Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 23

Onderwerp: Reisschema Sniper: Florida april-mei 2018

  1. Top | #1
    Stamgast Sniper's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2012
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    159

    Standaard Reisschema Sniper: Florida april-mei 2018

    Hallo luitjes,

    Wij willen heel graag weer terug na 3 jaar onthouding vanwege verhuizing en geldperikelen. Ik baal alleen ontzettend dat in de periode 27 april-11 mei de reizen behoorlijk duur zijn! Bij TUI hoef ik al niet meer te wezen, die rekenen ongeveer 1265,- euro per ticket!?! Wie weet nog waar ik voor redelijk weinig geld een ticket kan boeken waarbij de overstaptijden en vertrektijden nog enigszins te doen zijn? Ik heb de meeste sites nu wel gehad denk ik maar ik hoop dat hier nog iemand een oplossing weet?

    Bvd Allard
    Florida 1991: Orlando - Florida 2012: Fort Lauderdale/Orlando - Florida 2013: Orlando/Clearwater Beach/Cocoa Beach
    Florida 2014: Orlando/Clearwater Beach/Fort Myers/Key Largo/Miami - Florida 2015: Miami/Lauderdale by the Sea/Fort Myers/Napels/Key West/Clearwater Beach-Florida 2018​: Orlando/Boca Raton/Marathon/Key West

  2. Top | #2
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    476

    Standaard Re: Misschien naar Florida in april....?

    Zo mogge wat een prijzen inderdaad bij tui pft. Liggen je data vast? En moet hoeveel personen? Ik zie inderdaad wel goedkopere tickets maar dan heb je wel weer een lange overstap....

    Enige wat me een beetje interessant lijkt is via Delta voor €760 p.p. maar tja tis een hoop geld.....

    vr 27-04-2018 Amsterdam - Orlando (Orlando Intl. Apt.)

    Vertrek Aankomst Overstappen Reisduur Vluchtnr
    vr 08:00 uur vr 15:55 uur 1x Overstap 13u 55m DL4408
    vr 08:45 uur vr 17:25 uur 1x Overstap 14u 40m DL4396


    vr 11-05-2018 Orlando (Orlando Intl. Apt.) - Amsterdam

    Vertrek Aankomst Overstappen Reisduur Vluchtnr
    vr 17:45 uur za 14:25 uur 1x Overstap 14u 40m DL4409



    https://engine.schipholtickets.nl/re...rdam+%28AMS%29

  3. Top | #3
    Stamgast
    Ingeschreven
    Feb 2014
    Berichten
    173

    Standaard Re: Misschien naar Florida in april....?

    Wij hebben via Momondo.nl gezocht en wij vliegen 26 april en 18 mei terug, nu vliegen wij op Tampa deze keer omdat die qua prijs het beste uit de bus kwam.
    Onze reis koste pp €432,- we vliegen vanaf Amsterdam met Lufthansa en hebben een tussenstop op Frankfurt van 2 uurtjes en daarna vliegen we door naar Tampa.
    zag ze nu zelf agoedkoper voor €386,- l

  4. Top | #4
    Stamgast Sniper's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2012
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    159

    Standaard Re: Misschien naar Florida in april....?

    Het ergste is nog wel dat ik enkele weken geleden nog reizen heb gezien in die periode van ongeveer 450 a 500 euro`s!! Toen had ik gelijk moeten boeken maar toen was mij vakantieaanvraag nog niet goedgekeurd....
    Florida 1991: Orlando - Florida 2012: Fort Lauderdale/Orlando - Florida 2013: Orlando/Clearwater Beach/Cocoa Beach
    Florida 2014: Orlando/Clearwater Beach/Fort Myers/Key Largo/Miami - Florida 2015: Miami/Lauderdale by the Sea/Fort Myers/Napels/Key West/Clearwater Beach-Florida 2018​: Orlando/Boca Raton/Marathon/Key West

  5. Top | #5
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2012
    Berichten
    476

    Standaard Re: Misschien naar Florida in april....?

    Tja je kan ook wachten maar het is koffiedik kijken wat de prijzen gaan doen natuurlijk. Maar aan de andere kant kan het nog duurder worden dan het nu is? Hm....

  6. Top | #6
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Berichten
    95

    Standaard Re: Misschien naar Florida in april....?

    Ik vlieg half april richting Orlando vanaf Dusseldorf. Ticket was destijds maar 286 euro. Dit is geen​ enkele reis voor de duidelijkheid.
    Stel gewoon een prijsalarm in op skyscanner en je krijgt vanzelf een mailtje als er iets veranderd.

  7. Top | #7
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Hilversum
    Berichten
    371

    Standaard Re: Misschien naar Florida in april....?

    Kijk ook eens bij dusseldorf en Miami. Wij gaan eind april/begin Mei (voorjaarsvakantie). En hebben 330 euro betaald (bij BA, tussenhandel was <300)

  8. Top | #8
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2016
    Berichten
    334

    Standaard Re: Misschien naar Florida in april....?

    Denk ook dat de leuk geprijsde tickets al veel vroeger in de verkoop waren.
    Kun je een dagje smokkelen en vertrekken op 26-4 en terug op 10-5? Dan zie ik tickets van Düsseldorf-Miami voor 592,=
    Stond op Momondo, doorgelinkt naar BudgetAir.

  9. Top | #9
    Stamgast Sniper's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2012
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    159

    Standaard Re: Misschien naar Florida in april....?

    Bedankt voor de reactie`s mensen, ik ga hiermee aan de slag!
    Florida 1991: Orlando - Florida 2012: Fort Lauderdale/Orlando - Florida 2013: Orlando/Clearwater Beach/Cocoa Beach
    Florida 2014: Orlando/Clearwater Beach/Fort Myers/Key Largo/Miami - Florida 2015: Miami/Lauderdale by the Sea/Fort Myers/Napels/Key West/Clearwater Beach-Florida 2018​: Orlando/Boca Raton/Marathon/Key West

  10. Top | #10
    Stamgast
    Ingeschreven
    Feb 2014
    Berichten
    173

    Standaard Re: Misschien naar Florida in april....?

    Ik persoonlijk vlieg dan liever op Tampa is sneller aan te rijden naar Orlando dan vanuit Miami naar Orlando.
    Je bent namelijk met anderhalf uur vanuit Tampa in Orlando , terwijl je vanuit Miami ruim 3,5 uur onderweg bent.
    Maar dat is mijn mening....hebben het beiden al gedaan.
    En vanuit Miami zou ik liever een hotel nemen voor de eerste nacht, want de oogjes worden echt zwaar onderweg op die saai tolweg en zeker als je je nog jonge kinderen heb.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •