Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 22

Onderwerp: Zomaar

  1. Top | #1

    Standaard Zomaar


    citywalk


    cedar key


    spiderman

  2. Top | #2
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Berichten
    107

    Standaard

    De spiderman is echt fantastisch hé
    Eén van de beste attracties waar ik ooit in geweest ben, samen met de Mission Space in Epcot

  3. Top | #3
    Florida Fanaat Dr. Phlox's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    N-Br
    Berichten
    846

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stephanie
    De spiderman is echt fantastisch hé
    Eén van de beste attracties waar ik ooit in geweest ben, samen met de Mission Space in Epcot
    Inderdaad spiderman is een van de mooiste attracties waar ik in ben geweest. Een combinatie van 3D en een rit met karretjes is gewoon geweldig.
    Grz
    Dr. Phlox
    Zie op onze site (www.don-damen.nl) zowel de reisverslagen als de foto's van onze vakanties in 2004, 2008 en 2011 in Florida, 2013 en 2015 in het westen van de USA, 2018 rondje Denver en in 2019 een week in New York.

  4. Top | #4
    Florida Groupie paula's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    zaandam
    Berichten
    275

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dr. Phlox
    Inderdaad spiderman is een van de mooiste attracties waar ik in ben geweest. Een combinatie van 3D en een rit met karretjes is gewoon geweldig.
    Dr. Phlox
    Ook iets voor mij misschien, of zal ik die maar overslaan, ik ben het grootste watje hier op het forum wat achtbanen betreft, zolang ik allen rechtuit kan gaan geen probleem, maar we moeten niet een paar meter naar beneden vallen of schroeven gaan draaien. Zelfs de zweegmolen gaat me al te ver of ik moet omhoog blijven kijken :lol: :lol: Misschien toch een beter idee om gewoon om een bankje te gaan zitten wachten tot de rest klaar is?
    Ik neem de foto's wel

  5. Top | #5

    Standaard

    Ook iets voor mij misschien, of zal ik die maar overslaan,
    Nee Paula, gewoon doen, overslaan is zonde! Je bent er toch niet voor niets!
    En btw, deze is niet eng hoor, alleen maar heel gaaf!

  6. Top | #6
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door paula
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dr. Phlox
    Inderdaad spiderman is een van de mooiste attracties waar ik in ben geweest. Een combinatie van 3D en een rit met karretjes is gewoon geweldig.
    Dr. Phlox
    Ook iets voor mij misschien, of zal ik die maar overslaan, ik ben het grootste watje hier op het forum wat achtbanen betreft, zolang ik allen rechtuit kan gaan geen probleem, maar we moeten niet een paar meter naar beneden vallen of schroeven gaan draaien. Zelfs de zweegmolen gaat me al te ver of ik moet omhoog blijven kijken :lol: :lol: Misschien toch een beter idee om gewoon om een bankje te gaan zitten wachten tot de rest klaar is?
    Ik neem de foto's wel

    Je weet niet wat je mist! :lol:
    Ik ben ook niet dol op draaien maar ga toch!
    Achtbanen vind ik geweldig dan heb ik ook nergens last van, maar Mission space sla ik dit jaar dus wel over hoor! :twisted:

    Zelfs een beetje last van het spinnen van Cat in the hat en Mib. Dan ga ik er maar 1 keer in en niet vaker anders .............blurg...!

    Gr Marisca :lol:
    Getrouwd in orlando 16 mei 1996, Rondreis 3 weken. 1997: 4 weken Californie en Lasvegas. 1998 Ny/LasVegas.Florida 00,03,04,05,06,07 LV en 07 Orlando en bahama's http://ris32.hyves.net/

  7. Top | #7
    Florida Fanaat pascalbrouwers's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    1.054

    Standaard

    Geef mij maar roller coasters maar geen Cat in the Hat.

    dizzy dizzy dizzy.

    Liever een coaster dan iets dat snel rond draait.
    Pascal
    1998 New York 2 X.
    1999 Californie en Vegas.
    2000 New York 2010 New York
    1997, 1998, 2006 , 2007 , 2008

  8. Top | #8
    Florida Fanaat Dr. Phlox's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    N-Br
    Berichten
    846

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door paula
    Ook iets voor mij misschien, of zal ik die maar overslaan, ik ben het grootste watje hier op het forum wat achtbanen betreft, zolang ik allen rechtuit kan gaan geen probleem, maar we moeten niet een paar meter naar beneden vallen of schroeven gaan draaien.
    Het is geen achtbaan.Dus je hoeft niet bang te zijn
    Zie op onze site (www.don-damen.nl) zowel de reisverslagen als de foto's van onze vakanties in 2004, 2008 en 2011 in Florida, 2013 en 2015 in het westen van de USA, 2018 rondje Denver en in 2019 een week in New York.

  9. Top | #9
    Florida Groupie marisca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    634

    Standaard

    Nee, Spiderman moet je echt in gaan , Een echte topper en geen last van Motion sickness en het is zeker geen achtbaan maar een 3-D film die je meevoerd in verschillende ..... Ja ik verklap te veel! Gewoon doen!!
    Gr marisca.
    Ps: het woord wat je hoort bij het verlaten van Spiderman is : Awesome!!
    I want to ride it again, mum!
    :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:





    Ja, Zoals je ziet hebben wij geprobeerd om een foto te maken tijdens de Spiderman rit maar een beetje heel erg mislukt.
    Ik dacht een kleine impressie!
    Getrouwd in orlando 16 mei 1996, Rondreis 3 weken. 1997: 4 weken Californie en Lasvegas. 1998 Ny/LasVegas.Florida 00,03,04,05,06,07 LV en 07 Orlando en bahama's http://ris32.hyves.net/

  10. Top | #10
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2006
    Locatie
    Wijchen
    Berichten
    66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marisca
    Nee, Spiderman moet je echt in gaan , Een echte topper en geen last van Motion sickness en het is zeker geen achtbaan maar een 3-D film die je meevoerd in verschillende ..... Ja ik verklap te veel! Gewoon doen!!
    Gr marisca.
    Ps: het woord wat je hoort bij het verlaten van Spiderman is : Awesome!!
    I want to ride it again, mum!
    :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:





    Ja, Zoals je ziet hebben wij geprobeerd om een foto te maken tijdens de Spiderman rit maar een beetje heel erg mislukt.
    Ik dacht een kleine impressie!

    In welk park is deze attractie van Spiderman?

    Hij klinkt erg leuk.

    Dan kunnen wij hem ook gaan doen als we daar zijn.

    Groetjes,

    Corrine



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •