Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 7 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 62

Onderwerp: Reisschema FloridaFabian & Roshelle April/Mei 2018!

  1. Top | #21
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2013
    Locatie
    Ridderkerk, Netherlands
    Berichten
    26

    Standaard Re: Reisschema FloridaFabian & Roshelle April/Mei 2018!

    Deze paasdagen jullie vlogs gekeken! Erg leuk en weer een paar leuke tips uitgehaald. Zo gaan we zeken een keer s’avonds naar universal. En heb ik ook een paar shops op het lijstje erbij gezet.
    Wij waren vorig jaar om dezelfde tijd in florida, zouden eigenlijk dit jaar niet gaan maar jullie weten hoe dat gaat.... veel is herkenbaar. Ook dit jaar gaan we weer in dezelfde periode van 27-4 tot 11-5 beginnen met een weekendje miami en dan naar orlando! Nog even aftellen

  2. Top | #22
    Vaste Bezoeker pixiedust's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2010
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    102

    Standaard Re: Reisschema FloridaFabian & Roshelle April/Mei 2018!

    Heerlijk vooruitzicht. Vanochtend een aantal van jullie vlogs bekeken. Heel tof! Leuk om al in de stemming te komen. Net als jullie ben ik fan van de Marshalls, TJMaxx en Ross. Burlington kende ik nog niet. Ook een aanrader dus Ik hoop op vlogjes van jullie komende trip. Veel voorpret!

  3. Top | #23
    Florida Groupie FloridaFabian's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    326

    Standaard Re: Reisschema FloridaFabian & Roshelle April/Mei 2018!

    Leuk om te horen dat er mensen zijn die met plezier naar de vlogs kijken! Roshelle maakt ze met veel plezier en ook ik begin er langzamerhand plezier in te krijgen. Wij zijn inmiddels in de fase beland waar we steeds roepen 'over twee weken.... liggen we op het strand!/Eten we bij restaurant X/shoppen we bij winkel X. Kortom, het schiet al op!
    Klik HIER voor het eerste deel van onze NIEUWE Florida vlogs uit 2019
    Klik HIER voor het eerste deel van onze reeks vlogs over onze West Amerika roadtrip in 2019!

  4. Top | #24
    Vaste Bezoeker EddieG's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2011
    Locatie
    Haarlem
    Berichten
    53

    Standaard Re: Reisschema FloridaFabian & Roshelle April/Mei 2018!

    Hoi Fabian,

    Al bekend op welk strand jullie straks liggen? Kortom al bekend welke route jullie gaan volgen en welke plaatsen jullie gaan bezoeken ;-)? Wij vliegen deze keer voor het eerst op Tampa en zullen ons voornamelijk ophouden in St. Pete Beach en Kissimmee :-). Ook wij zijn al lijstje aan het maken van winkels en restaurants die we moeten bezoeken. Nog 13 dagen...20 uur en 16 minuten!!

    Groet,
    Eddie

  5. Top | #25
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Berichten
    784

    Standaard Re: Reisschema FloridaFabian & Roshelle April/Mei 2018!

    Wow jullie vakantie is echt al bijna! Ik heb ook met plezier naar jullie Spanje vlogs gekeken.
    2007-Florida, 2009-West-Amerika, 2010-NYC, 2011-Florida, 2012-Florida, 2014-Florida, 2015-Florida, 2016-Florida 2017-Florida 2018-Florida 2019-Houston-Bradenton (Florida) 2019-New York City 2020-Washington DC- Bradenton (Florida)
    Blog 2015/ 2016 Blog 2017
    Blog 2018 Blog 2019


  6. Top | #26
    Florida Groupie FloridaFabian's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    326

    Standaard Re: Reisschema FloridaFabian & Roshelle April/Mei 2018!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stephie Bekijk Berichten
    Wow jullie vakantie is echt al bijna! Ik heb ook met plezier naar jullie Spanje vlogs gekeken.
    Jaaaa het schiet nu echt op!! Maar wat kan twee weken dan nog lang duren... Leuk dat ook die vlogs in de smaak vielen. De Costa Blanca leent zich natuurlijk ook voor een top vakantie!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EddieG Bekijk Berichten

    Al bekend op welk strand jullie straks liggen? Kortom al bekend welke route jullie gaan volgen en welke plaatsen jullie gaan bezoeken ;-)? Wij vliegen deze keer voor het eerst op Tampa en zullen ons voornamelijk ophouden in St. Pete Beach en Kissimmee :-). Ook wij zijn al lijstje aan het maken van winkels en restaurants die we moeten bezoeken. Nog 13 dagen...20 uur en 16 minuten!!
    Hoi Eddie!

    De eerste 8 nachten zijn geboekt! 4 nachten in het Marriott in Miami, daarna door naar het Westin in Cape Coral voor nog eens 4 nachten. Hierna hebben we het even open gelaten maar dat zal waarschijnlijk 7 nachten regio Miami worden en dan met een dagtrip naar de Keys ipv een overnachting op de Keys. Andere optie is tóch 4 nachten Orlando / 3 nachten Miami. Wat wij de afgelopen jaren iedere keer gedaan hebben is even van te voren op Hotwire kijken wat het leukste hotel voor de leukste prijs is en boeken! Wij zijn in 2014 bij St Pete geweest en vonden het helemaal geweldig, ik hoop dan ook dat volgend jaar de tickets op TPA/MCO goedkoper zijn maar de afgelopen jaren won MIA steeds...
    Klik HIER voor het eerste deel van onze NIEUWE Florida vlogs uit 2019
    Klik HIER voor het eerste deel van onze reeks vlogs over onze West Amerika roadtrip in 2019!

  7. Top | #27
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2015
    Berichten
    43

    Standaard Re: Reisschema FloridaFabian & Roshelle April/Mei 2018!

    Leuk, we gaan ook dezelfde periode naar Florida! We komen 27 april aan in Miami, en hebben daar 1 overnachting. Daarna voor 9 dagen naar een mooie villa in Cape Coral, en tenslotte maken we nog een kleine road trip langs de Everglades, de Keys en Miami. Nog maar 2 weekjes, kan bijna niet meer wachten!!! Jullie ook alvast heel veel plezier gewenst!!!!

  8. Top | #28
    Vaste Bezoeker Zaliyah's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2016
    Berichten
    86

    Standaard Re: Reisschema FloridaFabian & Roshelle April/Mei 2018!

    Nog even guys! Alvast heel veel plezier gewenst en voor nu nog even inpak pret!

  9. Top | #29
    Florida Groupie FloridaFabian's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    326

    Standaard Re: Reisschema FloridaFabian & Roshelle April/Mei 2018!

    Yeaah! De koffers al deels ingepakt, woensdagavond de laatste dingen en dan is het eindelijk zover. Oh, en uiteraard ter plekke maar even bedenken waar we de laatste 7 nachten willen doorbrengen... To be continued
    Klik HIER voor het eerste deel van onze NIEUWE Florida vlogs uit 2019
    Klik HIER voor het eerste deel van onze reeks vlogs over onze West Amerika roadtrip in 2019!

  10. Top | #30
    Stamgast
    Ingeschreven
    Feb 2014
    Berichten
    173

    Standaard Re: Reisschema FloridaFabian & Roshelle April/Mei 2018!

    Wat zijn jullie vlot, hier wel de koffer al gepakt maar er zit nog niks in
    Het enige wat ik hier op het bureau klaar heb liggen voor de handbagage zijn de nekkussen en een map met alle papieren en tickets voor de Disney, de opladers en kabeltjes voor in de auto en de houder voor de mobiele telefoon...verder een stekkerblok en alle opladers en reisstekkers.
    Maar de kleren pak ik woensdag wel, neem dit keer niet zoveel mee...wil daar lekker shoppen.

    Wens jullie alvast een goede vlucht en een heerlijke vakantie.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •