Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 23

Onderwerp: Eerste keer villa : wat meenemen

  1. Top | #1
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Berichten
    17

    Standaard Eerste keer villa : wat meenemen

    Wij gaan over ruim 2,5 week weer naar Florida maar het zal de 1e keer zijn dat we in een villa verblijven. Welke dingen neem je mee vanuit NL of zijn slim om in Amerika snel te kopen?
    Lees veel over eerste aankopen bij de Dollarstore in verslagen maar wat koop je dan? of is het sowieso slim om eerst te kijken wat er in villa is ' achtergebleven"

    Gezien mobiele tijdperk en het nodig hebben van een wereldstekker nemen we in iedergeval een stekkerdoos mee zodat we tegelijker tijd fototoestel, camere, ipad etc. kunnen opladen

    Alvast bedankt voor jullie tips

  2. Top | #2
    Banned User
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Berichten
    211

    Standaard Re: Eerste keer villa : wat meenemen

    Je kan als je in de villa komt even kijken wat er al is. Dan is het inderdaad raadzaam om alle niet aanwezige huishoudspullen (afwasborstel, afwasmiddel, shampoo, scheerschuim, zeep, tandpasta, vatendoekjes, vuilniszakken, toiletpapier etc. maar ook bv flesjes water) bij Dollartree te kopen. En als je daar dan rondloopt zie je vast nog wel wat zaken waarvan je denk:"Oh ja, laten we dat ook maar meenemen".

  3. Top | #3
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Berichten
    784

    Standaard Re: Eerste keer villa : wat meenemen

    Wat een leuk vooruitzicht. Ik zou ook even bezien wat er in de villa aanwezig is. Veel winkels zoals Walmart, walgreens etc. Zijn 24/7 open.
    Je komt dus nooit zonder belangrijke spullen te zitten, dat is erg handig.
    veel plezier met de voorbereidingen.
    2007-Florida, 2009-West-Amerika, 2010-NYC, 2011-Florida, 2012-Florida, 2014-Florida, 2015-Florida, 2016-Florida 2017-Florida 2018-Florida 2019-Houston-Bradenton (Florida) 2019-New York City 2020-Washington DC- Bradenton (Florida)
    Blog 2015/ 2016 Blog 2017
    Blog 2018 Blog 2019


  4. Top | #4
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2013
    Berichten
    773

    Standaard Re: Eerste keer villa : wat meenemen

    Ik weet niet wat er rond Orlando gebruikelijk is maar het merendeel van de dingen die DonTuse noemt zijn bij de villa’s in Cape Coral waar wij geweest zijn gewoon aanwezig. Nou ja, shampoo, tandpasta en scheerschuim niet maar dat is ook persoonlijke verzorging.
    De rest wel. Ik zou dus eerst kijken wat er aanwezig is.

  5. Top | #5
    Florida Groupie ietie's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    gelderland
    Berichten
    485

    Standaard Re: Eerste keer villa : wat meenemen

    Ik neem altijd een waslijn en knijpers mee . Nog nooit een gewoon droogrek aangetroffen in een villa en aangezien ik niet zo dol ben op een droogtrommel vind ik altijd wel een plekje om mijn waslijntje te spannen ( meestal in de garage ) .Ideaal voor het ophangen van de zwemkleding !

  6. Top | #6
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Hilversum
    Berichten
    371

    Standaard Re: Eerste keer villa : wat meenemen

    Wij nemen ook altijd een waslijntje mee. Die droger is erg goed voor handdoeken, maar de rest gaat echt op het lijntje.
    Verder nemen wij niks mee.

  7. Top | #7
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.110

    Standaard Re: Eerste keer villa : wat meenemen

    Vuilniszakken en extra toiletpapier heb ik nog nooit aangetroffen in een villa. Ook niet in Cape Coral.

  8. Top | #8
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    476

    Standaard Re: Eerste keer villa : wat meenemen

    Afhankelijk van hoe laat je aankomt: neem even een flesje water en iets te eten mee voor als "ontbijt". Water daar smaakt naar chloor en als je savonds geen puf meer hebt om al boodschappen te halen ben je blij (althans ik dan) als je even wat kan eten voordat je 3 uur in de Wallmarkt rond gaat lopen

  9. Top | #9
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2016
    Berichten
    64

    Standaard Re: Eerste keer villa : wat meenemen

    Wij nemen altijd een stekkerdoos mee, waar je meerdere stekkers in kunt doen, dan heb je maar 1 amerikaanse stekker nodig

  10. Top | #10
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Eerste keer villa : wat meenemen

    Ik zou helemaal niets meenemen (hooguit ons unieke gele duizenddingendoekje ) en eerst kijken wat er is. Dat beperkt zich meestal tot een vuilniszak en wat vaatwasserbrokjes, maar meestal worden de villa's (verplicht) leeg opgeleverd. Het is natuurlijk afhankelijk hoe laat je aankomt, maar wij doen bij aankomst vaak alleen de boodschappen voor het ontbijt de volgende ochtend, en gaan daarna kijken wat er nog meer nodig is.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •