Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 7 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 62

Onderwerp: Reisschema FloridaFabian & Roshelle April/Mei 2018!

  1. Top | #11
    Vaste Bezoeker Zaliyah's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2016
    Berichten
    86

    Standaard Re: Reisschema FloridaFabian & Roshelle April/Mei 2018!

    Ohh leuk weer! Ik heb net dankzij jullie eens bij Iberia zelf gekeken, heb nu 2 tickets gescoord voor super mooie prijs, ams-mad-mia en visa versa voor 930 euro, volgens mij leuke prijsjes! Wel in september (19 september tot 9 oktober)
    Ik ga jullie zeker weer volgen, vorig jaar vertrokken we precies de zelfde datum, leuk om terug te zien jullie vlogs.
    Veel plan plezier!

  2. Top | #12
    Florida Groupie FloridaFabian's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    326

    Standaard Re: Reisschema FloridaFabian & Roshelle April/Mei 2018!

    Zeker een mooie prijs en naar onze mening inderdaad top airline! Er komen zeker weer nieuwe vlogs van deze reis, tot die tijd moeten we het even doen met de Spanje vlogs. Wij hebben inmiddels een Ford Mustang (or similar) weten we boeken voor de hele reis en daar ben vooral ik zo enorm gelukkig mee. Ook de eerste vier nachten zijn geboekt en wel in het Miami Marriott Biscayne Bay. Ervaringen altijd welkom maar volgens Tripadvisor / Google prima!
    Klik HIER voor het eerste deel van onze NIEUWE Florida vlogs uit 2019
    Klik HIER voor het eerste deel van onze reeks vlogs over onze West Amerika roadtrip in 2019!

  3. Top | #13
    Vaste Bezoeker Zaliyah's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2016
    Berichten
    86

    Standaard Re: Reisschema FloridaFabian & Roshelle April/Mei 2018!

    Wat vet een Ford Mustang! Zijn prijzige huurauto's, ik ben nu nog opzoek naar een goede huurauto voor leuk prijsje, Ford mustang lijkt ons ook heel vet maar lastig met alle koffers denk ik.

  4. Top | #14
    Florida Groupie FloridaFabian's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    326

    Standaard Re: Reisschema FloridaFabian & Roshelle April/Mei 2018!

    Wij hebben bij de volgende site geboekt : link. (Via het Alamo topic op dit forum.) Geen ervaring mee dus kan het nog niet aanraden maar was aanzienlijk goedkoper dus we gaan het gokje wagen. Wellicht ook iets voor jullie? En wat betreft de koffers heb ik dit filmpje bekeken: link. Dus verwacht dat dat ook wel goedkomt. Desnoods koffer op schoot () maar de kans om met zo'n prachtige auto te kunnen rijden op onze favoriete plek op aarde is er 1 die wij met alle plezier aanpakken!
    Klik HIER voor het eerste deel van onze NIEUWE Florida vlogs uit 2019
    Klik HIER voor het eerste deel van onze reeks vlogs over onze West Amerika roadtrip in 2019!

  5. Top | #15
    Vaste Bezoeker Zaliyah's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2016
    Berichten
    86

    Standaard Re: Reisschema FloridaFabian & Roshelle April/Mei 2018!

    Ohhh, ik ga denk ik ook zwichten... ik heb 19 dagen voor 790 euro, wel met Gold pakket, welk pakket hebben jullie genomen?

  6. Top | #16
    Florida Groupie FloridaFabian's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    326

    Standaard Re: Reisschema FloridaFabian & Roshelle April/Mei 2018!

    Inmiddels zijn de ESTA's weer goedgekeurd en zijn we weer verder in de reisplanning. Daarom even onderstaande (voorlopige, zoals altijd bij ons) reisplanning:

    26/04/2018 Aankomst Miami Inchecken in het Marriott Biscayne Bay
    27/04/2018 Miami South Beach (evt.) fietsen huren / Sawgrass / Dolphin Mall
    28/04/2018 Miami South Beach / Sawgrass / Dolphin Mall
    29/04/2018 Miami South Beach / bezoek aan de AA Arena/Downtown/Bayside regio
    30/04/2018 Reisdag Miami - Key ??? Vroeg vertrek -> Via Key Outlet Center naar John Pennekamp, daar om 1:45 de uitgebreide snorkel tour nemen
    01/05/2018 Keys Trip via Turtle Hospital naar Key West, terugweg langs het Bahia Honda SP
    02/05/2018 Keys Evt ergens Kayakken / misschien een dag eerder weg uit de Keys
    03/05/2018 Reisdag Keys - SWFL Vertrek naar SWFL
    04/05/2018 SWFL Marco Island
    05/05/2018 SWFL Busch' Gardens!!!!
    06/05/2018 SWFL Sanibel
    07/05/2018 Reisdag SWFL-Miami Vertrek naar Miami regio
    08/05/2018 Miami Key Biscayne
    09/05/2018 Miami Strand etc.
    10/05/2018 Miami Miami Zoo ?? (is dit een aanrader?)
    11/05/2018 Miami Koffers inpakken, vertrek vanaf MIA 21:30

    Voor ons draait het de aankomende vakantie vooral om stoom afblazen na een enorm drukke periode waarin wij een huis hebben gekocht & verbouwd dus slaan wij Orlando even een jaartje over en storten ons vol op 'the beach life'. Ter compensatie willen wij een dagje naar Busch' Gardens ( Cheetah hunt!!) en denken er over na een dag naar de Miami Zoo te gaan, in de Zoo zijn wij allebei niet eerder geweest maar Busch' Gardens hebben wij in 2016 met veel plezier bezocht. Ook heb ik gezien dat Key Biscayne een bezoek waard zou zijn en ook hier zijn wij allebei nooit geweest, gaan we ook gauw verandering in brengen! Vorig jaar zijn we voor het eerst naar de Keys geweest en op slag verliefd geraakt. Nu willen we dit jaar weer een aantal dingen doen welke vorig jaar zo goed bevielen en een aantal nieuwe dingen (bijv. Turtle Hospital) Wij willen ook misschien ergens kayakken op de keys. Tips altijd welkom! Wij hikken nog een beetje tegen de hotelprijzen op de Keys aan voor onze periode. Voor een beetje hotel op Marathon/Key Largo ben je snel €150 kwijt, terwijl wij normaal +- €100 per nacht hanteren. Roshelle zal kort op de vakantie weer de vertrouwde vlogs uploaden, maar daar moeten we helaas nog even op wachten. Ook denken wij er nog over na om een DJI Mavic Air te kopen en onze DJI Phantom 3 Pro weg te doen, scheelt zo veel in ruimte! To be continued.....
    Laatst gewijzigd door FloridaFabian; 15-03-18 om 17:05.
    Klik HIER voor het eerste deel van onze NIEUWE Florida vlogs uit 2019
    Klik HIER voor het eerste deel van onze reeks vlogs over onze West Amerika roadtrip in 2019!

  7. Top | #17
    Florida Groupie FloridaFabian's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2015
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    326

    Standaard Re: Reisschema FloridaFabian & Roshelle April/Mei 2018!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Zaliyah Bekijk Berichten
    Ohhh, ik ga denk ik ook zwichten... ik heb 19 dagen voor 790 euro, wel met Gold pakket, welk pakket hebben jullie genomen?
    Sorry zie nu pas je vraag! Wij hebben het Underage Gold pakket moeten nemen aangezien wij op moment van vertrek beiden nog 24 zijn... Volgend jaar kunnen we ein-de-lijk een auto huren zonder overdreven premiums te betalen aan underage fee.
    Klik HIER voor het eerste deel van onze NIEUWE Florida vlogs uit 2019
    Klik HIER voor het eerste deel van onze reeks vlogs over onze West Amerika roadtrip in 2019!

  8. Top | #18
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Berichten
    784

    Standaard Re: Reisschema FloridaFabian & Roshelle April/Mei 2018!

    Ziet er goed uit, jullie schema. Gewoon vooral relaxen en genieten van ‘ons’ Florida
    2007-Florida, 2009-West-Amerika, 2010-NYC, 2011-Florida, 2012-Florida, 2014-Florida, 2015-Florida, 2016-Florida 2017-Florida 2018-Florida 2019-Houston-Bradenton (Florida) 2019-New York City 2020-Washington DC- Bradenton (Florida)
    Blog 2015/ 2016 Blog 2017
    Blog 2018 Blog 2019


  9. Top | #19
    Vaste Bezoeker Zaliyah's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2016
    Berichten
    86

    Standaard Re: Reisschema FloridaFabian & Roshelle April/Mei 2018!

    Jup same hier! 23 jaar, zo bizar. Ik wordt 24 in Orlando en dan volgend jaar eindelijk inderdaad ook af van die belachelijke fee's.
    Jullie schema ziet er top uit, ik heb meteen wat inspiratie eruit kunnen halen voor onze tour naar de keys!

  10. Top | #20
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2016
    Locatie
    Randstad
    Berichten
    24

    Standaard Re: Reisschema FloridaFabian & Roshelle April/Mei 2018!

    Wij ook dit jaar weer 27 apr t/m 11 mei in Florida. Verheug me op de nacho's bij "Hog Heaven" in Islamorada !!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •