNet® tariffs

    1 hour FlyNet®

    9 EUR / 10 USD / 65 CNY or 3,000 miles


    4 hours FlyNet®

    14 EUR / 15.50 USD / 100 CNY or 4,500 miles


    Full flight FlyNet®

    17 EUR / 19 USD / 125 CNY or 5,500 miles



    FlyNet® Chat

    Stay in touch with friends and family via the instant messenger of your choice

    9 EUR / 10 USD / 65 CNY or 3,000 miles
    Speed up to 64 kBit/s

  6. Top | #6
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard Re: Online tijdens de vlucht.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Treesanne Bekijk Berichten
    Ik bedoel echt internet.Het is geloof ik nog niet zo lang beschikbaar op de long haul vluchten. Ik moet bekennen dat ik echt verslaafd eraan ben. . Niet voor Netflix of maar een beetje appen met de familie,krantje lezen en mail bijhouden.
    Nou, dan moet je het gewoon doen ! Dan zou ik niet te lang twijfelen. Dit werkt prima voor wat jij wilt. En ik vind de Chat optie nog best prijzig in verhouding. Oh ja, ik zou lekker in dollars afrekenen, met de huidige koers ;-) !
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •