Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: Reisschema BiancaB: Orlando - Orlando, april/mei 2018

  1. Top | #1

    Standaard Reisschema BiancaB: Orlando - Orlando, april/mei 2018

    Hallo Forumbezoekers,

    Wij gaan in april/mei naar Florida met 2 kinderen van 4 en 1,5 jaar. Onderstaand schema hebben we nu op het oog:

    25 april Amsterdam - Orlando
    26 april Orlando
    27 april Orlando (Magic Kingdom)
    28 april Orlando (Kennedy Space Center)
    29 april Orlando - Sarasota
    30 april Sarasota
    1 mei Sarasota - Sanibel
    2 mei Sanibel
    3 mei Sanibel
    4 mei Sanibel
    5 mei Sanibel - Fort Lauderdale/Miramar
    6 mei Fort Lauderdale/Miramar - Islamorada (ochtend: bezoek Everglades Holliday Park)
    7 mei Islamorada (vissen)
    8 mei Islamorada - Key West
    9 mei Key West
    10 mei Key West - Miami Beach
    11 mei Miami Beach
    12 mei Miami Beach
    13 mei Miami Beach
    14 mei Miami Beach - Orlando - Amsterdam

    We hebben een paar vragen waarvan we hopen dat jullie ons verder mee kunnen helpen:
    1. we willen graag een boottocht maken aan de westkust van Florida (dolfijnen kijken) met onze kinderen. Kunnen jullie een locatie (Sarasota/Sanibel/andere plaats in de buurt) en organisatie aanraden?
    2. in de Everglades willen we ook graag een boottocht maken, maar vinden een tocht met een airboat niet zo geschikt met onze jonge kinderen. Nu vonden we de boottochten die je met Everglades Holiday Park kunt maken. Is dat geschikt voor jonge kinderen? Zijn er andere tips voor de Everglades met jonge kinderen?
    3. mijn man wil graag vissen. We hebben nu bedacht om dat op Islamorada te doen. Hebben jullie tips hiervoor?

    Hebben jullie andere tips om met onze jonge kinderen te doen tijdens onze reis?
    We hebben er heel veel zin in!

    Alvast bedankt voor de tips! Bianca

  2. Top | #2
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2013
    Locatie
    Lelystad en Sebring
    Berichten
    871

    Standaard Re: Reisschema BiancaB: Orlando - Orlando, april/mei 2018

    Ik ben bang dat ik je niet veel kan helpen met je vragen.
    Maar ik moet wel zeggen dat ik je plan goed doordacht vind.
    Je neemt overal redelijk de tijd voor en dat zie ik hier wel anders voorbij komen.

  3. Top | #3
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Berichten
    784

    Standaard Re: Reisschema BiancaB: Orlando - Orlando, april/mei 2018

    Mooi schema! Wij hebben in 2011 in Bradenton een dolphin tour gedaan met Yolo Adventures. In Sarasota hebben we twee jaar geleden een dinner cruise gedaan via Marina Jack. Dat ligt in de haven van Sarasota. Het is een groot restaurant met uitzicht op de haven en ze bieden diverse cruises aan. Maar in de haven liggen meer aanbieders van cruises.
    succes met het plannen, leuk!

    2007-Florida, 2009-West-Amerika, 2010-NYC, 2011-Florida, 2012-Florida, 2014-Florida, 2015-Florida, 2016-Florida 2017-Florida 2018-Florida 2019-Houston-Bradenton (Florida) 2019-New York City 2020-Washington DC- Bradenton (Florida)
    Blog 2015/ 2016 Blog 2017
    Blog 2018 Blog 2019


  4. Top | #4

    Standaard Re: Reisschema BiancaB: Orlando - Orlando, april/mei 2018

    @Stephie, bedankt voor je tips! Gaan we zeker naar kijken. Raad je aan om ter plaatse te kijken wat het leukst is om te doen of zou je vooraf boeken?
    @Frans1949, leuke reactie! Altijd fijn dat het schema in ieder geval goed in elkaar zit.

    Zijn er geen anderen die ons verder kunnen helpen met tips voor de westkust en de Everglades? Ik vind weinig informatie van goede dag(deel)trips met (hele) kleine kinderen, maar ik kan er natuurlijk helemaal overheen gekeken hebben. Heeft iemand toevallig een blog geschreven met kinderen van deze leeftijd? En geen tips of ervaringen voor het vissen? We zijn heel benieuwd!

  5. Top | #5
    Stamgast
    Ingeschreven
    Feb 2014
    Berichten
    173

    Standaard Re: Reisschema BiancaB: Orlando - Orlando, april/mei 2018

    Hoi Bianca kijk eens bij de reisverslagen hier, maar er is 1 blog waarvan ik toevallig weet dat ze een dochter hebben in de leeftijd van jouw oudste.
    Hier is de link naar hun blog in 2017 zijn hun geweest naar de West kust en Orlando het is een leuk blog.

    http://tomenvalescareizen.blogspot.nl

  6. Top | #6
    Stamgast
    Ingeschreven
    Feb 2014
    Berichten
    173

    Standaard Re: Reisschema BiancaB: Orlando - Orlando, april/mei 2018


  7. Top | #7
    Regelmatige Bezoeker Renger-Linda's Avatar
    Ingeschreven
    May 2017
    Berichten
    39

    Standaard Re: Reisschema BiancaB: Orlando - Orlando, april/mei 2018

    Mooie planning, ik zelf was tijdens onze reis door Florida helemaal weg van Sarosata genoeg dolphin tours daar te vinden ik zelf kreeg de tip om zodra je in Amerika bent een account aan te maken voor groupon, hier komen vaak de toeristische dingen wel voordelig voorbij.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •