Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: Radio (web)

  1. Top | #1
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Locatie
    Alkmaar
    Berichten
    545

    Standaard Radio (web)

    Weet iemand wat radiostations uit Orlando die je in Nederland kan beluisteren?

  2. Top | #2
    Florida Groupie ronenivonne's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    451

    Standaard Re: Radio (web)

    2010 Rondreis Florida/ 2011 Orlando-Miami/ 2012 Orlando-LA/ 2013 West USA/ 2014 Orlando/ 2014 Rondje zuid Florida/ 2015 New York-Boston-Orlando/ 2017 Mia - Fort Lauderdale - Orlando - Mia/ 2018 Orlando/ 2019 Orlando




  3. Top | #3
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Locatie
    Alkmaar
    Berichten
    545

    Standaard Re: Radio (web)

    Heel veel gaat via iheart.com en dat werkt niet bij mij (niet in Nederland)

  4. Top | #4
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    263

    Standaard Re: Radio (web)

    Als je een Amerikaanse account aanmaakt in de Apple appstore kun je de iheart app downloaden en beluisteren.
    Een iheart account kun je niet aanmaken in NL (misch wel met een US vpn) maar wel luisteren voor zover ik weet
    bij mij werkt het.
    Florida 2007, 2014, 2015, 2016 (2x), 2017 (2x), 2018 (2x), 2019, 2022 (2x), 2023 (2x)
    next: april 2024 & augustus 2024
    Zuidwest USA
    2016, 2017, 2019, 2022

  5. Top | #5
    Florida Groupie FloridaFabian's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    326

    Standaard Re: Radio (web)

    Aansluitend op de tip van KevinB kan ik het gebruik van EarthVPN aanraden (kost ongeveer 4 euro p/m), deze VPN dienst kan op de iPhone/iPad gebruikt worden en heeft servers in Florida. Sommige radiostations vereisen een verbinding vanuit Florida, of iig de US, en daar is de VPN dienst voor nodig. Zonder deze verbinding werken de stations niet, zoals je nu waarschijnlijk ervaart met iHeart.com. Vervolgens gebruik ik de RadioApp uit de US app store en daarmee kun je zoals een traditionele radio per AM/FM verbinding zoeken. Zo luister ik iedere dag naar ons favoriete station uit Miami; Power 96.5 op, je raadt het al, 96.5 FM. TuneIn radio werkt ook en is op zeker downloadbaar vanuit de NL appstore. Het enige nadeel aan het online luisteren naar US radio is dat de commercial blokken vaak worden onderbroken door advertenties van CBS (eigenaar van deze radiostations) en die commercials zijn een stuk minder leuk dan de foute commercials uit de US. Benieuwd naar welke USA stations de anderen forummers luisteren hier in NL!
    Klik HIER voor het eerste deel van onze NIEUWE Florida vlogs uit 2019
    Klik HIER voor het eerste deel van onze reeks vlogs over onze West Amerika roadtrip in 2019!

  6. Top | #6
    Florida Fanaat koenkamphuys's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Waddinxveen - Nederland... en Sebring, Florida
    Berichten
    1.129

    Standaard Re: Radio (web)

    Non-profitstation werken over het algemeen met diensten als Shoutcast, en dat is gewoon gratis.

    Als je afstemt op Good Time Oldies Radio (alleen internet), dan kun je op zaterdag om 18 uur Nederlandse tijd mijn radioprogramma beluisteren :-)



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •