Welkom op het Florida Forum!

Dé grootste online community over Florida

•  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!

Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!

Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 14 van de 14

Onderwerp: Misschien naar Florida in april....?

1. Top | #11
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2005

Standaard Re: Misschien naar Florida in april....?

Aankomen- en vertrekken vanaf Tampa is een verademing, prima geregeld daar. Even afwachten en een beetje spelen met de data als dat kan, moet voordeliger kunnen. Je kan naast Orlando. Miami en Tampa ook op Ft Lauderdale en zelfs Jacksonville zoeken, je weet maar nooit. Daarnaast ook nog je cookies en tijdelijke internetbestanden wissen. Over dit laatste zijn de meningen verdeeld, trouwens. Gebruik ook zoekmachines van de buurlanden. Wat ook nog wel eens leuk uitpakt is via Expedia incl één of meerdere overnachtingen.

2. Top | #12
    Stamgast Sniper's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2012

Net reis geboekt via Icelandair! Gunstige vertrekt, reis en aankomsttijden! Landen via Reykjavik in Orlando de 30ste April en gaan weer terug 9 mei (ook weer via de hoofdstad) terug naar Amsterdam. De prijs was echt G E W E L D I G ! Met drie personen 1365,-! Ik zal bij de balie nog wel wat extra moeten betalen voor de bagage maar goed.... ZIN IN!!!

Ps ik zie dat ik trouwens eten ook nog moet bijboeken....hmmm
    Laatst gewijzigd door Sniper; 14-01-18 om 18:34.
    Florida 1991: Orlando - Florida 2012: Fort Lauderdale/Orlando - Florida 2013: Orlando/Clearwater Beach/Cocoa Beach
    Florida 2014: Orlando/Clearwater Beach/Fort Myers/Key Largo/Miami - Florida 2015: Miami/Lauderdale by the Sea/Fort Myers/Napels/Key West/Clearwater Beach

3. Top | #13
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jun 2012

Dat is geen verkeerde prijs inderdaad, en eten ach je kan ook een zak bolletjes mee nemen

4. Top | #14
    Stamgast Sniper's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2012

Reisschema:

-30 April: 14:00 uur vertrek Amsterdam-Reykjavik. 17:10 uur vertrek Reykjavik-Orlando (MCO). Aankomst 20:55 uur.
    Hotel Orlando
    1 Mei: bezoek aan vrienden in Boca Raton
    2 Mei: park bv Universal Studio`s
    3 Mei: Cape Kennedy ( we willen de space shuttle zien!)
    4 Mei: vertrek Miami/Fort Lauderdale, shopping e.d. aldaar
    5 Mei: geen plannen, zon zee en strand!
    6 Mei: nog open
    7 Mei: nog open
    8 Mei: nog open
    9 Mei: uitchecken en terug naar Orlando.
    vlucht: 19:00 uur vertrek Orlando (MCO)-Reykjavik. 7:40 uur vertrek Reykjavik-Amsterdam. Aankomst 12:40 uur.
    Florida 1991: Orlando - Florida 2012: Fort Lauderdale/Orlando - Florida 2013: Orlando/Clearwater Beach/Cocoa Beach
    Florida 2014: Orlando/Clearwater Beach/Fort Myers/Key Largo/Miami - Florida 2015: Miami/Lauderdale by the Sea/Fort Myers/Napels/Key West/Clearwater Beach

Forum Rechten