Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Reisschema Zaliyah sep/okt 2018

  1. Top | #1
    Vaste Bezoeker Zaliyah's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2016
    Berichten
    86

    Standaard Reisschema Zaliyah sep/okt 2018

    Ja, we gaan weer! april 2017 zijn we 14 dagen geweest alleen rondom Orlando met een standaard pakketreis.
    Dit jaar ga ik alles zelf boeken, regelen en wordt het iets meer een rondreisje.

    Ik heb net geboekt, eerst via Iberia maar kwam een nog mooiere prijs tegen van Lufthansa.
    We vertrekken 19 september en 8 oktober vliegen we terug, landen en vertrekken in Miami.
    Ons schema staat nog enorm in zijn kinderschoenen, vorig jaar was het een epische reis met Disney, Universal, Discovery Cove met dolfijnen zwemmen, ballonvlucht, Kennedy space center, Clearwater Beach, onwijs veel gewinkeld, gelogeerd in Animal Kingdom Lodge enz.
    We hopen er weer zo'n leuke reis van te maken maar vind het nu stuk lastiger omdat we wat meer hotel hoppen.
    Na de Keys hebben we paar tussenliggende dagen, iemand nog een goede tip om naar toe te gaan tussenliggend tussen keys en Orlando?
    Everglades spreekt natuurlijk voor zich, maar daarna? Wat is echt tof om naar toe te gaan, een must see?

    Voor de rest zal ik hier regelmatig updaten en ook weer blog bij gaan houden
    Datum Dagen Locatie
    19 sep.
    Woensdag Vliegen naar Miami
    20 sep.
    Donderdag Miami
    21 sep.
    Vrijdag Miami
    22 sep.
    Zaterdag Vertrek miami
    23 sep.
    Zondag Keys
    24 sep.
    Maandag Keys
    25 sep.
    Dinsdag
    26 sep.
    Woensdag
    27 sep.
    Donderdag
    28 sep.
    Vrijdag Orlando
    29 sep.
    Zaterdag
    30 sep.
    Zondag
    1 okt.
    Maandag
    2 okt.
    Dinsdag
    3 okt.
    Woensdag
    4 okt.
    Donderdag
    5 okt.
    Vrijdag
    6 okt.
    Zaterdag
    7 okt.
    Zondag
    8 okt.
    Maandag

  2. Top | #2
    Florida Groupie FloridaFabian's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    326

    Standaard Re: Reisschema Zaliyah sep/okt 2018

    Vwbt de tussenliggende dagen tussen de Keys & Orlando zou ik Fort Myers / Naples voorstellen? Ligt misschien niet direct 'op de route' maar hakt de reis wel in tweeen en daar is genoeg te beleven! Verder natuurlijk een heerlijk vooruitzicht.
    Klik HIER voor het eerste deel van onze NIEUWE Florida vlogs uit 2019
    Klik HIER voor het eerste deel van onze reeks vlogs over onze West Amerika roadtrip in 2019!

  3. Top | #3
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2017
    Locatie
    Julianadorp
    Berichten
    54

    Standaard Re: Reisschema Zaliyah sep/okt 2018

    Klinkt goed! Wij zijn afgelopen juni ook 19 dagen in Florida geweest en ook gevlogen op Miami. Daarna direct doorgereden naar Key West waar wij 2 nachten hebben geslapen. Terugweg overnacht in Homestead en vervolgens langs de kust omhoog zijn gereden en 7 dagen in Orlando hebben doorgebracht (Universal Studio's). Inmiddels ook weer een volgende trip aan het plannen, waarschijnlijk ook oktober! Veel plezier alvast met plannen en als je tips wilt, laat maar weten.
    Tot op heden 2 trips gemaakt naar Florida in July 2015 en in Juni 2017.
    Oktober mogen wij weer voor 3 weken lang!

  4. Top | #4
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2016
    Locatie
    Randstad
    Berichten
    24

    Standaard Re: Reisschema Zaliyah sep/okt 2018

    Zoals Fabian al zei Naples. En dan via clearwater (busch gardens) naar Orlando.
    Alleen zou ik wat later pas richting Orlando gaan, zeker als je vorig jaar al zo lang daar bent geweest.

  5. Top | #5
    Vaste Bezoeker Zaliyah's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2016
    Berichten
    86

    Standaard Re: Reisschema Zaliyah sep/okt 2018

    Bedankt voor alle tips! Ik ga weer een reisblogs bijhouden en de voorbereidingen naar toe:
    https://collectmemoriesx.wordpress.com



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •