Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 8 van de 8

Onderwerp: Even voorstellen: Koekoek75

  1. Top | #1

    Standaard Even voorstellen: Koekoek75

    Goedemorgen,

    Wij zullen ons ook eens voorstellen... Mijn man en ik en onze meisjes van 6 en 8 jaar gaan in de meivakantie 16 dagen in Florida op pad. We vliegen 26 april naar Miami en gaan 12 mei weer richting Nederland. De meisjes gaan voor het eerst lang vliegen en zijn dus (logischerwijs) nog niet eerder in Amerika geweest. We hebben er nu al gigantisch veel zin in...

    We willen liever niet teveel ' on the road' zijn met de dames, maar natuurlijk wel een hoop zien;-) Reisschema in concept is een beetje:

    26/4 aankomst Miami
    27/4 Miami
    28/4 Miami -Key Largo
    29/4 Key Largo
    30/4 via Everglades richting Sanibel?
    1/5 Sanibel
    2/5 Sanibel
    3/5 Sanibel
    4/5 Clearwater/ St. Petersburg?
    5/5 Clearwater/ St. Petersburg?
    6/5 Clearwater/ St. Petersburg?
    7/5 Kissimee / Orlando
    8/5 Kissimee / Orlando (Disney)
    9/5 Kissimee / Orlando (Disney)
    10/5 Fort Lauderdale
    11/5 Fort Lauderdale
    12/5 vlucht naar huis

    Is dit wat?? Willen jullie kenners er eens op schieten ;-)) Tips voor uitstapjes, accomodaties (hotels, huizen, airbnb, etc.) etc. etc. zijn meer dan van harte welkom.

    Fijne dag verder. groet, Anna

  2. Top | #2
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    476

    Standaard Re: Even voorstellen: Koekoek75 in de meivakantie 2018

    Welke Disney parken wil je bezoeken? Disney heeft er 4 (+ 2 waterparken), Universal 2 (+ 1 waterpark) dan dan heb ik het nog niet over SeaWorld etc. Allicht ook leuk: Kennedy Space Center?

    Vlieg je terug ook via Miami?

  3. Top | #3

    Standaard Re: Even voorstellen: Koekoek75 in de meivakantie 2018

    Ik heb me nog niet helemaal verdiept in ALLE parken in en rond Orlando. Heb je aanraders voor meisjes in deze leeftijscategorie? Kenny Space Centre en Seaworld slaan we sowieso over...

    Ja, we vliegen ook terug via Miami, we rijden dus een rondje...

  4. Top | #4
    Florida Groupie moniquekruiningen's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2011
    Locatie
    Gilze, the Netherlands
    Berichten
    465

    Standaard Re: Even voorstellen: Koekoek75 in de meivakantie 2018

    Aanraders voor die leeftijd? Magic Kingdom, Animal Kingdom, SeaWorld, Legoworld? En mss een waterpark..
    2012 Orlando, 2013 ourtriptoflorida2013.blogspot.nl
    2014 ourtriptoflorida2014.blogspot.com 2016 kissimmee 2017 Davenport 2018 https://xmas2018inflorida.blogspot.com
    2020
    https://florida022020.blogspot.com

  5. Top | #5
    Florida Groupie Lannie's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Berichten
    402

    Standaard Re: Even voorstellen: Koekoek75 in de meivakantie 2018

    Ik zou je adviseren heel veel reisverslagen te lezen. Qua hotels is het maar net wat jullie budget is. Met de route is helemaal niets mis, mijn advies is hierin, gewoon veel zon, zand en strand en genieten.

  6. Top | #6
    Florida Fanaat Syllvia's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    974

    Standaard Re: Even voorstellen: Koekoek75 in de meivakantie 2018

    Zelf een beer maken! Ik heb kinderen er mee zien lopen, zo schattig...met een geboorte certificaat enzo

    https://www.buildabear.com/
    Florida: 2004, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2012, 2016, 2018, 2019.
    2011 Las Vegas en Hawaii - 2014 Zuidwesten US - 2019 Zuidwesten US + Florida

  7. Top | #7
    Florida Groupie tomenvalesca's Avatar
    Ingeschreven
    May 2008
    Locatie
    Hasselt
    Berichten
    324

    Standaard Re: Even voorstellen: Koekoek75 in de meivakantie 2018

    raad van een mama van een dochter
    Voor tijdens de vlucht
    - voorzie een leuke hoofdtelefoon voor de meiden, kunnen ze filmpjes kijken op het tv scherm voor hun
    -ik had allerlei kleine prulletjes/geschenkjes voorzien en die in cadeautjes verpakt, om het uur of als ze zich begon te vervelen mocht ze een cadeautje open doen en was ze weer een hele tijd stil stil
    -voorzie een dekentje of golfje, soms kan het koud worden in het vliegtuig

    -Sanibel: bowman's beach en wat gaan eten in de bubble room (op captiva Island)
    nog rond deze buurt: manasota key- haaientanden zoeken ipv schelpen
    weeki wachee- een zeemeerminnen park (niet zo luxeus als Disney, maar geweldig voor meisjes!)


    -
    Kissimee / Orlando:
    *Disneyparken (Magic Kingdom sowieso doen, ik raad aan een om character breakfast te boeken om 8u, je kan dit in het chrystal palace bij winnie the pooh en zijn vrienden of in het kasteel bij de prinsessen, op die manier ben je voor de opening van het park al in het park en kan je dus supermooie foto's maken voor het kasteel zonder dat er veel mensen zijn en loop je de grote menigte mis bij de opening van het park) op voorhand tickets kopen en 30 dagen op voorhand fastpassen vastleggen via de computer!
    *Florida mall: build a bear, vond onze meid geweldig!
    *Disney springs: hier heb je ook een splash pads- zwem of reserve kledij en handdoeken meenemen dus, dan kunnen de meiden spelen/ zich verfrissen in de fonteinen , hier iets eten in het rainforest cafe is ook heel leuk! (probeer wel op voorhand te reserveren want daar kan het vaak druk zijn)

    vooral genieten!! word echt een magische vakantie!

  8. Top | #8
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Even voorstellen: Koekoek75 in de meivakantie 2018

    Ik zie hier al een paar keer Build-a-Bear voorbij komen. Op Disney Springs zit ook een Build a Dino, is van dezelfde winkel als Build-a-Bear maar dan natuurlijk met dino's. Ook voor meisje erg leuk, zie hier de dino van mijn nichtje: http://cruizindisney.blogspot.nl/201...l-kingdom.html. Ook voor grote meisjes trouwens, ik moet toegeven zelf een aantal dino's van Build a Dino thuis te hebben staan



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •