Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 6 van de 8 EersteEerste ... 45678 LaatsteLaatste
Resultaten 51 tot 60 van de 78

Onderwerp: Controle op Schiphol

  1. Top | #51

    Standaard Re: Drukte op Schiphol bij controles

    Voor iedereen die vandaag of morgen nog naar de States vertrekt met United of Delta Airlines vanaf Amsterdam,
    hoidt extra rekening met drukte op Schiphol. Gisteren heeft Procheck International een record aantal passagiers op 1 dag verwerkt, wat uiteraard gevolgen heeft voor de wachtrijen voor deze veiligheidscheck. (Het intervieuw). Ook bij de reguliere veiligheidscheck en de reguliere incheck is het momenteel heel erg druk..

    een Gewaarschuwd mens....



  2. Top | #52
    Stamgast
    Ingeschreven
    Aug 2009
    Berichten
    129

    Standaard Re: Drukte op Schiphol bij controles

    Is dit alleen voor reizigers die met Delta of United vliegen?

  3. Top | #53
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2013
    Berichten
    271

    Standaard Re: Drukte op Schiphol bij controles

    Gisteren vanaf Schiphol vertrokken en het ging allemaal heel soepel. Licht er waarschijnlijk ook aan hoe laat je vertrekt. En over drukte gesproken; op Miami Intl. was het pas druk, niet normaal wat een rijen...

  4. Top | #54

    Standaard Re: Drukte op Schiphol bij controles

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Eljo Bekijk Berichten
    Is dit alleen voor reizigers die met Delta of United vliegen?
    KLM en Arke hebben geen Profile Dus ja.



  5. Top | #55
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Oct 2010
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    54

    Standaard Re: Drukte op Schiphol bij controles

    Wij reizen 5 augustus vanaf treinstation Antwerpen via Schiphol naar Miami, maar wij hebben 1 uur en 32 minuten overstaptijd op Schiphol! Zou dit voldoende zijn?

  6. Top | #56

    Standaard Re: Drukte op Schiphol bij controles

    Ja hoor. Geen probleem



  7. Top | #57
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Aug 2011
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    431

    Standaard Re: Drukte op Schiphol bij controles

    De wachtijden in de zomevakantie in de usa zien er ook slecht uit volgens dit bericht.
    http://edition.cnn.com/2016/05/11/av...reening-lines/

  8. Top | #58
    Regelmatige Bezoeker Willemien's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2015
    Berichten
    17

    Standaard Re: Drukte op Schiphol bij controles

    Ik ben op 23 april 2016 3 uur voor vertrek aangekomen op schiphol. Door de enorme rijen wachtende mensen bij de marechaussee of de douane kwamen wij krap 10 minuten voor vertrek bij ons vliegtuig aan. Mijn dochtertje zat op dat moment in een geleende rolstoel van schiphol, en daardoor konden wij de enorme lange rijen omzeilen en mochten we voor de rijen langs. Het was een klein gelukje dat mijn dochter de dag voor vertrek haar kniebanden had verdraaid waardoor zij niet goed kon lopen.
    Ik ben als alleenstaande moeder en mijn dochter heeft mijn achternaam ook nog eens gevraagd om te bewijzen dat mijn dochter wel met mij mee mocht reizen zonder toestemming van haar vader. Ik legde uit dat ik alleenrecht heb op mijn kind want haar vader had haar niet erkend, ja echt waar, en ik moest met bewijs komen dat ik haar enigste ouder was! De douanier zei doodleuk bewijs maar dat haar vader het goed vindt dat zij met jou mee op reis mag! Euh haar vader had haar nooirt erkent en nu moet ik hem om toestemming gaan vragen? En hoe moet ik dat bewijzen dat ik haar enigste ouder ben? Deze ondervraging sloeg helemaal nergens op. Ik begon mijn geduld te verliezen maar gelukkig liet de douanier ons door. Achteraf kwam ik erachter dat de douanier ten onrechte mij om bewijs had gevraagd. Tja zo duren de rijen dus extra lang.

  9. Top | #59
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    stein
    Berichten
    237

    Standaard Re: Drukte op Schiphol bij controles

    Wij zijn op 25/4 van Schiphol vertrokken en waren zo overal door heen, terwijl in Washington ik er uit werd gepikt en een complete stripsearch heb moeten ondergaan. Incl de drugsdetector, alleen omdat mijn esigaret had gelekt en ze dus een vreemd geur roken, café latte. " smoking is dangerous for your health" .
    We vertrekken vandaag weer, ben benieuwd hoe dit nu gaat.

  10. Top | #60

    Standaard Re: Drukte op Schiphol bij controles

    Willemien,

    dit is tegenwoordig wel een procedure en niet alleen op Schiphol.
    het gebeurd steekproefgewijs...





Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •