Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Reisschema Orlando-Miami

  1. Top | #1

    Standaard Reisschema Orlando-Miami

    Hallo allemaal!

    Na onze onvergetelijke reis naar de westkust, gaan voor de eerste keer naar Florida. We kijken er ENORM naar uit!
    Ik heb heel veel gelezen hier op het forum, en ik hoop dat we de hoogtepunten zeker in onze reis gestoken hebben.
    Ik wil graag ons reisschema met jullie delen. In de hoop tips te krijgen over wat we vergeten zijn, of wat misschien overbodig is.
    Sommige van jullie zullen onze reis te 'druk' vinden. Maar hier alvast geen commentaar op, want voor ons is dit oke zo.
    We rijden vaak 's avonds nog naar het hotel van de stad waar we de volgende dag verblijven...
    Oke, here we go:

    Dag 1 is onze heenreis naar Orlando en landen we plaatselijke tijd om 19u30, dus dan gaan we rechtstreeks bed in
    Dag 2: Seaworld en 's avonds eten bij Disney Springs.
    Dag 3: Universal Studio's & Island of adventure. 's avonds eens over International Drive.
    Dag 4: Van ons hotel in Orlando naar Kelly Park om te gaan tuben. Namiddag rijden we door Ocala National Forest (en stoppen we op leuke plekjes), naar St. Augustine om daar te slapen.
    Dag 5: St. augustine verkennen voormiddag en namiddag gaan we naar Daytona International Speedway voor een tour. We slapen in Daytona Beach
    Dag 6: Voormiddag chillen @ Daytona Beach en namiddag naar Blue Spring State Park. Daarna gaan we slapen in Brooksville.
    Dag 7: Kayakken in Weeki Wachee Springs State Park. Namiddag rijden we door naar Tarpon Springs, naar de 'historic sponge docks'. We slapen in Clearwater.
    Dag 8: Pier 60, daarna naar Fort De Soto Park. 's Avonds riverwalk. We slapen in Tampa.
    Dag 9: Voormiddag Shoppen in 'international Plaza & Bay Street'. Namiddag canopy walkway & tower in Myakka state forest. We slapen in Fort Myers Beach.
    Dag 10: Sanibel & Captiva. Slapen in Fort Myers Beach.
    Dag 11: Naples. Namiddag Everglades Airboat. We slapen in Florida City.
    Dag 12: Op het gemakje naar ons hotel in Key West. Ook Southernmost point en Mallory square staan op de planning.
    Dag 13: Chillen @ the beach + Dolphin Research center. We rijden naar ons hotel in Key Largo
    Dag 14: Chillen @ the beach + Boottocht&Snorkelen bij Keys Diver. Slapen in Key Largo
    Dag 15: Fort Lauderdale. Namiddag shoppen bij Sawgrass mills mall. Hotel in Miami Beach
    Dag 16: South Florida Muscle Cars, American Airlines Arena, Ocean Drive.
    Dag 17: Chillen @ Miami Beach
    Dag 18: Chillen @ Miami Beach + Bezoekje aan Wynwood art district
    Dag 19: Little Havana. Terugvlucht vanuit Miami.


    Ik hoor graag wat jullie van onze reis vinden :-)... Zijn er dingen die we vergeten? Of dingen in Miami die we zeker nog moeten inplannen?
    Alvast bedankt!

  2. Top | #2
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    271

    Standaard Re: Reisschema Orlando-Miami

    Mooie reis in het vooruitzicht! Een paar kleine dingetjes. Ik vind het begin behoorlijk druk, maar dat is persoonlijk. Ik zou een nachtje extra Key West doen en een minder in Key Largo. Wij vonden het Holocaust Monument in Miami erg indrukwekkend.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •