Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 14 van de 14

Onderwerp: Reisschema koekoek75: Meivakantie 2018 met kindjes van 6 en 8 jaar

  1. Top | #11
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2013
    Locatie
    Ridderkerk, Netherlands
    Berichten
    26

    Standaard Re: Meivakantie 2018 met kindjes van 6 en 8 jaar...

    Leuk ook in de meivakantie naar florida!, misschien heb je iets aan ons blog van afgelopen jaar. Of dat van 2016
    https://zuidflorida2017.blogspot.nl/. Wij vonden de looproad in de everglades erg leuk om te doen. En inderdaad de build a bear is een aanrader! Vonden onze meiden jaren geleden geweldig en nog moeten er kleetjes gekocht worden als we in de buurt van een filiaal zijn ☺️

    Ik vind de site van home away altijd prettig en veilig om te huren. Afgelopen jaren al diverse villa ‘s gehuurd en altijd prima bevallen.

  2. Top | #12
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2016
    Berichten
    334

    Standaard Re: Reisschema koekoek75: Meivakantie 2018 met kindjes van 6 en 8 jaar

    En, Koekoek? Hoe staat het met de voorbereidingen ? Al een villa gevonden ?
    Route al vastliggen?

  3. Top | #13

    Standaard Re: Meivakantie 2018 met kindjes van 6 en 8 jaar...

    Daar ben ik weer... Het begint nu al op te schieten, nog een maandje en dan gaan we ;-)) Zoveel zin in...

    Op basis van allerlei reacties hebben we ons schema een beetje aangepast. Het ziet er nu als volgt uit:

    26/4 aankomst Miami

    27/4 Miami
    28/4 Miami -Marathon
    29/4 Marathon
    30/4 Marathon
    1/5 Marathon - Florida City (om te overnachten)
    2/5 via Everglades naar Naples
    3/5 Naples
    4/5 Naples - ??
    5/5 ??
    6/5 ??
    7/5 via ?? naar Kissimee
    8/5 Kissimee (Disney)
    9/5 Kissimee
    10/5 Kissimee (Disney)
    11/5 Kissimee
    12/5 Kissimee - Miami (vlucht naar huis)

    We twijfelen of we van 4 t/m 7 mei in Fort Myers/Sanibel willen verblijven of in St. Petersburg/Clearwater? Hebben jullie tips voor ons? Het zullen met name relaxte dagjes aan het strand worden met her en der wat shoppen (en een dolfijnentour ;-))

    Wat is wijsheid ;-))

    Ik hoor het graag, groet, Anna

  4. Top | #14
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Berichten
    784

    Standaard Re: Reisschema koekoek75: Meivakantie 2018 met kindjes van 6 en 8 jaar

    Ik zou persoonlijk voor Sarasota/ Bradenton of St.Petersburg kiezen. Ik ben nog nooit op Sanibel island geweest. Dit jaar gaan we er misschien naar toe. Maar gewoon een korte trip van een dag.
    Sarasota en omgeving vind ik erg mooi. Je kunt er van alles doen. Mooie stranden zoals Siësta Key Beach en Turtle beach. Diverse winkelcentra en een mooi natuurpark, Myakka State park.
    St.Pete Beach is ook leuk. Er zijn diverse activiteiten te boeken. Wij hebben een paar jaar geleden een snorkeltour gedaan naar Egmont Key. Stranden bij St. Pete zijn zeer gericht op toerisme, dus met veel voorzieningen. Ook is er een groot winkelcentrum in St. Petersburg. Tampa ligt dichtbij en misschien is het leuk om daar een bezoek aan te brengen. Je hebt daar ook pretpark Busch Gardens.
    veel plezier met plannen!
    2007-Florida, 2009-West-Amerika, 2010-NYC, 2011-Florida, 2012-Florida, 2014-Florida, 2015-Florida, 2016-Florida 2017-Florida 2018-Florida 2019-Houston-Bradenton (Florida) 2019-New York City 2020-Washington DC- Bradenton (Florida)
    Blog 2015/ 2016 Blog 2017
    Blog 2018 Blog 2019




Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •